Gösterişçi Tüketim Bağlamında “Kirli Sepeti” Dizisinin Göstergebilimsel Analizi
ŞEKER PERİHAN,PEHLİVANLI EMİNE,AKYAYLA AYŞE
Ulusal -
Hakemli -
DRJI, Eurasian Scientific Journal Index, Index Copernicus -
Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
|
2024
|
Covid-19 Pandemisi Dönemindeki Reklamların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Açısından İncelenmesi
ŞIKER PERİHAN
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Journal of Turkish Studies
|
2020
|
The Unbearable Lightness of Digital Activism: The Effect of Gender on Social Activist Participation Level of University Students
ŞEŞEN ELİF, ŞIKER PERİHAN
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
- Doi: 10.17755.esosder.404506
|
2019
|
News Framing Analysis of the Health Crisis of 2017 in Turkey
ŞEŞEN ELİF,DOĞAN ŞEYHMUS,ŞIKER PERİHAN
Uluslararası -
Hakemli -
SCOPUS -
Özgün Makale - The Journal of Social Sciences Research
- Doi: 10.32861/jssr.52.308.316
|
2019
|
Kahvehane’den Starbucks’a: Gösterişçi Tüketimden Gösterişçi Sıradanlığa
ŞEŞEN ELİF,ŞIKER PERİHAN
Uluslararası -
Hakemli -
SOBİAD, Scientific Indexing Services, Directory of Research Journals Indexing, Index Copernicus, Eurasian Scientific Journal Index, CiteFactor -
Özgün Makale - International Social Sciences Studies Journal
- Doi: http://dx.doi.org/10.26449/sssj.1586
|
2019
|
Tüketicilerin Sadakat Düzeyleri ile Algılanan Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Markaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ŞIKER PERİHAN,GÜMÜŞ TUBA
Uluslararası -
Hakemli -
International Scientific Indexing (ISI)Index CopernicusResearchBibOpenAIRDirectory of Research Journals Indexing (DRJI)International Society for Research Activity (ISRA) -
Özgün Makale - Journal of Current Researches on Social Sciences
- Doi: 10.26579/jocress-9.2.4
|
2019
|
A Study on the Effect of University Students’ Environmental Awareness to Environmentally Friendly Products Buying Behavior
ŞIKER PERİHAN,ŞEŞEN ELİF
Uluslararası -
Hakemli -
J-Gate, Cabell’s Director, Crossref, EBSCO, Google Scholar -
Özgün Makale - IOSR Journal of Humanities and Social Science
- Doi: 10.9790/0837-2402058897
|
2019
|
Sosyal Medya Etkileyicisi Olarak Vloggerların Gençlerin Satın Alma Niyetine Etkisi
ŞIKER PERİHAN
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus, AcademicKeys, ESJI, ISI, ASOS -
Özgün Makale - Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2019
|
Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlerin Planlı Davranışlar Teorisi ve Teknoloji Kabul Modelinin Entegrasyonu ile İncelenmesi
ŞIKER PERİHAN,ÜLGER HÜLYA TUĞÇE
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
- Doi: https://doi.org/10.32709/akusosbil.525419
|
2019
|
Genç Tüketicilerin Satın Alma Kararlarında Cinsiyetin Etkisi
ŞIKER PERİHAN
Uluslararası -
Hakemli -
Crossref, EconPapers, ROAD,Google Scholar -
Özgün Makale - Turkish Journal of Marketing
|
2019
|
Invisible Pressure of the Like Button A Survey on Nıgde Unıversıty Students
ŞIKER PERİHAN,ŞEŞEN ELİF
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus, DOAJ, getCITED, ProQuest, Crossref, Scirus, Open J-Gate, Ulrichsweb, EBSCO -
Özgün Makale - International Journal of Social Science and Economic Research
|
2016
|
Televizyon Reklamlarında Yer Alan Ünlülerin Marka Farkındalığı Yaratmada Etkisi
ŞIKER PERİHAN,HORZUM TAYLOR IŞIL
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi
- Doi: 10.17680/akademia.39321
|
2016
|
Konaklama İşletmelerinde Konumlandırmanın Tüketici Algılamaları Üzerinde Etkinliğinin İncelenmesi
ŞIKER PERİHAN,AKIN MURAT
Uluslararası -
Hakemli -
ASOS, EBSCO, Index Copernicus, SSobiad Index -
Özgün Makale - Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi
|
2012
|
Müşterilerin İnternet Bankacılığını Benimsemelerine Yönelik Keşifsel Bir Araştırma
ŞIKER PERİHAN
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
|
2011
|