SOSYAL MEDYA PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN KADIN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞSAL NİYETLERİNE ETKİSİ
AKIN SİBEL
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
- Doi: 10.25287/ohuiibf.1530327
|
2024
|
The relationship of internet banking users' emotional brand experiences and consumer-based brand equity
AKIN SİBEL,GÜRBÜZ ESEN
Uluslararası -
Hakemli -
ERIH Plus, EBSCO Discovery Service, Australian Busin, CrossRefess Deans Council (ABDC) Journal Quality List -
Özgün Makale - European Journal of Management Studies
- Doi: 10.1108/EJMS-03-2023-0013
|
2024
|
Sigortacılık Sektöründe Marka İmajının Marka Tercihine Etkisi
AKIN SİBEL
Uluslararası -
Hakemli -
ESJI, SOBIAD, DRJI, SIS, ROOT Indexing -
Özgün Makale - International Social Sciences Studies Journal
- Doi: 10.29228/sssj.68059
|
2023
|
The Effect of e-Word of Mouth on Social Media on Destination Preference
AKIN SİBEL
Uluslararası -
Hakemli -
Ebscohost, SOBIAD, Econpapers, ISSN -
Özgün Makale - Journal of Academic Value Studies
- Doi: 10.29228/javs.67634
|
2023
|
Mobil Bankacılık e-Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
AKIN SİBEL
Uluslararası -
Hakemli -
Copernicus, Cite Factor, ASOS, EDIRC, Econpapers, -
Özgün Makale - Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
- Doi: 10.17740/eas.soc.2023.V46.05
|
2023
|
Genç Tüketicilerin Spor Giyim Markalarına Yönelik Marka Aşkının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
AKIN SİBEL
Uluslararası -
Hakemli -
Copernicus, DRJ,Cite Factor, ESJI, Scientific Indexing Services -
Özgün Makale - Ahi Evran Akademi
|
2023
|