ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR)/
2022-
Yüksek Lisans
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez adı : The five predictors of willingness to communicate in the Turkish context: A meta-analysis study
2020-2022
Lisans
Bydgoszcz/Poland - Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa
İngiliz Filolojisi
2018-2019
Lisans
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (TAM BURSLU)/
2016-2020
Akademik Unvanlar
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
2023-
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
SİVAS BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU/YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ/YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
2022-2023
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ/YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
2021-2022
Bildiriler
Language Teacher Well-being: A Systematic Literature Review
UÇMAZ ŞAFAK
Uluslararası
-
Özet bildiri - (16.05.2024 - 18.05.2024) - Psychology of Language Learning 5 (PLL5)
English Teachers’ Well-being from the PERMA Perspective: A Retrodictive Qualitative Modeling Approach
UÇMAZ ŞAFAK
Uluslararası
-
Özet bildiri - (19.10.2023 - 20.10.2023) - LFAC '23