Eğitim Bilgileri
Doktora NİĞDE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)/ Tez adı : Konaklama işletmelerinde konumlandırmanın tüketici algılamaları üzerinde etkinliğinin incelenmesi 2006-2012
Yüksek Lisans NİĞDE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Küçük ve orta ölçekli işletmelerin karşılaştıkları pazarlama problemleri ve çözüm önerileri Niğde ilinde bir uygulama 2002-2006
Lisans ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./ 1996-2001
Akademik Unvanlar
DOÇENT NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI 2021-
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ 2013-2021
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/ULUKIŞLA MESLEK YÜKSEKOKULU/OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ 2007-2013
Yönetilen Tezler
SAFİYE URUK Yüksek Lisans Kent markalaşması kapsamında Adana kenti ile ilgili algıların belirlenmesine yönelik bir araştırma 2019
HÜLYA TUĞÇE ÜLGER Yüksek Lisans E-ticarette tüketici davranışlarının satın alma tutumlarına etkisinin cinsiyet bazında incelenmesi 2018
TUBA GÜMÜŞ Yüksek Lisans Tüketicilerin sadakat düzeyleri ile algılanan hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve markaya duyulan güven arasındaki ilişkinin incelenmesi 2018
RASHAD ZEYNALOV Yüksek Lisans Azerbaycan'daki tüketicilerin hedonik tüketim eğilimlerinin demografik özelliklerine göre farklılaşması üzerine bir araştırma 2018
İdari Görevler
Dekan Yardımcısı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2023-
Fakülte Kurulu Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2017-
Farabi Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2015-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2011-2012
Makaleler
Gösterişçi Tüketim Bağlamında “Kirli Sepeti” Dizisinin Göstergebilimsel Analizi ŞEKER PERİHAN,PEHLİVANLI EMİNE,AKYAYLA AYŞE Ulusal - Hakemli - DRJI, Eurasian Scientific Journal Index, Index Copernicus - Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi 2024
Covid-19 Pandemisi Dönemindeki Reklamların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Açısından İncelenmesi ŞIKER PERİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Journal of Turkish Studies 2020
The Unbearable Lightness of Digital Activism: The Effect of Gender on Social Activist Participation Level of University Students ŞEŞEN ELİF, ŞIKER PERİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: 10.17755.esosder.404506 2019
News Framing Analysis of the Health Crisis of 2017 in Turkey ŞEŞEN ELİF,DOĞAN ŞEYHMUS,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Hakemli - SCOPUS - Özgün Makale - The Journal of Social Sciences Research - Doi: 10.32861/jssr.52.308.316 2019
Kahvehane’den Starbucks’a: Gösterişçi Tüketimden Gösterişçi Sıradanlığa ŞEŞEN ELİF,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Hakemli - SOBİAD, Scientific Indexing Services, Directory of Research Journals Indexing, Index Copernicus, Eurasian Scientific Journal Index, CiteFactor - Özgün Makale - International Social Sciences Studies Journal - Doi: http://dx.doi.org/10.26449/sssj.1586 2019
Tüketicilerin Sadakat Düzeyleri ile Algılanan Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Markaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ŞIKER PERİHAN,GÜMÜŞ TUBA Uluslararası - Hakemli - International Scientific Indexing (ISI)Index CopernicusResearchBibOpenAIRDirectory of Research Journals Indexing (DRJI)International Society for Research Activity (ISRA) - Özgün Makale - Journal of Current Researches on Social Sciences - Doi: 10.26579/jocress-9.2.4 2019
A Study on the Effect of University Students’ Environmental Awareness to Environmentally Friendly Products Buying Behavior ŞIKER PERİHAN,ŞEŞEN ELİF Uluslararası - Hakemli - J-Gate, Cabell’s Director, Crossref, EBSCO, Google Scholar - Özgün Makale - IOSR Journal of Humanities and Social Science - Doi: 10.9790/0837-2402058897 2019
Sosyal Medya Etkileyicisi Olarak Vloggerların Gençlerin Satın Alma Niyetine Etkisi ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus, AcademicKeys, ESJI, ISI, ASOS - Özgün Makale - Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2019
Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlerin Planlı Davranışlar Teorisi ve Teknoloji Kabul Modelinin Entegrasyonu ile İncelenmesi ŞIKER PERİHAN,ÜLGER HÜLYA TUĞÇE Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: https://doi.org/10.32709/akusosbil.525419 2019
Genç Tüketicilerin Satın Alma Kararlarında Cinsiyetin Etkisi ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Hakemli - Crossref, EconPapers, ROAD,Google Scholar - Özgün Makale - Turkish Journal of Marketing 2019
Invisible Pressure of the Like Button A Survey on Nıgde Unıversıty Students ŞIKER PERİHAN,ŞEŞEN ELİF Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus, DOAJ, getCITED, ProQuest, Crossref, Scirus, Open J-Gate, Ulrichsweb, EBSCO - Özgün Makale - International Journal of Social Science and Economic Research 2016
Televizyon Reklamlarında Yer Alan Ünlülerin Marka Farkındalığı Yaratmada Etkisi ŞIKER PERİHAN,HORZUM TAYLOR IŞIL Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi - Doi: 10.17680/akademia.39321 2016
Konaklama İşletmelerinde Konumlandırmanın Tüketici Algılamaları Üzerinde Etkinliğinin İncelenmesi ŞIKER PERİHAN,AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - ASOS, EBSCO, Index Copernicus, SSobiad Index - Özgün Makale - Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi 2012
Müşterilerin İnternet Bankacılığını Benimsemelerine Yönelik Keşifsel Bir Araştırma ŞIKER PERİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 2011
Bildiriler
YouTube’da En Çok İzlenen Reklamlarda Kullanılan Reklam Çekicilikleri Üzerine Bir Değerlendirme ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (25.06.2022 - ) - 11. SADAB Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu
Konaklama İşletmelerı̇ne Yönelı̇k E-Şı̇kayetlerı̇n Değerlendı̇rı̇lmesı̇: Kapadokya Örneğı ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (11.03.2022 - ) - 13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri – (UBAK)
Özel Markalı Ürünlerde Tüketici TercihlerininBelirlenmesine Yönelik Bir Araştırma ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (23.11.2018 - 25.11.2018) - 10. International Congress on Social Sciences and Sports
The Effect of Using of Celebrities in Television Advertisements on Children ŞEŞEN ELİF,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (14.05.2018 - 17.05.2018) - 16th Annual International Conference on Communications Mass Media
The Effect of Using of Celebrities in Television Advertisementson Children ŞEŞEN ELİF,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (14.05.2018 - 17.05.2018) - 16th Annual International Conference onCommunications Mass Media
Perakendecilik Sektöründe Mağaza Atmosferinin Rolü: Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerine Yönelik Bir Araştırma ŞEŞEN ELİF,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Tam metin bildiri - (07.04.2018 - 09.04.2018) - Uluslararası İnsan veToplum BilimleriSempozyumu
Semiotic Analysis of Packed Water Brands Advertisements ŞIKER PERİHAN,ŞEŞEN ELİF Uluslararası - Özet bildiri - (27.04.2017 - 29.04.2017) - 3rd International Conference on Social Sciences EducationResearch
Facebook Use of the Brands as a Marketing Communication Tool ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.09.2016 - 25.09.2016) - 5th AGP International Humanities and Social Sciences Conference22-25 September 2016, Budapest
Kitap
Sosyal Bilimler İletişim ve Medya ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Reklamlarda Kültürel Unsurların İşlenmesine Yönelik Göstergebilimsel Çözümleme - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Akademisyen Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:207 - ISBN:978-605-258-070-7 - (Bölüm Sayfaları:37 - 46) 2018
Konaklama İşletmelerinde Konumlandırma ŞIKER PERİHAN Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Detay Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:95 - ISBN:978-605-521-28-3 2013
Researches on Science and Art in 21st Century Turkey ŞIKER PERİHAN,ŞEŞEN ELİF Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:A Research on Usage of Facebook in Public Relations and Advertising Practices of Turkish Brands - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gece Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:1555 - ISBN:978-605-288-062-3 - (Bölüm Sayfaları:228 - 236) 2017
Researches on Science and Art in 21st Century Turkey ŞEŞEN ELİF,ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Framing Analysis of the Posts of Environmental NGOs on the Internet and Social Media - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gece Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:1555 - ISBN:978-605-180-771-3 - (Bölüm Sayfaları:262 - 272) 2017
Küresel Dünyada İletişimin Dijital Yüzleri ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dijital Çağ ile Birlikte Pazarlama İletişimi Bileşenlerinin Sosyal Medyada Kullanılması: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:218 - ISBN:978-605-7786-87-6 - (Bölüm Sayfaları:67 - 86) 2020
Communication Studies ŞIKER PERİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Semiotic Approach to Corporate Advertising - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Akademisyen Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:125 - ISBN:978-605-258-616-7 - (Bölüm Sayfaları:61 - 82) 2019