Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Sanal Gerçeklik Deneyimlerinin Belirlenmesi
ÜNALAN DUYGU, ŞEŞEN ELİF, DOĞAN ŞEYHMUS
Uluslararası -
Hakemli -
İdealOnline, EuroPub, DRJI -
Özgün Makale - NOHU İFAD
|
2023
|
The World of Metaverse in the Marketing Universe or the World of Marketing in the Metaverse Universe?
DOĞAN ŞEYHMUS
Uluslararası -
Hakemli -
İdeal Online, EduPub, DRJI -
Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
|
2022
|
Siyasal Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Dış Politika: 1950-2018 Yılları Arasındaki Hükümet Programları
ERTÜRK KAZIM ÖZKAN, ŞEŞEN ELİF, DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
- Doi: 10.25287/ohuiibf.929412
|
2022
|
Political Discourse Analysis of Aliyev’s Address to the Nation Regarding the Second Karabakh War
ŞEŞEN ELİF, ÜNALAN DUYGU, DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
- Doi: 10.33206/mjss.1057135
|
2022
|
Sosyal Medyada Reçetesiz (OTC) İlaç Pazarlaması: Pharmaton ve Supradyn Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi
DOĞAN ŞEYHMUS,ÜNALAN DUYGU
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication - TOJDAC
- Doi: 10.7456/11001100/014
|
2021
|
Dijital Pazarlamada İnternet Arama Motorlarının Kullanımı: Morhipo ve Trendyol Sitelerinin Karşılaştırmalı Analizi
DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - İNİF E - Dergi
- Doi: 10.47107/inifedergi.853227
|
2021
|
Halkla İlişkiler Faaliyetleri Kapsamında Sosyal Sorumluluk Projelerinin Kurumsal Markalaşmaya Etkisi - “Domestos Okullarda Hijyen” Kampanya Örneği
DOĞAN ŞEYHMUS,ÜNALAN DUYGU
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
- Doi: 10.18506/anemon.636523
|
2020
|
Pazarlama ve Popüler Kültür: Yüzüklerin Efendisi’nin Pazarlama Stratejileriyle Yeniden Üretimi
DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
- Doi: 10.19145/e-gifder.647311
|
2020
|
Siyasal Pazarlama İletişiminde Beden Dili: 31 Mart 2019 Türkiye Yerel Seçimleri’ne Yönelik Bir Çözümleme
DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication (Tojdac)
- Doi: 10.7456/11002100/011
|
2020
|
Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları: Bir Havayolu Firmasının Reklam Filmi Analizi
DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Selçuk İletişim
- Doi: 10.18094/josc.687651
|
2020
|
Dijital Çağda Paranın Dönüşümü: Kripto Para Birimleri ve Blok Zinciri (Blockchain) Teknolojisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
- Doi: 10.18506/anemon.647019
|
2020
|
News Framing Analysis of the Health Crisis of 2017 in Turkey
ŞEŞEN ELİF,DOĞAN ŞEYHMUS,ŞIKER PERİHAN
Uluslararası -
Hakemli -
SCOPUS -
Özgün Makale - The Journal of Social Sciences Research
- Doi: 10.32861/jssr.52.308.316
|
2019
|
Engelli Öğrencilerin Sınıf İçi İletişimi: Niğde Örneğinde İlköğretim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Dair Görüşleri
DOĞAN ŞEYHMUS,ŞEŞEN ELİF
Ulusal -
Hakemli -
Endekste taranmıyor -
Özgün Makale - Aksaray İletişim Dergisi
|
2019
|
Sosyal Medyanın Kamuoyu Oluşturmada Kullanımı: 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Sürecinde Siyasi Aktörlerin Sosyal Medya Paylaşımlarının İçerik Analizi
DOĞAN ŞEYHMUS
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi
- Doi: 10.17680/erciyesiletisim.472741
|
2019
|
2017 Türkiye – ABD Vize Krizi Haberlerine Yönelik Çerçeve Analizi
DOĞAN ŞEYHMUS,ŞEŞEN ELİF
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
- Doi: 10.18094/josc.596312
|
2019
|