VEGAN VE VEJETARYEN TÜKETİM ANLAYIŞININ
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ROLÜNDE VEGAN MARKALARIN
ANALİZİ
ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCO, ASOS, ADVANCED SCIENCES INDEX, CITE FACTOR -
Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
- Doi: 10.15659/ppad.16.3.1257014
|
2023
|
Enflasyon dönemlerinde pazarlama karması uygulamalarını etkileyen küçültme enflasyonu (shrinkflation) ve nitelik kaybı enflasyonu (skimpflation) stratejileri
ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus, ASOS -
Özgün Makale - Journal of Politics Economy and Management
|
2023
|
NETFLIX'S MACHINE LEARNING, PERSONALIZATION, CULTURE EFFECT AND ITS EVOLUTION IN COVID-19
ERDOĞAN ZEYNEP
Uluslararası -
Hakemli -
CROSREFF, SOBIAD, CITEFACTOR, -
Özgün Makale - Intermedia International E-journal
- Doi: 10.56133/intermedia.1066604
|
2023
|
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMADA EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL FAKTÖRLERİN ÖNEM DERECESİNİN BELİRLENMESİ: SÜT ÜRÜNLERİ ÜRETİCİSİ FİRMA ÖRNEĞİ
ERDOĞAN ZEYNEP, KILIÇ İSMAİL ÇAĞRI, AFŞAR YASİN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM
Ulusal -
Hakemli -
DRJI, ESJI -
Özgün Makale - Toros Üniversitesi İİSBF Sosyal Bilimler Dergisi
- Doi: 10.54709/iisbf.1149713
|
2022
|
REKLAM İÇERİK BOYUTLARININ FEMİNİST REKLAM DEĞERİNE
YÖNELİK KADINLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ERDOĞAN ZEYNEP
Uluslararası -
Hakemli -
SIS, ISI, ESJI, DRJI -
Özgün Makale - USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi - International Journal of Social Sciences Academy
- Doi: 10.47994/usbad.1002772
|
2022
|