Eğitim Bilgileri
Önlisans ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/HUKUK BÖLÜMÜ/ADALET PR. (AÇIKÖĞRETİM)/ 2012-
Bütünleşik Doktora EGE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)/ Tez adı : Bir farklılaşma yolu olarak pazarlama iletişiminde etik unsurlar: Adil ticaret (Fairtrade) örneği 2009-2015
Lisans EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR./ 2002-2007
Akademik Unvanlar
DOÇENT NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI 2021-
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI 2017-2021
Projeler
ARAŞTIRMA PROJESİ Devam Ediyor İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Sanal Gerçeklik Deneyimleri Üzerine Deneysel Bir Araştırma (03.10.2022-)
İdari Görevler
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2022-
Fakülte Kurulu Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2022-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-2019
Ödüller
18. Genç İletişimciler Yarışması İnternet Reklamı Türkiye Birinciği Ödülü Aydın Doğan Vakfı Ticari (Özel), TÜRKİYE 2007
6. Genç Beyin Fırtınası İkincilik Ödülü DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2006
Makaleler
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Sanal Gerçeklik Deneyimlerinin Belirlenmesi ÜNALAN DUYGU, ŞEŞEN ELİF, DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Hakemli - İdealOnline, EuroPub, DRJI - Özgün Makale - NOHU İFAD 2023
The World of Metaverse in the Marketing Universe or the World of Marketing in the Metaverse Universe? DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Hakemli - İdeal Online, EduPub, DRJI - Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi 2022
Siyasal Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Dış Politika: 1950-2018 Yılları Arasındaki Hükümet Programları ERTÜRK KAZIM ÖZKAN, ŞEŞEN ELİF, DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Doi: 10.25287/ohuiibf.929412 2022
Political Discourse Analysis of Aliyev’s Address to the Nation Regarding the Second Karabakh War ŞEŞEN ELİF, ÜNALAN DUYGU, DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi - Doi: 10.33206/mjss.1057135 2022
Sosyal Medyada Reçetesiz (OTC) İlaç Pazarlaması: Pharmaton ve Supradyn Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi DOĞAN ŞEYHMUS,ÜNALAN DUYGU Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication - TOJDAC - Doi: 10.7456/11001100/014 2021
Dijital Pazarlamada İnternet Arama Motorlarının Kullanımı: Morhipo ve Trendyol Sitelerinin Karşılaştırmalı Analizi DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İNİF E - Dergi - Doi: 10.47107/inifedergi.853227 2021
Halkla İlişkiler Faaliyetleri Kapsamında Sosyal Sorumluluk Projelerinin Kurumsal Markalaşmaya Etkisi - “Domestos Okullarda Hijyen” Kampanya Örneği DOĞAN ŞEYHMUS,ÜNALAN DUYGU Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: 10.18506/anemon.636523 2020
Pazarlama ve Popüler Kültür: Yüzüklerin Efendisi’nin Pazarlama Stratejileriyle Yeniden Üretimi DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi - Doi: 10.19145/e-gifder.647311 2020
Siyasal Pazarlama İletişiminde Beden Dili: 31 Mart 2019 Türkiye Yerel Seçimleri’ne Yönelik Bir Çözümleme DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication (Tojdac) - Doi: 10.7456/11002100/011 2020
Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları: Bir Havayolu Firmasının Reklam Filmi Analizi DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Selçuk İletişim - Doi: 10.18094/josc.687651 2020
Dijital Çağda Paranın Dönüşümü: Kripto Para Birimleri ve Blok Zinciri (Blockchain) Teknolojisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: 10.18506/anemon.647019 2020
News Framing Analysis of the Health Crisis of 2017 in Turkey ŞEŞEN ELİF,DOĞAN ŞEYHMUS,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Hakemli - SCOPUS - Özgün Makale - The Journal of Social Sciences Research - Doi: 10.32861/jssr.52.308.316 2019
Engelli Öğrencilerin Sınıf İçi İletişimi: Niğde Örneğinde İlköğretim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Dair Görüşleri DOĞAN ŞEYHMUS,ŞEŞEN ELİF Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Aksaray İletişim Dergisi 2019
Sosyal Medyanın Kamuoyu Oluşturmada Kullanımı: 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Sürecinde Siyasi Aktörlerin Sosyal Medya Paylaşımlarının İçerik Analizi DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi - Doi: 10.17680/erciyesiletisim.472741 2019
2017 Türkiye – ABD Vize Krizi Haberlerine Yönelik Çerçeve Analizi DOĞAN ŞEYHMUS,ŞEŞEN ELİF Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ - Doi: 10.18094/josc.596312 2019
Bildiriler
Pazarlama İletişimi ile Blok Zinciri (Blockchain) Teknolojisinin Entegrasyonu DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Tam metin bildiri - (29.05.2020 - 31.05.2020) - 4. ULUSLARARASI ZEUGMA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ 29-31 MAYIS 2020
Akrandan Akrana Eşler Arası (Peer to Peer) Pazarlama - Avon ve Oriflame Markalarının Karşılaştırmalı Analizi DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Tam metin bildiri - (15.11.2019 - 17.11.2019) - AL FARABI 6th International Conference on Social Sciences
Nemlendirci Krem Reklamlarında Mitsel Güzellik ŞEŞEN ELİF,DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Tam metin bildiri - (26.10.2019 - 29.10.2019) - Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu
Yaz Tatili Konulu Televizyon Reklamlarının Maslow’un İhtiyaçlar Hiyerarşisi Önermeleri Örneğinde Göstergebilimsel Açıdan İncelenmesi ERTÜRK KAZIM ÖZKAN,DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Tam metin bildiri - (18.10.2019 - 20.10.2019) - INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM - III
Küreselleşen Pazarlama Sürecinde Yerelleşen Uluslararası Fastfood Markaları ERTÜRK KAZIM ÖZKAN,DOĞAN ŞEYHMUS,ŞEŞEN ELİF Uluslararası - Tam metin bildiri - (04.05.2018 - 05.05.2018) - 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
Kitap
İletişimde Serbest Yazılar DOĞAN ŞEYHMUS,TOPSÜMER FÜSUN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Bir Pazarlama İletişimi Unsuru Olarak Adil Ticaret (Fairtrade) - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Literatürk Academia - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:29 - ISBN:9786053371137 - (Bölüm Sayfaları:581 - 610) 2016
Communication Studies: AYBAK 2019 / II (September) ÜNALAN DUYGU,DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Globalization and Media: Dissemination of Culture Through Media - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Akademisyen Kitabevi A.Ş. - Academician Publishing House Inc. - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:131 - ISBN:978-605-258-616-7 - (Bölüm Sayfaları:1 - 24) 2019
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Corporate Reputation and Corporate Culture Interaction - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gece Kitaplığı / Gece Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:10 - ISBN:978-605-288-606-9 - (Bölüm Sayfaları:9 - 19) 2018
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2 DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Creating Corporate Image Through Customer Relationship Management - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IVPE Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:419 - ISBN:978-9940-540-96-8 - (Bölüm Sayfaları:33 - 54) 2019
New Horizons in Social, Human and Administrative Sciences DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Current Marketing Methods - Analysis of Dimensions and Application Strategies of Niche Marketing Concept - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gece Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:611 - ISBN:978-605-80229-3-5 - (Bölüm Sayfaları:480 - 505) 2019
A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları - 1 DOĞAN ŞEYHMUS, ŞEŞEN ELİF Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:COVID-19 Pandemi Sürecinde Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın Twitter Paylaşımlarındaki İkna Stratejileri - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:İksad Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:33 - ISBN:978-625-7562-20-1 - (Bölüm Sayfaları:279 - 311) 2021
İletişim Bilimi Araştırmaları 2 DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Combination of Digital and Physical Platforms in Marketing: Phygital Marketing Applications - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Hiperlink Eğitim İletişim Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:28 - ISBN:978-625-7443-71-5 - (Bölüm Sayfaları:176 - 204) 2021
A’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-3 DOĞAN ŞEYHMUS, TOPSÜMER FÜSUN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama İletişiminde Blok Zinciri (Blockchain) Teknolojisi: Global Miles Uygulamasının Blockchain Teknolojisi İle Entegrasyonu - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:İksad Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:31 - ISBN:978-625-7562-93-5 - (Bölüm Sayfaları:415 - 446) 2021
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI ŞEŞEN ELİF, DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Sağlık İletişiminde Kamu Spotları: İzleyicilerin Koronavirüsle İlgili Kamu Spotlarına Yönelik Düşünceleri - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:15 - ISBN:978-625-7405-81-2 - (Bölüm Sayfaları:49 - 64) 2021
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar - 1 DOĞAN ŞEYHMUS,ÜNALAN DUYGU Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Siyasal İletişim Bağlamında Medya ve Siyaset İlişkisinin Haberin Söylemine Yansımaları – 22 Temmuz 2007 Genel Seçim Haberleri Örneği - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gece Kitaplığı - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:528 - ISBN:978-605-7749-93-2 - (Bölüm Sayfaları:356 - 373) 2019
Stratejik Pazarlama İletişimi Temel Kavramlar DOĞAN ŞEYHMUS Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama İletişiminde Bütünleşme: Entegre/Bütünleşik Pazarlama İletişimi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:GAMA Basım Yayın Dağıtım - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:19 - ISBN:9789759070030 - (Bölüm Sayfaları:35 - 54) 2011
Küresel Dünyada İLETİŞİMİN DİJİTAL YÜZLERİ DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Global Sustainbility Reporting Guidelines in Corporate Reputation Management: Example of Global Reporting Initiative (GRI) - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:27 - ISBN:978-605-7786-87-6 - (Bölüm Sayfaları:41 - 67) 2020
Environmentally Friendly Brand Image in Public Relations DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Lambert Academic Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:88 - ISBN:978-620-6-78183-7 2023
İlaç Sektörü Pazarlama ve Satış Stratejileri DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:87 - ISBN:978-625-8223-58-3 2022
Editör
Küresel Dünyada İletişimin Dijital Yüzleri ÜNALAN DUYGU,DOĞAN ŞEYHMUS Uluslararası - Kitap - Yayın Evi: Eğitim Yayınevi - Editör - ISBN:78-605-7786-87-6 2020