Eğitim Bilgileri
Doktora HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR) (İNGİLİZCE)/ Tez adı : EXPLORING THE LINK BETWEEN ANXIETY, ENJOYMENT, AND ACHIEVEMENT IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES 2017-2020
Yüksek Lisans HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE) (İNGİLİZCE)/ Tez adı : Pre-service English language teachers’attitudes towards using computer technologies in foreign language teaching 2015-2017
Lisans ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/ 2009-2014
Akademik Unvanlar
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2021-
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2018-2021
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2015-2018
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2015-2015
Projeler
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı LİSANS ÖĞRENCİLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DİYALOJİK ÖĞRETİMİN KULLANIMI KURSU (30.09.2021-04.10.2021)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı LİSANS ÖĞRENCİLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DİYALOJİK ÖĞRETİMİN KULLANIMI KURSU (22.10.2019-25.10.2019)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı LİSANS ÖĞRENCİLERİNE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DİYALOJİK ÖĞRETİMİN KULLANIMI KURSU (22.04.2021-26.04.2021)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı İngilizce Öğretmeni Adaylarına Yabancı Dil Eğitiminde 21. Yüzyıl Becerilerinin Kullanımı Eğitimi (15.10.2019-18.10.2019)
İdari Görevler
Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2021-
Makaleler
Prospective English language teachers understandings of global English language teaching ASLAN ÇANKAYA REYHAN,ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - SSCI - Özgün Makale - European Journal of Education - Doi: 10.1111/ejed.12631 2024
AI in the language classroom: Insights from pre-service English teachers YETKİN RAMAZAN,ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - E-Learning and Digital Media - Doi: 10.1177/20427530241267011 2024
Age, Gender, and Anxiety as Antecedents of Willingness to Communicate: Turkish EFL Context YETKİN RAMAZAN, ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - ACUITY: JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE PEDAGOGY, LITERATURE AND CULTURE 2022
Exploring the Link between Foreign Language Anxiety and Attitudes towards English among Turkish High School EFL Learners ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE, YETKİN RAMAZAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - FIRE: Forum for International Research in Education 2022
Examining the Level of Enjoyment and Anxiety among Turkish EFL Students ÖZER ZEKİYE, ALTAY İSMAİL FIRAT Uluslararası - Hakemli - Scopus - Özgün Makale - Journal of Language and Linguistic Studies 2021
An investigation into in-service and pre-service English teachers’ conception of assessment YETKİN RAMAZAN,ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - The Journal of Theoretical Educational Science - Doi: 10.30831/akukeg.582886 2020
Investigating Pre-Service EFL Teachers’ Perceptions of Online Education KURT EYLEM PERİHAN, ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Futuristic Implementations of Research in Education 2020
An investigation of prospective ELT teachers’ attitudes towards using computer technologies in foreign language teaching ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Journal of Language and Linguistic Studies 2018
Walking through different paths: Academic self-efficacy and academic procrastination behaviors of pre-service teachers ÖZER ZEKİYE,YETKİN RAMAZAN Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Journal of Language and Linguistic Studies 2018
Bildiriler
An investigation of academic procrastination behaviors and academic self-efficacy beliefs of pre-service ELT teachers ÖZER ZEKİYE,YETKİN RAMAZAN Uluslararası - Özet bildiri - (10.05.2018 - 13.05.2018) - GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language
Integrating culture into language classroom: A sample lesson plan ÖZER ZEKİYE,ALTAY İSMAİL FIRAT Uluslararası - Özet bildiri - (10.05.2018 - 13.05.2018) - GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language
Online education: What do prospective English teachers think about using it in foreign language teaching? KURT EYLEM PERİHAN,ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Özet bildiri - (22.09.2017 - 23.09.2017) - International Black Sea Conference on Language and Language Education
An Investigation of English Language Teachers’ Perceptions of Multicultural Education: The Case of Turkey ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Özet bildiri - (20.04.2017 - 23.04.2017) - 26th Conference on Educational Sciences- ICES/UEBK-2017
Kitap
POSITIVE PSYCHOLOGY COMPONENTS IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING IN THE TURKISH CONTEXT ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE,ASLAN REYHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:EXPLORING THE EMOTIONAL LANDSCAPE OF PRE-SERVICE ENGLISH TEACHERS: A MIXED METHODS RESEARCH - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:nobel akademik yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:24 - ISBN:978-625-371-535-9 2024
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Metodolojisi SARIÇOBAN ARİF,KAVAKLI NURDAN,ARSLAN SEZEN,ÖZER ZEKİYE Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Yabancı Dil Öğretimine Yönelik Yöntem ve Yaklaşımlar - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Anı Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:400 - ISBN:978-605-170-067-0 - (Bölüm Sayfaları:358 - 400) 2015
Editör
Eurasian Journal of Language Teaching and Linguistic Studies SARIÇOBAN ARİF, ÖZER ALTINKAYA ZEKİYE Uluslararası - Dergi - Yayın Evi: Eurasian Journal of Language Teaching and Linguistic Studies - Editör 2021