Eğitim Bilgileri
Doktora HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR) (İNGİLİZCE)/ Tez adı : EXPLORING THE LINK BETWEEN ANXIETY, ENJOYMENT, AND ACHIEVEMENT IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES 2017-2020
Yüksek Lisans HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE) (İNGİLİZCE)/ Tez adı : Pre-service English language teachers’attitudes towards using computer technologies in foreign language teaching 2015-2017
Lisans ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/ 2009-2014
Akademik Unvanlar
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2021-
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2018-2021
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2015-2018
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2015-2015
Projeler
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı LİSANS ÖĞRENCİLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DİYALOJİK ÖĞRETİMİN KULLANIMI KURSU (30.09.2021-04.10.2021)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı LİSANS ÖĞRENCİLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DİYALOJİK ÖĞRETİMİN KULLANIMI KURSU (22.10.2019-25.10.2019)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı LİSANS ÖĞRENCİLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DİYALOJİK ÖĞRETİMİN KULLANIMI KURSU (22.04.2021-26.04.2021)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı İngilizce Öğretmeni Adaylarına Yabancı Dil Eğitiminde 21. Yüzyıl Becerilerinin Kullanımı Eğitimi (15.10.2019-18.10.2019)
İdari Görevler
Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2021-
Makaleler
Exploring the Link between Foreign Language Anxiety and Attitudes towards English among Turkish High School EFL Learners ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE, YETKİN RAMAZAN Uluslararası - Hakemli - ERIC - Özgün Makale - FIRE: Forum for International Research in Education 2022
Age, Gender, and Anxiety as Antecedents of Willingness to Communicate: Turkish EFL Context YETKİN RAMAZAN, ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - ERIC - Özgün Makale - ACUITY: JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE PEDAGOGY, LITERATURE AND CULTURE 2022
Examining the Level of Enjoyment and Anxiety among Turkish EFL Students ÖZER ZEKİYE, ALTAY İSMAİL FIRAT Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Language and Linguistic Studies 2021
An investigation into in-service and pre-service English teachers’ conception of assessment YETKİN RAMAZAN,ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - The Journal of Theoretical Educational Science - Doi: 10.30831/akukeg.582886 2020
Investigating Pre-Service EFL Teachers’ Perceptions of Online Education KURT EYLEM PERİHAN, ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Futuristic Implementations of Research in Education 2020
Walking through different paths: Academic self-efficacy and academic procrastination behaviors of pre-service teachers ÖZER ZEKİYE,YETKİN RAMAZAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Language and Linguistic Studies 2018
An investigation of prospective ELT teachers’ attitudes towards using computer technologies in foreign language teaching ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Language and Linguistic Studies 2018
Bildiriler
An investigation of academic procrastination behaviors and academic self-efficacy beliefs of pre-service ELT teachers ÖZER ZEKİYE,YETKİN RAMAZAN Uluslararası - Özet bildiri - (10.05.2018 - 13.05.2018) - GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language
Integrating culture into language classroom: A sample lesson plan ÖZER ZEKİYE,ALTAY İSMAİL FIRAT Uluslararası - Özet bildiri - (10.05.2018 - 13.05.2018) - GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language
Online education: What do prospective English teachers think about using it in foreign language teaching? KURT EYLEM PERİHAN,ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Özet bildiri - (22.09.2017 - 23.09.2017) - International Black Sea Conference on Language and Language Education
An Investigation of English Language Teachers’ Perceptions of Multicultural Education: The Case of Turkey ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Özet bildiri - (20.04.2017 - 23.04.2017) - 26th Conference on Educational Sciences- ICES/UEBK-2017
Kitap
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Metodolojisi SARIÇOBAN ARİF,KAVAKLI NURDAN,ARSLAN SEZEN,ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Yabancı Dil Öğretimine Yönelik Yöntem ve Yaklaşımlar - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Anı Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:400 - ISBN:978-605-170-067-0 - (Bölüm Sayfaları:358 - 400) 2015
Editör
Eurasian Journal of Language Teaching and Linguistic Studies SARIÇOBAN ARİF, ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE Uluslararası - Dergi - Yayın Evi: Eurasian Journal of Language Teaching and Linguistic Studies - Editör 2021