Eğitim Bilgileri
Doktora GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/ Tez adı : The description of pre-service EFL teachers' language assessment literacy development process 2017-2023
Yüksek Lisans GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZCE EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Progressive remedial writing action in response to composition: Mediated learning experience perspective 2014-2017
Lisans HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/ 2009-2014
Akademik Unvanlar
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2014-
Makaleler
Mediational Moves and Reciprocity Behaviors in Face-to-Face and Mobile-Assisted Dynamic Assessment Şükür Murat, Yılmaz Yakışık Burçak, Yangın Ekşi Gonca Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Theoretical Educational Science - Doi: 10.30831/akukeg.1172583 2023
The Effects of Intensive and Extensive Recasts on Learning theThird Person Singular -s ŞÜKÜR MURAT,DEMİRCAN FATMA ESRA Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language) 2020
Pre-service EFL Teachers’ Metaphorical Conceptualizations of an EFL Teacher KARAGÖZ TUBA,ŞÜKÜR MURAT,FİLİZ SEVİL Uluslararası - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - European Journal of English Language Teaching - Doi: 10.5281/zenodo.1173777 2018
Bildiriler
Growth mindset and classroom engagement: A moderated mediation model of foreign language enjoyment and L2 grit ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.10.2025 - 18.10.2025) - 4th International Conference on Psychology for Language Teachers and Learners
Artificial intelligence as a co-designer in preservice English teachers’ test item development process ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (10.10.2025 - 11.10.2025) - 4th AELTE International Conference
Ideal L2 self and L2 willingness to communicate: A moderated mediation model of artificial intelligence literacy and artificial intelligence-mediated informal digital learning of English ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (26.08.2025 - 29.08.2025) - 5th International Conference on Educational Technology and Online Learning
Turkish pre-service EFL teachers’ beliefs about ELF-related issues ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (16.10.2020 - 17.10.2020) - The 2nd International Language Teacher Education Conference
The effects of intensive and extensive recasts on learning the third person singular–s ŞÜKÜR MURAT,DEMİRCAN FATMA ESRA Uluslararası - Özet bildiri - (08.04.2019 - 10.04.2019) - ILTERG CONFERENCE
Challenges facing the junior pre-service English teachers in the process of paragraph writing ŞÜKÜR MURAT,DEMİRCAN FATMA ESRA Uluslararası - Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 10th International ELT Research Conference
The effects of mediated teacher feedback on ELT students' writing ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (20.04.2017 - ) - The 3rd International Symposium on Language Education and Teaching
The effects of mediated teacher feedback on ELT students' writing ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (20.04.2017 - 23.04.2017) - 3. International Symposium on Language Education and Teaching
Kitap
Research Trends in English Language Teacher Education and English Language Teaching EKŞİ GONCA,ŞÜKÜR MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:A review of studies in computer-mediated communication from 2013-2018 - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Evora University Press - Basım Sayısı:2 - Sayfa Sayısı:516 - ISBN:978-989-8550-89-7 - (Bölüm Sayfaları:307 - 336) 2019