Eğitim Bilgileri
Doktora ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)/ Tez adı : Üstün zekâlı öğrenciler için fen bilgisi eğitimi: Öğrenci, veli ve öğretmen görüşleri 2013-2017
Yüksek Lisans ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının çevre kimliklerinin ve çevre dostu davranışlarının belirlenmesi 2010-2012
Lisans ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/ 2005-2009
Akademik Unvanlar
DOÇENT NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ 2021-
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2018-2021
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2009-2018
Projeler
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Zamanlar Bağlamında İngilizce Öğretimi: Bir Mobil Oyun Geliştirme Ve Etkililiğini Test Etme (15.03.2018-15.02.2019)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı 8.Sınıf Öğrencilerinin Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına İlişkin Algılarının Bilim Karikatürleri Aracılığıyla İncelenmesi (14.01.2015-29.02.2016)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Robotların Kullanılması ve Çevre Dostu Davranışlara Etkisi (08.12.2014-30.01.2017)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Astronomi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım: Artırılmış Gerçeklik (07.11.2017-09.10.2019)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimlikleri ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi (02.11.2011-04.07.2012)
İdari Görevler
Mevlana Değişim Programı Anabilim Dalı Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2019-
Öğretmenlik Uygulaması/Okul Deneyimi Ders Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-2021
Bologna Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-2020
Ödüller
YÜKSEK LİSANS BURSU TÜBİTAK Kamu, TÜRKİYE 2010
DOKTORA BURSU TÜBİTAK Kamu, TÜRKİYE 2013
Makaleler
Engineering Design-Based STEM Activity for Middle Schools: How Can I Slide Faster? GÖKŞEN ÖZLEM,KIZILAY ESRA,TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Science Insights Education Frontiers - Doi: 10.15354/sief.24.or612 2024
A rollercoaster STEM activity involving virtual reality KIZILAY ESRA,TANIK ÖNAL NAGİHAN,SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI Uluslararası - Hakemli - - Özgün Makale - Science Activities - Doi: 10.1080/00368121.2024.2308793 2024
Laboratory Use Self-Efficacy of Turkish Pre-Service Science Teachers Trained in Different Teacher Education Programmes KIZKAPAN OKTAY, TANIK ÖNAL NAGİHAN, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI Uluslararası - Hakemli - Eric, Scopus - Özgün Makale - Center for Educational Policy Studies Journal - Doi: 10.26529/cepsj.1571 2023
Teknoloji Destekli Fen Eğitimi Bağlamında Edpuzzle a Yönelik Bir Değerlendirme ARDIÇ MERAL, TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Temel Eğitim Dergisi - Doi: 10.52105/temelegitim.20.5 2023
Science Teachers' Experiences in Preparing A Scientific Research Project: An Action Research TANIK ÖNAL NAGİHAN, BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Research in Pedagogy - Doi: 10.5937/IstrPed23023140 2023
Online learning and teaching experiences of preservice science teachers during Covid-19 pandemic TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Educational Technology and Online Learning 2023
Fen bilimleri öğretmenlerinin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerle ilgili eğitim durumları AĞCA ERHAN, TANIK ÖNAL NAGİHAN, BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 2022
Öğretmen eğitiminde çevrimiçi bir ders etkinliği tasarımı: Padlet kullanımı ÖNAL NEZİH, TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 2022
Exploring pre-service pre-school teachers’ perceptions of the nature of science: A qualitative study TANIK ÖNAL NAGİHAN, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU Uluslararası - Hakemli - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List - Özgün Makale - Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 2022
Science Education in outdoor learning environments from the perspective of Preschool Teachers: Definitions, opportunities, obstacles, and possible solutions TANIK ÖNAL NAGİHAN, EZBERCİ ÇEVİK EBRU Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Malaysian Online Journal of Educational Sciences 2022
Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, KIZKAPAN OKTAY, TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List - Özgün Makale - Yükseköğretim ve Bilim Dergisi - Doi: 10.5961/higheredusci.1068025 2022
Subtle Nuances in Personality Differences between Gifted Children as Perceived by Parents and Teachers TANIK ÖNAL NAGİHAN, BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Gifted Education International - Doi: 10.1177/0261429420987005 2021
Okul öncesi öğretmenlerinin perspektifinden erken çocukluk döneminde fen kavramları nasıl sunulmalıdır? TANIK ÖNAL NAGİHAN, KIZILAY ESRA Ulusal - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Araştırma ve Deneyim Dergisi 2021
A Makey-Makey Based STEM Activity for Children TANIK ÖNAL NAGİHAN, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI Uluslararası - Hakemli - ERIC, ESCI, Web of Science - Özgün Makale - Science Activities - Doi: 10.1080/00368121.2021.2011086 2021
Özel Yetenekli Öğrenciler için Çevre Eğitimi TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - lnternational Journal of Geography and Geography Education - Doi: 10.32003/igge.819206 2021
Investigation of Technology Integration Knowledge of Science Teachers: A Case Study TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - International Journal of Curriculum and Instruction 2021
Investigation of Middle School Students’ Attitudes towards Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Education and Determination of the Predictors GÖLOĞLU DEMİR CENNET, TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Science Learning 2021
Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi EZBERCİ ÇEVİK EBRU, TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Kastamonu Eğitim Dergisi - Doi: 10.24106/kefdergi.770393 2021
Swot Analysis Of Distance Education Based on Preschool Teacher Candidates UYSAL BAYRAK HATİCE, TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List - Özgün Makale - International Journal of Eurasian Education and Culture - Doi: 10.35826/ijoecc.349 2021
The effect of augmented reality on the astronomy achievement and interest level of gifted students TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Hakemli - SSCI - Özgün Makale - Education and Information Technologies - Doi: 10.1007/s10639-021-10474-7 2021
Science Education for Gifted Students: Opinions of Students, Parents, and Teachers TANIK ÖNAL NAGİHAN, BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - European Journal of Educational Sciences - Doi: 10.19044/ejes.v8no1a15 2021
Investigation of the Preservice Teachers Science-pseudoscience Distinction and Epistemological Beliefs TANIK ÖNAL NAGİHAN, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Pedagogical Research - Doi: 10.33902/JPR.2021370582 2021
Nomophobia: I Can Not Live without My Smartphone! ÖNAL NEZİH,TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - SSCI - Özgün Makale - Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje - Doi: https://doi.org/10.15516/cje.v22i2.3311 2020
Relationship Between the Attitudes of Pre-School Teacher Candidates Towards Environmental Issues and Their SelfEfficacy Beliefs About Environmental Education TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Review of International Geographical Education - Doi: 10.33403rigeo.791614 2020
Examining The Pseudoscience Beliefs of Gifted Students TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List - Özgün Makale - International Journal of Education Technology and Scientific Researches - Doi: http://dx.doi.org/10.35826/ijetsar.238 2020
Investigation of Gifted Students’ Environmental Awareness TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - International Journal of Curriculum and Instruction 2020
Elementler ve Bileşikler Konusu için Geçerli ve Güvenilir Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması EREN ASLI AFİFE,TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Ulusal - Hakemli - Index Copernicus, British Index - Özgün Makale - Pearson Journal of Social Sciences Humanities - Doi: 10.46872/pj.52 2020
Teaching Science Through Distance Education During the Covid-19 Pandemic TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - International Online Journal of Education and Teaching 2020
Fen Eğitimi Alanındaki Akademisyenlerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algılarının İncelenmesi KIZILAY ESRA,TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - Asos Index - Özgün Makale - Journal of Individual Differences in Education 2020
Üstün Zekâlı Olmak TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Milli Eğitim Dergisi 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimliklerinin ve Çevre Dostu Davranışlarının İncelenmesi TANIK ÖNAL NAGİHAN,KILINÇ AHMET,SARAÇOĞLU SİBEL Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Doi: DOI: 10.19171/uefad.660668 2020
An Investigation of Cyberbullying and Cyber-Victimization of Mathematics and Science Pre-Service Teachers TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH,ÇAKIR HASAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Malaysian Online Journal of Educational Technology - Doi: http://dx.doi.org/10.17220/mojet.2020.04.002 2020
Okul Öncesi Öğrencileri için Makey Makey ile Bir Fen Etkinliği Tasarımı TANIK ÖNAL NAGİHAN,ARDIÇ MERAL Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.15869/itobiad.751814 2020
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımıyla İlgili Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Sistematik Olarak İncelenmesi TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 2020
İngilizce Mobil Öğrenme Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması ÖNAL NEZİH,TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2019
From the Environmental Identity to the Behavior: The Status of Pre-service Science Teachers KIZILAY ESRA,TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - International Journal of Evaluation and Research in Education - Doi: 10.11591/ijere.v8i2.19581 2019
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına İlişkin Algılarının Bilim Karikatürleri Aracılığıyla İncelenmesi YILDIRIM TUBA,TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Kuramsal Eğitimbilim Dergisi - Doi: http://dx.doi.org/10.30831/akukeg.412492 2019
Üstün Zekâlı Çocukların Tanılanmaları TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi - Doi: 10.33206/mjss.476773 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR,SARAÇOĞLU SİBEL Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Doi: https://doi.org/10.15285/maruaebd.292043 2018
Using Technology in Education from the Pre-service Science and Mathematics Teachers’ Perspectives SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI,TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - International Education Studies - Doi: 10.5539/ies.v11n10p28 2018
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutum ve Çevre Dostu Davranışları: Fenomenolojik Bir Araştırma TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - DOAJ, SOBIAD - Özgün Makale - The Journal of Academic Social Science Studies - Doi: https://doi.org/10.9761/JASSS7498 2018
Okul Öncesi Dönemde Üstün Yetenekli Çocuklar TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - EBSCO - Özgün Makale - Sosyal Araştırmalar Dergisi - Doi: http://dx.doi.org/10.17719/jisr.20185537244 2018
Okul Öncesi Dönemde Fen Öğretimi ile İlgili Öğretmen Görüşleri TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - SOBIAD - Özgün Makale - Researcher: Social Science Studies - Doi: http://dx.doi.org/10.18301/rss.532 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre ve Çevre Eğitimi Algıları: Fenomenolojik Bir Araştırma TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - Index Copernicus, SOBIAD, Türk Eğitim Indeksi - Özgün Makale - The Journal of Academic Social Science Studies - Doi: http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7498 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumları ve Çevre Dostu Davranışları TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Tarih Okulu Dergisi (Journal of History School) - Doi: http://dx.doi.org/10.14225/Joh1197 2018
Fen Bilgisi ve Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri TANIK ÖNAL NAGİHAN,SARAÇOĞLU SİBEL,BÜYÜK UĞUR Ulusal - Hakemli - SOBIAD - Özgün Makale - Journal of Social and Humanities Sciences Research 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Fen ve Teknoloji Dersini Nasıl Algılıyor? TANIK ÖNAL NAGİHAN,KIZILAY ESRA Ulusal - Hakemli - SOBIAD - Özgün Makale - Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017
Davranış veya Süreç: Nasıl Bir Çevre Eğitimi? TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Tarih Okulu Dergisi (Journal of History School) - Doi: http://dx.doi.org/10.14225/Joh1056 2017
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri TANIK ÖNAL NAGİHAN Ulusal - Hakemli - SOBİAD, ASOS, Turkish Education Index - Özgün Makale - International Journal of Active Learning (IJAL) 2017
Geçen On yılın Ardından Türkiye’de Yapılandırmacı Paradigma: Bir Olgu Bilim Araştırması TANIK ÖNAL NAGİHAN,GÖLGELİ SÖNDÜR DİLARA Ulusal - Hakemli - SOBIAD - Özgün Makale - The Journal of International Education Science - Doi: http://dx.doi.org/10.16991/INESJOURNAL.1352 2017
Derslerde Teknoloji Kullanımını ve Fen Bilimleri Dersinde Animasyonları Seviyorum! TANIK ÖNAL NAGİHAN,GÖLGELİ SÖNDÜR DİLARA Ulusal - Hakemli - SOBIAD - Özgün Makale - The Journal of Academic Social Science Studie - Doi: http://dx.doi.org/10.9761/JASSS6941 2017
Rural Turkish Students Reactions to Learning Science in a Mobile Laboratory EROL MUSTAFA,BÜYÜK UĞUR,TANIK NAGİHAN Uluslararası - Hakemli - SSCI - Özgün Makale - Educational Sciences: Theory Practice / Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri - Doi: https://doi.org/10.12738/estp.2016.1.0171. 2016
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri SARAÇOĞLU SİBEL,BÜYÜK UĞUR,TANIK NAGİHAN Ulusal - Hakemli - Ebsco - Özgün Makale - Journal of Turkish Science Education 2012
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi BÜYÜK UĞUR,TANIK NAGİHAN,SARAÇOĞLU SİBEL Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Tübav Bilim Dergisi 2011
Fen ve Teknoloji Dersi Yazılı Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi TANIK NAGİHAN,SARAÇOĞLU SİBEL Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Tübav Bilim Dergisi 2011
Bildiriler
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Simülasyon Temelli STEM Etkinlikleri ile İlgili Görüşleri TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.12.2023 - 24.12.2023) - EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
Öğretmen Adaylarının Tübitak 2209-Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı ile İlgili Değerlendirmeleri TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.12.2023 - 24.12.2023) - EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
Öğretmen Adaylarının Fen Eğitimi İçin Sanal Müze Tasarlama Deneyimleri TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (24.11.2022 - ) - 6. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
Okul Öncesi Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklikle Astronomi Öğretimine İlişkin Görüşleri TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (24.11.2022 - ) - 6. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
Teacher, Teaching and School from the Perspective of Pre-service Science Teachers SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, KIZILAY ESRA, TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Tam metin bildiri - (30.08.2021 - 03.09.2021) - European Science Education Research Association (ESERA)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretimde Kahoot Kullanımıyla İlgili Görüşleri TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (21.12.2019 - 22.12.2019) - BİLTEK Uluslararası Bilim, Teknoloji Ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu
Teknolojinin Çevreye Etkisi Konusunda Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Düşünceleri TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (21.12.2019 - 22.12.2019) - BİLTEK Uluslararası Bilim, Teknoloji Ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu
Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Siberzorbalık Farkıdalıkları TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Tam metin bildiri - (06.09.2019 - 08.09.2019) - International Symposium on the Active Learning (ISAL)
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrencilerin Astronomi Başarılarına Etkisi EREN ASLI AFİFE,TANIK ÖNAL NAGİHAN,ERTUĞRUL AKYOL BUKET,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Tam metin bildiri - (03.07.2019 - 05.04.2019) - International Conference on New Horizons in Education (INTE 2019)
Türkiye’de Okul Öncesi Astronomi Eğitimine İlişkin Yapılan Çalışmaların Tematik İncelenmesi EZBERCİ ÇEVİK EBRU, TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (12.04.2019 - 14.04.2019) - Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Üstün Zekâlı Öğrencilere Göre İdeal Öğretmen Kimdir? TANIK ÖNAL NAGİHAN, BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Özet bildiri - (18.07.2018 - 20.07.2018) - International Conference on New Horizons (INTE 2018)
Master Students’s Made Mistakes When Writing Scientific Research Report ÖNAL NEZİH,TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (18.07.2018 - 20.07.2018) - International Conference on New Horizons in Education (INTE 2018)
Elementler ve Bileşikler Konusunda Geçerliği ve Güvenirliği Sağlanmış Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması EREN ASLI AFİFE,TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Özet bildiri - (10.05.2018 - 12.05.2018) - 9th International Congress on New Trends in Education
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyenlerin Algılarının İncelenmesi KIZILAY ESRA,TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (27.04.2018 - 30.04.2018) - X. International Congress of Educational Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi YILDIRIM TUBA,TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Özet bildiri - (27.04.2018 - 30.12.2018) - X. International Congress of Educational Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilere İlişkin Algılarının Tamamlayıcı Bir Ölçme Aracı ile İncelenmesi: Kelime İlişkilendirme Testi TANIK ÖNAL NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Özet bildiri - (27.04.2018 - 30.12.2018) - X. International Congress of Educational Research
Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin İncelenmesi AKKAYA DEVİREN ŞEYMA,TANIK ÖNAL NAGİHAN,AYSİN TEKCAN ŞADİYE,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Özet bildiri - (23.03.2018 - 25.12.2018) - International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE 2018)
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı Açısından Kendilerini Yeterli Hissediyor Mu? TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Özet bildiri - (11.10.2017 - 13.10.2017) - 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
Türklerde Çevre Kültürü TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Özet bildiri - (05.10.2017 - 08.10.2017) - International Symposium of Education and Values (ISOEVA)
What Are The Opinions of Prospective Science Teachers Regarding the Use of Technology in Education? TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH,BÜYÜK UĞUR Uluslararası - Tam metin bildiri - (16.08.2017 - 18.08.2017) - International Educational Technology Conference 2017
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Teknolojiye Yönelik Tutumları TANIK ÖNAL NAGİHAN,ÖNAL NEZİH Uluslararası - Özet bildiri - (24.05.2017 - 26.05.2017) - 11th International Computer Instructional Technologies Symposium
8.Sınıf Öğrencilerine Göre Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji Nitel Bir Çalışma YILDIRIM TUBA,BÜYÜK UĞUR,TANIK NAGİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (31.05.2016 - 03.06.2016) - IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
Çevreye Yönelik Tutum ve Çevre Dostu Davranışlara Yenilenebilir Enerji Konulu Robotik Uygulamalarının Etkisi KOÇ ŞENOL AYŞE,BÜYÜK UĞUR,TANIK NAGİHAN,ERASLAN GÜNEY MEHPARE Uluslararası - Özet bildiri - (05.02.2016 - 06.02.2016) - 2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology (ICDET)
Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Eğitsel Bir Araç Olarak Robotların Kullanılması KOÇ ŞENOL AYŞE, BÜYÜK UĞUR, TANIK NAGİHAN, ERASLAN GÜNEY MEHPARE Uluslararası - Özet bildiri - (08.06.2015 - 10.06.2015) - IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2015)
8.Sınıf Öğrencilerinin Enerji Sorunları ve Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına İlişkin Algılarının Bilim Karikatürleri Aracılığıyla İncelenmesi YILDIRIM TUBA, TANIK ÖNAL NAGİHAN, BÜYÜK UĞUR Ulusal - Özet bildiri - (16.04.2015 - ) - 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihinsel Algıları TANIK NAGİHAN,KIZILAY ESRA Ulusal - Özet bildiri - (16.04.2015 - 18.04.2015) - 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Experiment Based Science Learning in a Mobile Laboratory EROL MUSTAFA,BÜYÜK UĞUR,TANIK NAGİHAN Uluslararası - Özet bildiri - (11.04.2015 - 14.04.2015) - NARST: The National Association for Research in Science Teaching, Annual International Conference
Çevreyi Severim ve Korurum Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumları ve Çevre Dostu Davranışları TANIK NAGİHAN,BÜYÜK UĞUR Ulusal - Özet bildiri - (27.08.2014 - 30.08.2014) - XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi
Çok Seven Çok Mu Korur Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Kimlikleri ve Çevre Dostu Davranışlarının Belirlenmesi TANIK NAGİHAN,KILINÇ AHMET,SARAÇOĞLU SİBEL Ulusal - Özet bildiri - (27.06.2012 - 30.06.2012) - X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Polar Kovalent Bağlı Maddelerin Kaynama Noktalarını Kıyaslarken Kullandıkları Zihinsel Modeller TANIK NAGİHAN,BEKTAŞ OKTAY,TARKIN AYŞEGÜL,SARAÇOĞLU MURAT Ulusal - Özet bildiri - (27.06.2012 - 30.06.2012) - X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Hakkındaki Düşünceleri TARKIN AYŞEGÜL,TANIK NAGİHAN,BEKTAŞ OKTAY,SARAÇOĞLU SİBEL Ulusal - Özet bildiri - (27.06.2012 - 30.06.2012) - X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue KILINÇ AHMET, KARTAL TEZCAN, GÖRGÜLÜ ÖZKAN, POLAT DİLBER, DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR, AFACAN ÖZLEM, YILDIRIM KASIM, EROĞLU BARIŞ, DEMİRAL ÜMİT, TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Tam metin bildiri - (13.04.2012 - 17.04.2012) - American Educational Research Association (AERA)
Bir Elin Nesi Var İki Elin Sesi Var SARAÇOĞLU SİBEL,TANIK NAGİHAN Ulusal - Özet bildiri - (23.09.2010 - 25.09.2010) - IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kitap
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE GÜNCEL ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI-VI- TANIK ÖNAL NAGİHAN,SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:TEKNOLOJİK TASARIM TEMELLİ ÖĞRENME - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:352 - ISBN:978-625-6287-26-6 - (Bölüm Sayfaları:286 - 306) 2024
Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Küresel İklim Değişikliğinin Olası Etkileri ve Sürdürülebilirlik - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:185 - ISBN:978-625-6357-80-8 - (Bölüm Sayfaları:74 - 89) 2023
Eğitimde Güncel Araştırmalar - VI TANIK ÖNAL NAGİHAN, ÖNAL NEZİH Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Etkinlik Temelli Fen Öğretiminin Teknoloji Destekli Fen Öğretimi ile Karşılaştırılması: Nitel Bir Araştırma - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Özgür Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:448 - ISBN:978-975-447-838-9 - (Bölüm Sayfaları:351 - 372) 2023
Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:OKUL DIŞI ÖĞRENME - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:400 - ISBN:978-625-6357-11-2 - (Bölüm Sayfaları:279 - 303) 2022
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ UYGULAMALARI TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:BİLGİSAYAR DESTEKLİ KAVRAM HARİTASI OLUŞTURMA ARAÇLARI - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:221 - ISBN:978-605-241-238-1 - (Bölüm Sayfaları:43 - 66) 2018
BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR ŞAHİN AHMET,TANIK NAGİHAN Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALAR - Ders Kitabı - Yayın Evi:Nobel Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:264 - ISBN:978-605-320-252-3 - (Bölüm Sayfaları:1 - 28) 2015
FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI:YENİ YAKLAŞIMLAR VE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR BÜYÜK UĞUR,Koç Ayşe,TANIK ÖNAL NAGİHAN,Eraslan Güney Mehpare Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:ROBOTİK UYGULAMALARI İLEYENİLENEBİLİR ENERJİ VE ÇEVRE ÖĞRETİMİ - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:İksad International Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:143 - ISBN:978-605-7875-49-5 - (Bölüm Sayfaları:61 - 90) 2019
FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI:YENİ YAKLAŞIMLAR VE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR BÜYÜK UĞUR,Eren Aslı Afife,Ertuğrul Akyol Buket,TANIK ÖNAL NAGİHAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:ASTRONOMİ ÖĞRETİMİNDE YENİ BİR YAKLAŞIM:ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:İksad International Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:143 - ISBN:978-605-7875-49-5 - (Bölüm Sayfaları:114 - 143) 2019