Eğitim Bilgileri
Doktora NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ 2021-
Yüksek Lisans MARMARA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/ Tez adı : Reklam içerik boyutlarının kadınlar üzerinde feminist reklam değerine yönelik etkisi 2018-2021
Lisans KLAİPEDA UNIVERSITY BUSINESS ADMINISTRATION 2016-2016
Lisans AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/ 2013-2018
Akademik Unvanlar
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2021-
Makaleler
NETFLIX'S MACHINE LEARNING, PERSONALIZATION, CULTURE EFFECT AND ITS EVOLUTION IN COVID-19 ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Hakemli - CROSREFF, SOBIAD, CITEFACTOR, - Özgün Makale - Intermedia International E-journal - Doi: 10.56133/intermedia.1066604 2023
VEGAN VE VEJETARYEN TÜKETİM ANLAYIŞININ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ROLÜNDE VEGAN MARKALARIN ANALİZİ ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - EBSCO, ASOS, ADVANCED SCIENCES INDEX, CITE FACTOR - Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.15659/ppad.16.3.1257014 2023
Enflasyon dönemlerinde pazarlama karması uygulamalarını etkileyen küçültme enflasyonu (shrinkflation) ve nitelik kaybı enflasyonu (skimpflation) stratejileri ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Asos,Index Copernicus, ResearchBib - Özgün Makale - Journal of Politics Economy and Management 2023
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMADA EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL FAKTÖRLERİN ÖNEM DERECESİNİN BELİRLENMESİ: SÜT ÜRÜNLERİ ÜRETİCİSİ FİRMA ÖRNEĞİ ERDOĞAN ZEYNEP, KILIÇ İSMAİL ÇAĞRI, AFŞAR YASİN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM Ulusal - Hakemli - DRJI, ESJI - Özgün Makale - Toros Üniversitesi İİSBF Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: 10.54709/iisbf.1149713 2022
REKLAM İÇERİK BOYUTLARININ FEMİNİST REKLAM DEĞERİNE YÖNELİK KADINLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Hakemli - SIS, ISI, ESJI, DRJI - Özgün Makale - USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi - International Journal of Social Sciences Academy - Doi: 10.47994/usbad.1002772 2022
Bildiriler
PAZARLAMA GİDERLERİ VE HASILATIN TALEP VE MALİYET ENFLASYONUNA ETKİSİNİN ANALİZİ ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Tam metin bildiri - (19.10.2023 - 21.10.2023) - 3rd USBED/IJSES International Conference on Social and Educational Sciences
DETERMINING THE IMPORTANCE OF ECONOMIC, SOCIAL AND ENVIRONMENTAL FACTORS IN SUSTAINABLE MARKETING: DAIRY PRODUCER COMPANY EXAMPLE ERDOĞAN ZEYNEP, KILIÇ İSMAİL ÇAĞRI, AFŞAR YASİN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM Uluslararası - Özet bildiri - (24.06.2022 - 24.06.2022) - 2nd The International Symposium on Sustainable Logistics and Circular Economy
Kitap
Sürdürülebilir Pazarlama ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Döngüsel Ekonomi ve Pazarlama Kapsamında Değerlendirilmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:223 - ISBN:978-625-6802-25-4 - (Bölüm Sayfaları:25 - 58) 2023
Güncel İşletme Yönetimi Yaklaşımları: Teori ve Uygulamalar ERDOĞAN ZEYNEP, AKIN MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama Stratejisi ve Uygulamalarına Güncel Bir Yaklaşım: NÖROPAZARLAMA - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:223 - ISBN:978-625-365-364-4 - (Bölüm Sayfaları:43 - 71) 2023
TEORİDEN PRATİĞE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE KENTLEŞME ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Sürdürülebilirlik Yaklaşımında Üretim ve Tüketimdeki Değişmeler - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:140 - ISBN:978-625-6748-12-5 - (Bölüm Sayfaları:1 - 23) 2023
Örgütsel Etik GÜRBÜZ ESEN, ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama Karar ve Uygulamalarında Etik - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Hipokrat Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:272 - ISBN:978-625-7399-67-8 - (Bölüm Sayfaları:121 - 168) 2022