Eğitim Bilgileri
Doktora MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/ Tez adı : İlişki pazarlamasının uygulanması ve hastane performansına etkisi üzerine bir araştırma 1998-2002
Yüksek Lisans ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Bir sanayi işletmesinde malzeme ihtiyaç planlama sisteminin uygulanmasına ilişkin bir araştırma 1993-1995
Lisans ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./ 1990-1993
Lisans ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./ 1988-1990
Akademik Unvanlar
PROFESÖR NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2018-
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. 2012-2013
DOÇENT NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2010-2018
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2004-2010
Yönetilen Tezler
HATİCE ÖZALTUN Yüksek Lisans Sanal Ortamda Uygulanan İndirim Günlerinin Satın Alma Üzerindeki Etkisi: Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde Çalışan Kadınlara İlişkin Bir Araştırma. 2023
NURGÜN ŞAHİNER Yüksek Lisans Belediyelerde hizmet pazarlaması ve belediye hizmetlerinden yararlanan vatandaşların memnuniyet algılarının ölçülmesi 'Niğde ilinde bir araştırma' 2023
ABDULLAH ÖZKUL Yüksek Lisans HABERCİLİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: NİĞDE ÖRNEĞİ 2023
MUSTAFA DOĞAN ŞAHİNER Doktora Çevrimiçi Alışverişte Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanmanın Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi 2023
YASİN ÖZKUTLU Doktora Performansa dayalı lojistiğin büyüme kalite ve verimliliğe etkileri: Otomotiv sektöründe bir araştırma 2023
MUTLU BAÇARU Yüksek Lisans Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğrenci Kulüplerinin Sanal Örgütlenmesi ve Sosyalleşmesi : Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Örneği 2021
NİSA AYDEMİR Yüksek Lisans Elektronik Ticarette Tüketicinin Davranış ve Seçimlerini Etkileyen Faktörler: Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Çalışanları Üzerine Bir Araştırma 2021
AMEEN MUNAAM MUSHREF MUSHREF Doktora BÜTÜNSEL PAZARLAMA YOLUYLA DOĞRUDAN YABANCI YATIRIM ÇEKMEDE STRATEJİK LİDERLİĞİN ROLÜ:IRAK YATIRIM TANITIM AJANSLARI ÖRNEĞİ BİR ALAN ARAŞTIRMASI 2020
SAFİYE KILIÇ Yüksek Lisans Ürün Ambalajının Kompulsif Satın Alma Davranışına Yansımaları 2020
GÜLESER ZEKİ Yüksek Lisans Y VE Z KUŞAĞINDAKİ TÜKETİCİLERİN INSTAGRAM ÜZERİNDEN SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ: GİRİŞİMCİ MARKASI VE TANINMIŞ MARKA TERCİHİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA 2019
NİHAL ESEN Yüksek Lisans Nöropazarlamanın İlkel Beyine Satış Teknikleri İçerisinde Kullanılmasına Yönelik Bir Araştırma 2019
DİLBER EKİCİ Yüksek Lisans HEDONİK TÜKETİM DAVRANIŞLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER VE HEDONİK TÜKETİM DAVRANIŞLARININ SOSYOLOJİK AÇIDAN İNCELENMESİ: NİĞDE İLİ ÖRNEĞİ 2018
GUCHGELDI BASHIMOV Doktora Türkmenistan'da pamuk üretiminin ekonomik yönden değerlendirilmesi ve pazarlama sorunlarının analizine yönelik bir araştırma 2018
YALÇIN ÇERKEŞLİ Yüksek Lisans SOSYAL MEDYANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ HAKKINDA BİR ARAŞTIRMA 2017
KADİR EKİNCİ Yüksek Lisans Yeni teknolojiler ve marka algısı üzerinde sosyal medyanın rolü 2016
MEHMET ALİ YALÇIN Yüksek Lisans Ulaştırma sektöründe hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik bir araştırma: Niğde ilinde bir kargo şirketinin ticari müşterilerine yönelik uygulama 2016
MURAT GÜRÜN Yüksek Lisans Termal turizm işletmelerine gelen ziyaretçilerin tatmin düzeylerinin destinasyon sadakati üzerindeki etkisi: Niğde Çiftehan Kaplıcaları'nda bir uygulama 2014
MEHMET MÜRÜTSOY Yüksek Lisans İnternet tüketicisinin satın alma davranışlarının incelenmesi üzerine bir araştırma. 2013
VOLKAN ÇETİNER Yüksek Lisans Müşteri sadakati oluşturmada müşteri ilişkileri yönetiminin etkisi ve önemi 2012
LATİF GÜNGÖR Yüksek Lisans Mobil iletişim hizmetlerinde sunulan yenilikler ve bu yeniliklere ilişkin tüketici ilgisi: Niğde örneği 2012
SEDA ÇAĞMA Yüksek Lisans Türk otomotiv sanayisinin Avrupa Birliği'nde bilinirliği ve rekabet edebilirliği: Otomotiv yan sanayi üzerine bir uygulama 2012
HASAN HÜSEYİN ARISOY Yüksek Lisans İşletme performansının ve website kullanımının pazar odaklılığa etkisi: KOBİ`lere yönelik bir uygulama 2010
TANSEL TOKMAK Yüksek Lisans Niğde ilinde süt sığırcılığı işletmelerinin ekonomik analizi ve sütün pazara arzı 2009
KADİM KOYUNCU Yüksek Lisans Marka ve ambalajın tüketici satın alma davranışları üzerine etkisi 2007
Projeler
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Niğde İlinde Süt Sığırcılığı İşletmelerinini Ekonomik Analizi ve Stün Pazara Arzı (28.03.2008-06.08.2009)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Devam Ediyor kosgeb kapsamında alınan girişimcilik eğitiminin iş planı yapabilme yeteneği üzerine etkisi aksaray üniversitesi örneği (18.03.2015-)
Makaleler
ORTA ASYA’NIN PAMUK TİCARETİNDEKİ KARŞILAŞTIRMALI ÜSTÜNLÜĞÜNÜN BELİRLENMESİ ÇİÇEK RECEP, BASHİMOV Güçgeldi Uluslararası - Hakemli - EBSCO, SOBİAD - Özgün Makale - Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 2024
MESLEK İDEALLERİ VE GİRİŞİMCİLİK NİYETLERİ ÇİÇEK RECEP, DURNA UFUK Ulusal - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergis 2024
TÜRK GIDA SANAYİİNİN DIŞ TİCARET YAPISININ ANALİZİ BASHIMOV GÜÇGELDİ,ÇİÇEK RECEP,AYDIN AHMET Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 2017
YERLİ BİR OTEL ZİNCİRİNİN ULUSLARARASILAŞMASINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA RİXOS HOTEL GRUBU ÖRNEĞİ ÇİÇEK RECEP Uluslararası - Hakemli - PROQUEST, EBSCOHOST, ELSEVİER - Bilirkişi Raporu vb. - ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ 2015
Destinasyonların Pazarlanmasında İmaj ve Markanın Rolü Nevşehir Örneği ÇİÇEK RECEP,Ilgaz Ali Uluslararası - Hakemli - asos, research bible, arastirmax - Özgün Makale - Akademik Bakış Dergisi 2015
Türkmenistan da Pazar Yapısı ve Pazarlama Bileşenleri Açısından Türkmenistan Pazarının İrdelenmesi ÇİÇEK RECEP,Bashimov Güçgeldi Uluslararası - Hakemli - ASOS, index copernicus - Özgün Makale - Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 2015
Niğde İlindeki Tüketicilerin Sosyo Demografik Özellikleri İle Organik Gıdalara İlişkin Tutum ve Bireysel Değerleri Arasındaki Farklılığın İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma AKIN MURAT,ÇİÇEK RECEP,İNAL MEHMET EMİN,TOKSARI MURAT Uluslararası - Hakemli - DOAJ - Özgün Makale - Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2010
Workload Work Satisfactions and Psychological Well being Among Nurses in Turkish Hospitals Ronald J Burke,KOYUNCU MUSTAFA,DURNA UFUK,ÇİÇEK RECEP,Lisa Fiksenbaum Uluslararası - Hakemli - EBSCO, İNDEX COPERNİCUS - Özgün Makale - İş, Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisİ - Doi: 10.4026/1303-2860.2010.149.x 2010
Kredi Kartı Kullanıcılarının Kart Tercihlerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma Niğde Üniversitesi Akademisyenleri Örneği ÇİÇEK RECEP,Kemal Demirdelen Ulusal - Hakemli - EBSCOHOST - Özgün Makale - İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi YÖNETİM DERGİSİ 2010
Tüketici Etnosentrizmi ve Davranış Niyetleri Arasındaki Farklılığın Belirlenmesinde Cetscale Ölçeği AKIN MURAT,ÇİÇEK RECEP,GÜRBÜZ ESEN,İNAL MEHMET EMİN Uluslararası - Hakemli - Scientific Commons - Özgün Makale - Ege Academic Review 2009
TÜKETİCİ ALGILAMALARININ MARKET MARKALI ÜRÜN TERCİHLERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ: NİĞDE İLİNDE BİR UYGULAMA ÇİÇEK RECEP,DEMİRER ÖMÜR,AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2009
Müşteri Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma Niğde İli Örneği ÇİÇEK RECEP,İsmail Can Doğan Ulusal - Hakemli - asos, ebscohost - Özgün Makale - Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi 2009
Geleneksel Uluslararasılaşma Teorisine Karşı Çıkan Yeni Bir Uluslararasılaşma Modeli Global Doğan İşletmeler ÇİÇEK RECEP,DEMİRER ÖMÜR Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus International, open access, google akademik - Özgün Makale - Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi 2009
İçsel Pazarlama Anlayışı Bağlamında Kamu Sektörü Çalışanlarının Kurumsal Ağılamalarının Değerlendirilmesi Niğde Örneği İNAL MEHMET EMİN, ÇİÇEK RECEP, AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - ASOS - Özgün Makale - Mustafa Kemal Üniversitesi SBE Dergisi 2008
Üniversite Öğrencilerinin Kredi Kartı Kullanımlarını Değerlendirmeye Yönelik Bir Araştırma Niğde Üniversitesi Öğrencileri Örneği ÇİÇEK RECEP,Kemal Demirdelen Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Selçuk Üniversitesi SBMYO Dergisi 2008
Marka ve Ambalajın Satın Alma Kararlarına Etkilerine İlişkin Bir Araştırma Çiçek Recep, Koyuncu Kadim Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası 2008
Elektronik Ticaretin Vergilendirilmesine İlişkin Türk Vergi Sisteminde Katma Değer Vergisi Açısından Bir Değerlendirme ÇİÇEK RECEP,CERAN YUNUS Ulusal - Hakemli - DOAJEBSCO Veri Tabanı”, “ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı" "Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS)" ve "Directory of Open Access Journals (DOAJ) Veri Tabanı", "Index Copernicus" ve "DergiPark - Özgün Makale - Celal Bayar Üniversitesi İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi, 2007
Dünya Pazarının Dengesi Sarsan Ülke Çin Çin Mallarının Pazarlama Bileşenleri Fiyat Mamul Tutundurma Açısından İncelenmesi ÇİÇEK RECEP,KADİM KOYUNCU Ulusal - Hakemli - Ebsco - Özgün Makale - Selçuk Üniversitesi Karaman İİBF Dergisi 2007
Tedarik Zinciri Yönetiminde Üretim ve Pazarlama Fonksiyonlarının Rolü Çiçek Recep, Demirer Ömür Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi 2007
İşgücü Verimlilik İlişkisi Çiçik Recep, Demirer ömür Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - standard dergisi 2007
Sağlık Hizmet Sektöründe Kalite Algılanımı ve Hastanelerde Uygulanmasına İlişkin Bir Araştırma ÇİÇEK RECEP, KOYUNCU MUSTAFA Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - verimlilik dergisi 2006
KESEBİR Zafer ve Recep ÇİÇEK 2006 Taklit Mal ve Korsan Satışı Yıl 20 Sayı Mart Nisan 2006 2 Kesebir Zafer, Çiçek Recep Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi, 2006
Uluslararası Pazarlarda Gelişmeler ve Türkiye nin Durumu ÇİÇEK RECEP Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Standard Dergisi, 2003
Ticari Bankalarda Banka Hizmetlerinin Pazarlanması ÇİÇEK RECEP Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Standart Dergisi, 2003
Rekabet Stratejileri ve Michael Porter in Jenerik Rekabet Stratejilerinin Pazarlama Karması 4P Elemanlarında Kullanılması ÇİÇEK RECEP Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Verimlilik Dergisi, Milli Prodüktivite Merkezi Yayını 2003
Pazarlama Anlayışı ve Uygulamalarındaki Gelişmeler ÇİÇEK RECEP Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Standart Dergisi 2001
Bildiriler
Doğrudan Yabancı Yatırım Çekmede Stratejik Liderliğin Rolü: Irak Yatırım Tanıtım Ajansları Örneği Bir Saha Çalışması ÇİÇEK RECEP Uluslararası - Tam metin bildiri - (27.12.2023 - 29.12.2023) - Cumhuriyetin Yüzüncü Yılında Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Doğrudan Yabancı Yatırım Çekmede Stratejik Liderliğin Rolü: Irak Yatırım Tanıtım Ajansları Örneği Bir Saha Çalışması ÇİÇEK RECEP Uluslararası - Tam metin bildiri - (27.12.2023 - 29.12.2023) - I. International Century Congress for Social Sciences
Niğde İli Süt Sığırcılığı İşletmelerinin Ekonomik Analizi TOKMAK TANSEL, ÜNALAN ADNAN, ÇİÇEK RECEP Uluslararası - Tam metin bildiri - (14.09.2011 - 16.09.2011) - 7. Ulusal Zootekni Bilim Kongresi,
üniversite öğrencilerinin kredi kartı kullanımlarını değerlendirmeye yönelik bir araştırma Niğde üniversitesi öğrencileri örneği Recep Çiçek, Murat Akın Uluslararası - Tam metin bildiri - (29.05.2011 - 05.06.2011) - 3. balkanlarda sosyal bilimler kongresi
Girişimci pazarlama Pazarlama ve girişimcilik bakış açılarını bütünleştirmeye yönelik bir düşünce Recep ÇİÇEK, M Asıf Yoldaş, Ömür Demirer Uluslararası - Tam metin bildiri - (09.06.2009 - 11.06.2009) - 7. uluslararsı Türk dünyası sosyal bilimler Kongresi
Tüketicilerin organik gıdalara ilişkin inançları demoğrafik özellikleri ve bireysel değerleri arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma İNAL MEHMET EMİN, AKIN MURAT, ÇİÇEK RECEP, TOKSARI MURAT Ulusal - Tam metin bildiri - (30.10.2008 - 01.11.2008) - 13. ulusal pazarlama Kongresi
tüketici etnosentrizmi ve davranış niyetleri arasındaki farklılığın belirlenmesinde cetscale ölçeği Niğde Adana uygulaması Murat Akın, Recep Çiçek, Esen gürbüz, m emin inal Ulusal - Tam metin bildiri - (25.10.2008 - 29.10.2008) - 13. ulusal pazarlama kongresi Nevşehir
İlişkiler dayalı pazarlama ve özel hastenelerde uygulanmasına yönelik bir araştırma ÇİÇEK RECEP,KESEBİR ZAFER Ulusal - Tam metin bildiri - (16.10.2002 - 19.10.2002) - 5. ulusal sağlık kuruluşları ve hastane yönetimi sempozyumu
Kitap
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ÇİÇEK RECEP Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dünyada ve Türkiye’de E-Ticaret: Potansiyeli ve Geleceği - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Paradiğma - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:347 - ISBN:978-605-4393-73-2 - (Bölüm Sayfaları:283 - 296) 2015
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ÇİÇEK RECEP Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Kategori Yönetimi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Paradiğma - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:347 - ISBN:978-605-4393-73-2 - (Bölüm Sayfaları:263 - 281) 2015
Yerel yönetimlerde yerel kamu politikası yaklaşımları ÇİÇEK RECEP Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Belediyeler Bağlamında Kamusal hizmetlerde hizmet pazarlaması - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:çizgi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:320 - ISBN:978-605-9108-35-5 - (Bölüm Sayfaları:141 - 168) 2015
Güncel İşletmecilik Konuları yunus. ceran, deran. ali, bulut. erol, alagöz, ali, aytekin fırat, recep çiçek, ömür demirer, hüseyin ceylan, ali koöseoğlu, ramazan aslan Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Doğrudan Pazarlamanın Tercih Edilme Nedenleri ve İnternetin Doğrudan Pazarlamanın Büyümesine Etkileri - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:tablet Yayınları - Basım Sayısı:1 - ISBN:9789755948061 - (Bölüm Sayfaları:307 - 319) 2008
Güncel İşletmecilik Konuları Ceran. Yunus, Çiçek. Recep, altan. Mikail, osman barak, çetin bektaş, ali köseoğlu Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dağıtım kanallarında bütünleşme ve dikey bütünleşmiş sistemler içerisinde bayilik örgütleri - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Tablet Yayınları - Sayfa Sayısı:394 - ISBN:9789755948061 2008