Mobilya Sektöründe Kişiselleştirilmiş Ürün Değerinin Tüketicilerin
Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Niğde İli Örneği
ERDOĞAN ZEYNEP,YILDIZER MAHMUT ESAT,AKIN MURAT
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus, SOBIAD, Scientific Indexing Services (SIS), Google Scholar -
Özgün Makale - International Journal of Business, Economics and Management Perspectives
- Doi: 10.29228/ijbemp.79718
|
2024
|
A Study on Foreign Viewers' Perceptions of Turkish Series and the Marketing of Turkish Series
ERDOĞAN ZEYNEP,AKDEDE ŞAHİN FEYZA
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus, ASOS, Crossref -
Özgün Makale - Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
- Doi: 10.31006/gipad.1591316
|
2024
|
Sürdürülebilirlik, Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (eWOM) ve Ekonomik Motivasyonların Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
ERDOĞAN ZEYNEP,ÖZOĞLU BUKET
Uluslararası -
Hakemli -
TR DİZİN, EBSCOHOST, SOBIAD, DOAJ -
Özgün Makale - Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi
- Doi: 10.21076/vizyoner.1491870
|
2024
|
Netflix's Machine Learning, Personalizatıon, Culture Effect And Its Evolution In Covid-19
ERDOĞAN ZEYNEP
Uluslararası -
Hakemli -
CROSREFF, SOBIAD, CITEFACTOR, -
Özgün Makale - Intermedia International E-journal
- Doi: 10.56133/intermedia.1066604
|
2023
|
Vegan ve Vejetaryen Tüketim Anlayışının Sürdürülebilirlik Rolünde Vegan Markaların Analizi
ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCO, ASOS, ADVANCED SCIENCES INDEX, CITE FACTOR -
Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
- Doi: 10.15659/ppad.16.3.1257014
|
2023
|
Enflasyon dönemlerinde pazarlama karması uygulamalarını etkileyen küçültme enflasyonu (shrinkflation) ve nitelik kaybı enflasyonu (skimpflation) stratejileri
ERDOĞAN ZEYNEP,GÜRBÜZ ESEN
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus, ASOS -
Özgün Makale - Journal of Politics Economy and Management
|
2023
|
Sürdürülebilir Pazarlamada Ekonomik, Sosyal ve Çevresel Faktörlerin Önem Derecesinin Belirlenmesi: Süt Ürünleri Üreticisi Firma Örneği
ERDOĞAN ZEYNEP, KILIÇ İSMAİL ÇAĞRI, AFŞAR YASİN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM
Ulusal -
Hakemli -
DRJI, ESJI -
Özgün Makale - Toros Üniversitesi İİSBF Sosyal Bilimler Dergisi
- Doi: 10.54709/iisbf.1149713
|
2022
|
Reklam İçerik Boyutlarının Feminist Reklam Değerine Yönelik Kadınlar Üzerindeki Etkisi
ERDOĞAN ZEYNEP
Uluslararası -
Hakemli -
SIS, ISI, ESJI, DRJI -
Özgün Makale - USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi - International Journal of Social Sciences Academy
- Doi: 10.47994/usbad.1002772
|
2022
|