Eğitim Bilgileri
Doktora NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ 2021-
Yüksek Lisans MARMARA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ Tez adı : Reklam içerik boyutlarının kadınlar üzerinde feminist reklam değerine yönelik etkisi 2018-2021
Lisans KLAİPEDA UNIVERSITY BUSINESS ADMINISTRATION 2016-2016
Lisans AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/ 2013-2018
Akademik Unvanlar
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2021-
İdari Görevler
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İletişim Koordinatörü Yardımcısı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2023-
İşletme Bölümü Web Sayfası Sorumlusu NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2021-
Makaleler
Mobilya Sektöründe Kişiselleştirilmiş Ürün Değerinin Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Niğde İli Örneği ERDOĞAN ZEYNEP,YILDIZER MAHMUT ESAT,AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus, SOBIAD, Scientific Indexing Services (SIS), Google Scholar - Özgün Makale - International Journal of Business, Economics and Management Perspectives - Doi: 10.29228/ijbemp.79718 2024
A Study on Foreign Viewers' Perceptions of Turkish Series and the Marketing of Turkish Series ERDOĞAN ZEYNEP,AKDEDE ŞAHİN FEYZA Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus, ASOS, Crossref - Özgün Makale - Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.31006/gipad.1591316 2024
Sürdürülebilirlik, Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (eWOM) ve Ekonomik Motivasyonların Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi ERDOĞAN ZEYNEP,ÖZOĞLU BUKET Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN, EBSCOHOST, SOBIAD, DOAJ - Özgün Makale - Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi - Doi: 10.21076/vizyoner.1491870 2024
Netflix's Machine Learning, Personalizatıon, Culture Effect And Its Evolution In Covid-19 ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Hakemli - CROSREFF, SOBIAD, CITEFACTOR, - Özgün Makale - Intermedia International E-journal - Doi: 10.56133/intermedia.1066604 2023
Vegan ve Vejetaryen Tüketim Anlayışının Sürdürülebilirlik Rolünde Vegan Markaların Analizi ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - EBSCO, ASOS, ADVANCED SCIENCES INDEX, CITE FACTOR - Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.15659/ppad.16.3.1257014 2023
Enflasyon dönemlerinde pazarlama karması uygulamalarını etkileyen küçültme enflasyonu (shrinkflation) ve nitelik kaybı enflasyonu (skimpflation) stratejileri ERDOĞAN ZEYNEP,GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus, ASOS - Özgün Makale - Journal of Politics Economy and Management 2023
Sürdürülebilir Pazarlamada Ekonomik, Sosyal ve Çevresel Faktörlerin Önem Derecesinin Belirlenmesi: Süt Ürünleri Üreticisi Firma Örneği ERDOĞAN ZEYNEP, KILIÇ İSMAİL ÇAĞRI, AFŞAR YASİN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM Ulusal - Hakemli - DRJI, ESJI - Özgün Makale - Toros Üniversitesi İİSBF Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: 10.54709/iisbf.1149713 2022
Reklam İçerik Boyutlarının Feminist Reklam Değerine Yönelik Kadınlar Üzerindeki Etkisi ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Hakemli - SIS, ISI, ESJI, DRJI - Özgün Makale - USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi - International Journal of Social Sciences Academy - Doi: 10.47994/usbad.1002772 2022
Bildiriler
Bankaların Finansal Ürün ve Hizmetlerinde Kişiselleştirilmiş Pazarlama Teklif ve Kampanyalarının Müşterilerin Satın Alma Niyetine Etkisi ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Tam metin bildiri - (08.07.2024 - 10.07.2024) - International Symposium on Insurance, Banking and Finance
Pazarlama Giderleri ve Hasılatın Talep ve Maliyet Enflasyonuna Etkisinin Analizi ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Tam metin bildiri - (19.10.2023 - 21.10.2023) - 3rd USBED/IJSES International Conference on Social and Educational Sciences
Determining The Importance Of Economic, Social And Environmental Factors In Sustainable Marketing: Dairy Producer Company Example ERDOĞAN ZEYNEP, KILIÇ İSMAİL ÇAĞRI, AFŞAR YASİN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM Uluslararası - Özet bildiri - (24.06.2022 - 24.06.2022) - 2nd The International Symposium on Sustainable Logistics and Circular Economy
Kitap
Dijital Pazarlama Yönetimi ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dijital İçerik Pazarlaması - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Özgür Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:448 - ISBN:978-625-95529-6-5 - (Bölüm Sayfaları:159 - 183) 2024
Güncel İşletme Yönetimi Yaklaşımları: Teori ve Uygulamalar ERDOĞAN ZEYNEP, AKIN MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama Stratejisi ve Uygulamalarına Güncel Bir Yaklaşım: NÖROPAZARLAMA - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:223 - ISBN:978-625-365-364-4 - (Bölüm Sayfaları:43 - 71) 2023
Teoriden Pratiğe Sürdürülebilir Kalkınma ve Kentleşme ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Sürdürülebilirlik Yaklaşımında Üretim ve Tüketimdeki Değişmeler - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:140 - ISBN:978-625-6748-12-5 - (Bölüm Sayfaları:1 - 23) 2023
Sürdürülebilir Pazarlama ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Döngüsel Ekonomi ve Pazarlama Kapsamında Değerlendirilmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:223 - ISBN:978-625-6802-25-4 - (Bölüm Sayfaları:25 - 58) 2023
Örgütsel Etik GÜRBÜZ ESEN, ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama Karar ve Uygulamalarında Etik - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Hipokrat Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:272 - ISBN:978-625-7399-67-8 - (Bölüm Sayfaları:121 - 168) 2022