Eğitim Bilgileri
Doktora SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)/ Tez adı : Sosyal Ağların Marka Bağlılığı Oluşturmadaki Rolü 2011-2015
Yüksek Lisans SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Sosyal sorumluluk projelerinin halkla ilişkilerin işlevselliği üzerine etkisi (örnek olay incelemesi) 2008-2011
Lisans SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR. (İÖ)/ 2004-2008
Akademik Unvanlar
PROFESÖR NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ 2024-
DOÇENT NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/REKREASYON YÖNETİMİ BÖLÜMÜ 2018-2024
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/REKREASYON YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/REKREASYON YÖNETİMİ ANABİLİM DALI 2015-2018
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI 2011-2015
UZMAN AKSARAY ÜNİVERSİTESİ/REKTÖRLÜK/ENFORMATİK BÖLÜMÜ 2011-2011
Yönetilen Tezler
ÖZLEM AYDİN Yüksek Lisans Kamp turizminde rekreasyon deneyimi ile destinasyon imajı ilişkisi: Bodrum örneği 2024
AHSEN İCLAL TİRYAKİ Yüksek Lisans Serbest zaman değerlendirme alışkanlıkları bağlamında dijital bağımlılık ve asosyallik ilişkisi 2024
FERHAT ANIL GENÇOĞLU Yüksek Lisans TEKNOLOJİK TEKİLLİK ÇERÇEVESİNDE BİLİMKURGU SİNEMASINDA YAPAY ZEKA VE TEKNOFOBİ GÖSTERGELERİ 2024
NEVAL ASTAM Yüksek Lisans SOSYAL MEDYA KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ SERBEST ZAMAN MOTİVASYONU VE YAŞAM DOYUMU ÜZERİNDEKİ ROLÜ 2024
MELEK AKTAŞ KOÇ Yüksek Lisans Popüler kültür aracı olarak sosyal medya kullanımının serbest zaman alışkanlıkları ve yaşam doyumu üzerindeki etkisi 2023
SUAT ULUSOY Yüksek Lisans Ekoturist etiğinin değerlendirilmesi: Bir ölçek uyarlama çalışması 2023
HASAN SUAT AKSU Doktora Sosyal Medya Bağımlılığının Rekreasyonel Sosyal Sağlık Algısı Üzerindeki Etkisi: FOMO, Yalnızlık ve Yaşam Doyumunun Aracılık Rolü 2023
YUNUS MANAV Yüksek Lisans SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM BAĞLAMINDA EKOTURİZM PAZARLAMASINDA SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ ROLÜ 2021
NAZLI SULTAN EROĞLU Yüksek Lisans Alternatif Turizm Çerçevesinde Ekoturizm 'in Şehir Markalaşmasındaki Rolü: Afyonkarahisar Örneği 2021
COŞKU EREN Yüksek Lisans Şehir markalaşması bağlamında kentsel rekreasyon alanları ile şehir imajı ilişkisinin incelenmesine yönelik bir araştırma 2021
HULİSİ HABİB UMAÇ Yüksek Lisans Rekreasyon etkinliklerine katılan bireylerin liderlik davranışlarını ve sosyal becerilerini tespit etmeye yönelik bir araştırma 2021
FATMA ARSLAN Yüksek Lisans Konaklama İşletmelerinde Helal Turizm Konsepti ve Müşteri Memnuniyeti İlişkisi: İzmir Örneği 2020
HALİL İBRAHİM SÜNER Yüksek Lisans Rekreasyon pazarlaması bağlamında sosyal ağ kullanımının kulüp sadakatine etkisi 2019
EMRE TUMAY Yüksek Lisans Müşteri memnuniyetinde hizmet kalitesinin rolü: Konya'daki Fitness salonu işletmelerinin müşterileri üzerinde bir araştırma 2019
İZZET GÜNEŞ Yüksek Lisans Spor pazarlamasında kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka imajındaki rolü: Konyaspor taraftarı üzerinde bir araştırma 2017
Projeler
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Otel İşletmelerinde İç Kontrol Sisteminin Etkinleştirilmesi (13.10.2017-02.06.2020)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Kişilerarası İletişim Bağlamında Rekreatif Faaliyetlere Katılan Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Sosyalleşme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (12.10.2017-16.04.2018)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Üniversite Öğrencilerinin Rekreatif Etkinliklerle Sosyalleşme Düzeylerinin İletişim Becerileri ve Duygusal Zekâları Üzerine Etkisi (12.10.2017-16.04.2018)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı Kent Algısının Şekillenmesinde ve Kent Markalaşmasında Kentsel Rekreasyon Alanlarının Rolü Üzerine Bir Araştırma (05.10.2018-10.10.2019)
İdari Görevler
Bölüm Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2024-
Müdür NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ 2019-2021
Bölüm Başkan Yardımcısı NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ 2018-2019
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ 2017-2018
Erasmus Koordinatörü NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ 2016-2021
Ödüller
Honorable Mention Award International Conference on Economics Business Management and Social Sciences Diğer, TÜRKİYE 2016
2024 Yılı Akademik Altın Kalem Ödülü Book Culture Art Times Ticari (Özel), TÜRKİYE 2024
Makaleler
Z Kuşağının Sosyal Medya Bağımlılığı ve Sosyotelist Davranış İlişkisi: Konya Örneği BAYRAK ALİ,KOÇYİĞİT MURAT,AKSU HASAN SUAT,KOÇYİĞİT AHMET Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Akdeniz İletişim - Doi: 10.31123/akil.1538072 2024
Yapay Zekâ ve Yeni Medya: Fırsatlar, Tehditler ve Gelecek Perspektifi KOÇYİĞİT AHMET,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - ASCI, DRJI, ESJI, SIS, Euro Pub, Advanced Science Index, Academic Resource Index - Özgün Makale - Akademik İletişim Araştırmaları Dergisi 2024
Dijital Marka İnşasında Lovemark: E-Ticaret Markasının Instagram Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.56676/kiad.1437564 2024
The Mediating Role of Viral Communication in The Effect of Political Marketing on Political Consent: A Cross-Sectional Study ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Apuntes Universitarios - Doi: 10.17162/au.v14i1.1481 2024
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Siber Zorbalığa Maruz Kalma: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi - Doi: 10.19145/e-gifder.1406229 2024
The Relationship between Consumer Life Orientation and Panic Buying Behaviour in the COVID-19 Pandemic Process ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Marketing and Management of Innovations - Doi: 10.21272/mmi.2024.1-12 2024
Consumer Involvement in Augmented Reality Applications in the Context of Phygital Marketing Communications ÇAKIRKAYA MURAT, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - ASR: CMU Journal of Social Sciences and Humanities - Doi: 10.12982/CMUJASR.2024.008 2024
Üniversitelerde Dijital Eğitim-Öğretim Faaliyetleri ve Teknostres: İletişim Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, GARGALIK ESRA, KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi - Doi: 10.17680/erciyesiletisim.1352212 2024
Sosyal Medya İletişimi ve Netiket: Ev ve Dekorasyon Markası Üzerine Bir Araştırma KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus (IC) - Özgün Makale - Five Zero (NEU Press) - Doi: 10.54486/fivezero.2023.27 2023
Covid-19 Pandemi Sürecinde Sağlık Bakanı ve Sağlık Bakanlığı Instagram Paylaşımlarının Krize Yanıt Verme Stratejileri Doğrultusunda Analizi KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Journal of Humanity and Society (insan & toplum) - Doi: 10.12658/M0665 2022
“Lovemark” Oluşum Sürecinde Marka İmajı İle Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkinin Z Nesli Özelinde İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, ÖZÜPEK MEHMET NEJAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 2022
The Effect of Digitalization Process on Public Relations Education: A Research on Academics KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Turkish Review of Communication Studies - Doi: 10.17829/turcom.858168 2021
The Correlation between Social Media Use and Cyber Victimization: A Research on Generation Z in Turkey ERDOĞDU MURAT, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences 2021
Covid-19 Pandemi Sürecinde Halkla İlişkiler Eğitiminde Dijitalleşme KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Akdeniz İletişim - Doi: 10.31123/akil.988597 2021
COVID–19 Sürecinde Medya Ekolojisindeki Değişimin Gündem Belirleme Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT, AKTAŞ KOÇ Melek Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi (KİAD) 2021
“Lovemark” Oluşum Süreci ve Instagram Kullanım İlişkisi: Havayolu Şirketleri Üzerine Bir Analiz KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 2021
Kent İmajının Sosyo-Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi: Konya Mevlana Müzesi Ziyaretçileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT, DİKER ERSİN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 2021
Investigation of the Relationship Between Consumer Decision Making Styles and In-Store Consumer Behavior in the COVID–19 Process ÇAKIRKAYA MURAT, KOÇYİĞİT MURAT, YİĞİT MÜKREMİN Uluslararası - Hakemli - SCOPUS - Özgün Makale - Review of International Geographical Education Online (RIGEO) - Doi: 10.48047/rigeo.11.07.111 2021
Yönetim Bilişim Sistemleri Öğrencilerinin “Halkla İlişkiler” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi AKTAN ERCAN,KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKMAK VEYSEL Uluslararası - Hakemli - EBSCO, SOBIAD, SciLit, ULAKBİM Ulusal veri tabanı, ResearchBib, Türkiye Eğitim Endeksi (TEI) - Özgün Makale - Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi - Doi: https://doi.org/10.31123/akil.696640 2020
Kent İmajının ve Kentsel Rekreasyon Alanlarına Yönelik Algının Ölçümü Coşku EREN,KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - ResearchBib, Asos Index - Özgün Makale - Aksaray İletişim Dergisi 2020
Kent Markalaşması Bağlamında Tematik Parkların Kent İmajı Üzerindeki Rolü: Konya Kelebekler Vadisi Ziyaretçileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER) - Doi: https://doi.org/10.19145/e-gifder.652491 2020
Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Algılarının İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Ulusal - Hakemli - Google Akademik - Özgün Makale - Aksaray İletişim Dergisi 2019
Sosyal Medya İletişimi ve Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir GSM Markası Üzerine Tüketici Araştırması ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Turk) - Doi: https://doi.org/10.20491/isarder.2019.722 2019
Dijital Pazarlama İletişimi Bağlamında eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İmaj Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi - Doi: https://dx.doi.org/10.18094/josc.456820 2019
eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İtibar Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gaziantep University Journal of Social Sciences - Doi: https://dx.doi.org/10.21547/jss.427618 2019
Futbol ve Futsal Branşlarında Spor Yapan Genç Kadınların Saldırganlık Yaklaşımları ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,KAYIŞOĞLU NUMAN BAHADIR,YILMAZ BAKİ Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus, Türk Eğitim İndeksi, J-Gate, DRJI, Research Bib, Cite Factor - Özgün Makale - Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) 2018
Kişilerarası İletişim Bağlamında Rekreatif Faaliyetlere Katılan Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı Ve Sosyalleşme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,Çınar Muhsin,Uyar Mustafa Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2018
Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Etkinlikleri ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Türk Markası Üzerine Tüketici Araştırması KOÇYİĞİT MURAT,KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences - Doi: 10.26650/CONNECTIST2018-0019 2018
Pazarlama İletişimi Bağlamında eWOM Arama Motivasyonları ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Turk) - Doi: DOI: 10.20491/isarder.2018.512 2018
A Research On Investigating The Relation Of Service Quality And Corporate Reputation In Tourism Management KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT,KARAGÜLLE ÖZGEN Uluslararası - Hakemli - ESJI Index, Akademic Resource Index, Index Copernicus, Infobase Index - Özgün Makale - Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) 2018
Kişilerarası İletişim Bağlamında Bireylerin İletişim Becerileri ile Stresle Başa Çıkma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Milli Sporcular Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET,ÖZSOY Enes Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Türk Spor Bilimleri Dergisi 2018
Sosyalleşme ve Empati Eğilimi Arasındaki İlişkinin Rekreatif Faaliyetler Bağlamında İncelenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÖZEL GİZEM Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Türk Spor Bilimleri Dergisi 2018
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET,ÖZEL GİZEM Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN, ERİH PLUS, Türk Eğitim Endeksi, Open Academic Journals Index, Academic Resource Index, Scientific Indexing Services (SIS), - Özgün Makale - MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 2018
Spor Pazarlamasında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka İmajındaki Rolü: Konyaspor Taraftarı Üzerinde Bir Araştırma Güneş İzzet,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - Scientific Indexing Services, ASOS INDEX, Dergi Park - Özgün Makale - Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi-eKURGU (16. Communication in the Millennium Özel Sayısı) 2018
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğrencilerinin Halkla İlişkiler Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN,ÇAKMAK VEYSEL Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 2018
Üniversite Öğrencilerinin Rekreatif Etkinliklerle Sosyalleşme Düzeylerinin İletişim Becerileri ve Duygusal Zekâları Üzerine Etkisi KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT,Uyar Mustafa,Çınar Muhsin Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi-eGİFDER 2018
The Study of the Relationship Between Individual Perception of Loneliness and Socialization with Recreational Activities: A Research on University Students KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT,Karagülle Özgen Uluslararası - Hakemli - CrossRef, DOAJ, Google Scholar, CiteFactor, Research Bible, Mendeley, Open Access Journals, Academic Keys, Scientific Indexing Services,DRJI, Journal Index, ASOS, İSAM, Dergipark, Arastirmax - Özgün Makale - International Journal of Science Culture and Sport (IntJSCS) - Doi: 10.14486/IntJSCS710 2017
Halkla İlişkiler Algısı ve Marka İtibarı Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi DİKER ERSİN,KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi - Doi: 10.19145/e-gifder.329292 2017
Aksaray Sosyal Bilimler MYO Örneği Üzerinden Aile İçindeki İletişim Kalıpları’nın İncelenmesi ÇAKMAK VEYSEL,KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi “akademia” 2017
Halkla İlişkiler Algısının Marka İmajı ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkisi KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi - Doi: 10.18094/jocs.330935 2017
Sosyal Medyanın Turizm Faaliyetlerindeki Rolü Üzerine Teorik Bir İnceleme AKTAN ERCAN,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - EBSCOhost, ULAKBİM, ASOS Index - Özgün Makale - Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2016
The Role of Religious Tourism in Creating Destination Image The Case of Konya Museum KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - Directory of Open Access Journals (DOAJ) - Özgün Makale - International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage - Doi: 10.21427/D7B883 2016
The Analysis Of The Effect Of Brand Image On Creating Brand Loyalty With The Structural Equation Model A Research Study On The Sports Equipment Brand Users ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - DOAJ, EBSCOhost, IndexCopernicus, Academic Journal Database, arastirmax - Özgün Makale - Niğde University Journal of Physical Education And Sport Sciences 2016
Measurement of the Relationship Between Service Quality and Brand Loyalty with Structural Equation Modeling A Research on Users of Smartphone Brands KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT,ERDOĞDU MURAT Uluslararası - Hakemli - EBSCOHOST, OpenAccess, aniji, Research Bible - Özgün Makale - Academic Sight International Refereed Online Journal 2016
The Web Based Corporate Social Responsibility Reporting A Research on the CSR Reporting Levels of Managements Traded at the Borsa İstanbul BIST PARLAKKAYA RAİF,ÇETİN HÜSEYİN,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Hakemli - Proquest - Özgün Makale - The Business Review Cambridge 2014
Halkla İlişkiler Uygulamalarının Kurum İmajına Etkisi: Vodafone Örneği KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi-eGİFDER 2014
Stratejik Kurumsal İletişim Aracı Olarak Finansal Halkla İlişkiler: BİST te Bir Uygulama KOÇYİĞİT MURAT,SALUR MEHMET NURİ Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2014
The Recreation Applications in Local Administrations The Sample of Konya City KOÇYİĞİT Murat, YILDIZ Mustafa Uluslararası - Hakemli - Ulakbim - Özgün Makale - International Journal of Science Culture and Sport 2014
Bildiriler
Yapay Zekâ Çağında Z Kuşağının Sosyal Medya Bağımlılığı ve Sosyotelist Davranış Özellikleri: Dijital Dönüşümün Yansımaları BAYRAK ALİ,KOÇYİĞİT MURAT,AKSU HASAN SUAT,KOÇYİĞİT AHMET Uluslararası - Özet bildiri - (29.05.2024 - 31.05.2024) - 5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu
Yapay Zekâ ve Yeni Medya: Fırsatlar, Tehditler ve Gelecek Perspektifi KOÇYİĞİT AHMET,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (29.05.2024 - 31.05.2024) - 5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu
Dijitalleşme Sürecinde Teknostres'in Sosyal Etkileri Üzerine Kuramsal Bir İnceleme GARGALIK ESRA, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Özet bildiri - (19.10.2023 - 20.10.2023) - 7. Alâeddin Asna İletişim Bilimleri Sempozyumu
Sosyal Medya İletişimi İçin En İyi Köşe Taşı: Netiket KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Özet bildiri - (19.10.2023 - 20.10.2023) - 7. Alâeddin Asna İletişim Bilimleri Sempozyumu
Liderlik Davranışı ve Sosyal Beceriler Arasındaki İlişki: Serbest Zaman Etkinliklerine Katılan Bireyler Üzerinde Bir Araştırma UMAÇ HULİSİ HABİB, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (06.11.2021 - 07.11.2021) - 1. International Hasankeyf Scientific Research and Innovation Congress
Kentsel Rekreasyon Alanlarının Kent Tanıtımına Katkısında Halkla İlişkilerin Aracılık Rolü AKAR YASİN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (30.09.2021 - 01.10.2021) - International Congress of Emerging Trends in Tourism
Rekreasyon Pazarlaması ve Şehir Markalaşması İlişkisinin İncelenmesi KAYA BERKAN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (30.09.2021 - 01.10.2021) - International Congress of Emerging Trends in Tourism
Şehir Pazarlamasında Kentsel Rekreasyon Alanlarının Rolü ÖZDEMİR YASİN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (30.09.2021 - 01.10.2021) - International Congress of Emerging Trends in Tourism
Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Liderlik Davranışlarını ve Sosyal Becerilerini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma UMAÇ HULİSİ HABİB, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (16.09.2021 - 17.09.2021) - 10th International Congress on Social Sciences - Humanities and Education
COVID-19 Pandemi Sürecinde Fiyat Duyarlılığının ve Algılanan Kalitenin Satın Alma Davranışına Etkisi ÇAKIRKAYA MURAT, KOÇYİĞİT MURAT, YİĞİT MÜKREMİN Uluslararası - Tam metin bildiri - (09.07.2021 - 11.07.2021) - International Paris Conference On Social Sciences-VI
COVID-19 Pandemi Sürecinde Tüketici Yaşam Yönelimi İle Panik Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişki KOÇYİĞİT MURAT, ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (09.07.2021 - 11.07.2021) - International Paris Conference On Social Sciences-VI
“Lovemark” Oluşum Sürecinde Marka İmajı İle Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkinin Z Nesli Örnekleminde İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Tam metin bildiri - (16.04.2021 - 18.04.2021) - International Kosovo Congress on Culture, Arts and Multi-Disciplinary Studies
COVID–19 Pandemi Sürecinde Eğitimde Dijitalleşme: Halkla İlişkiler Eğitimi Üzerine Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Tam metin bildiri - (16.04.2021 - 18.04.2021) - International Kosovo Congress on Culture, Arts and Multi-Disciplinary Studies
Markaların Dijital DNA’sı Olan QR Kod Uygulamalarına Yönelik Tüketici İlgilenimi KOÇYİĞİT MURAT, ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (26.03.2021 - 28.03.2021) - 6.İKSAD International Congress on Social Sciences
Fijital Pazarlama İletişimi Bağlamında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Tüketici İlgilenimi ÇAKIRKAYA MURAT, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (26.03.2021 - 28.03.2021) - 6.İKSAD International Congress on Social Sciences
Krize Yanıt Verme Stratejileri: COVID–19 Pandemi Sürecinde Sağlık Bakanlığı’nın Instagram Paylaşım Analizi KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.02.2021 - 23.02.2021) - 9. International Congress on Social Sciences Humanities and Education
“Lovemark” Oluşum Süreci ve Instagram Kullanım İlişkisi: Türk Hava Yolları Üzerine Bir Analiz KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.02.2021 - 23.02.2021) - 9. International Congress on Social Sciences Humanities and Education
COVID–19 Sürecinde Medya Ekolojisindeki Değişimin Gündem Belirleme Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,MELEK AKTAŞ KOÇ Uluslararası - Tam metin bildiri - (25.12.2020 - 27.12.2020) - 3. Uluslararası Covid-19 Çalışmaları Kongresi / 3. International Conference on Covid-19 Studies
COVID–19 Pandemi Sürecinde Boş Zaman Faaliyeti Olarak Sosyal Medya Kullanımı ve Yemek Kültürü İlişkisi KOÇYİĞİT MURAT,ATEŞ AYŞE Uluslararası - Tam metin bildiri - (25.12.2020 - 27.12.2020) - 3. Uluslararası Covid-19 Çalışmaları Kongresi / 3. International Conference on Covid-19 Studies
COVID–19 Sürecinde Tüketici Karar Verme Stilleri İle Mağaza İçi Tüketici Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,YİĞİT MÜKREMİN Uluslararası - Tam metin bildiri - (06.11.2020 - 08.11.2020) - 13th International Congress on Social Studies with Recent Researches
Siyasal Pazarlamanın Siyasal Rıza Üzerindeki Etkisinde Viral İletişimin Aracılık Rolü: Z Nesli Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (06.11.2020 - 08.11.2020) - 13th International Congress on Social Studies with Recent Researches
COVID–19 Sürecinde Kullanım ve Bağımlılık Modeli Kapsamında Sosyal Medya Kullanımının İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,AKTAŞ MELEK Uluslararası - Tam metin bildiri - (26.08.2020 - 27.08.2020) - 2. International Conference on COVID-19 Studies / 2. Uluslararası Covid-19 Çalışmaları Kongresi
Konya’daki Kentsel Rekreasyon Alanlarına Yönelik Algının Sosyo-Demografik Özellikler Bağlamında İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,COŞKU EREN Uluslararası - Tam metin bildiri - (05.06.2020 - 07.06.2020) - 12. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
“Rekreasyon” Kavramına Yönelik Metaforik Algıların İncelenmesi: Turizm Fakültesi Rekreasyon Yönetimi Bölümü Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,COŞKU EREN Uluslararası - Tam metin bildiri - (05.06.2020 - 07.06.2020) - 12. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
Dijital İçerik Pazarlamasının Müşteri Sadakati Üzerindeki Rolü: E-Ticaret Sitesi Müşterileri Üzerinde Bir Araştırma ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (01.05.2019 - 04.05.2019) - PPAD Pazarlama Kongresi
Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin eWOM Arama Motivasyonlarının Sosyo-Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.10.2018 - 24.10.2018) - 2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Uygulamalarına Yönelik Tüketici Algılarının SosyoDemografik Değişkenlere Göre İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Tam metin bildiri - (22.10.2018 - 24.10.2018) - 2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
Dijital İletişim Bağlamında eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İmaj Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (18.10.2018 - 19.10.2018) - International Symposium on Communication in the Digital Age
Kent İmajının Sosyo-Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi: Konya Mevlana Müzesi Ziyaretçileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,DİKER ERSİN Uluslararası - Tam metin bildiri - (27.09.2018 - 29.09.2018) - International Brand and Brand City Congress
Kent Markalaşması Bağlamında Tematik Parkların Kent İmajı Üzerindeki Rolü: Konya Kelebekler Vadisi Ziyaretçileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN Uluslararası - Tam metin bildiri - (27.09.2018 - 29.09.2018) - International Brand and Brand City Congress
eWOM Arama Motivasyonları ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Ulusal - Özet bildiri - (27.06.2018 - 29.06.2018) - 23. Pazarlama Kongresi
Halkla İlişkiler Dersi Alan ve Almayan İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Halkla İlişkiler Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi AKTAN ERCAN,KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKMAK VEYSEL Uluslararası - Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğrencilerinin Halkla İlişkiler Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN,ÇAKMAK VEYSEL Uluslararası - Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İtibar Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisi KOÇYİĞİT MURAT,KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
Spor Pazarlamasında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka İmajındaki Rolü: Konyaspor Taraftarı Üzerinde Bir Araştırma Güneş İzzet,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (25.04.2018 - 28.04.2018) - 16th International Symposium “Communication in the Millennium”
Futbol ve Futsal Branşlarında Spor Yapan Genç Kadınların Saldırganlık Yaklaşımları ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,KAYIŞOĞLU NUMAN BAHADIR,YILMAZ BAKİ Uluslararası - Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 6th International Conference on Science Culture and Sport
Sosyal Medya Pazarlaması Bağlamında İnteraktif İletişimin Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 6th International Conference on Science Culture and Sport
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET,ÖZEL GİZEM Uluslararası - Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 6th International Conference on Science Culture and Sport
Kişilerarası İletişim Bağlamında Rekreatif Faaliyetlere Katılan Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Sosyalleşme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,Çınar Muhsin,Uyar Mustafa Uluslararası - Özet bildiri - (05.04.2018 - 08.04.2018) - Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi
Üniversite Öğrencilerinin Rekreatif Etkinliklerle Sosyalleşme Düzeylerinin İletişim Becerileri ve Duygusal Zekâları Üzerine Etkisi KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT,Uyar Mustafa,Çınar Muhsin Uluslararası - Özet bildiri - (05.04.2018 - 08.04.2018) - Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi
Kent Kimliği ve Belediyelerin Sosyal Medya Kullanımı Aksaray Belediyesi Örneği AKTAN ERCAN,ÇAKMAK VEYSEL,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (26.10.2017 - 28.10.2017) - II. Uluslararası Aksaray Sempozyumu
Halkla İlişkiler Algısı ve Marka İtibarı Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi DİKER ERSİN,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (19.05.2017 - 22.05.2017) - International Congress On Political, Economic And Social Studies (ICPESS)
A Research on Investigating the Relation of Service Quality and Corporate Reputation in Tourism Management KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT,Karagülle Özgen Uluslararası - Özet bildiri - (19.05.2017 - 21.05.2017) - International Congress on Cultural Heritage and Tourism (ICCHT)
The Analysis of the Relation Between the Communication Skills of Individuals and their Stress Management Levels within the Context of Interpersonal Communication: A Research on National Athletes KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET,Özsoy Enes Uluslararası - Özet bildiri - (19.05.2017 - 22.05.2017) - International Congress On Political, Economic And Social Studies (ICPESS)
Sosyal Ağlardaki İnteraktif İletişimin Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,DİKER ERSİN Uluslararası - Tam metin bildiri - (04.05.2017 - 05.05.2017) - 1st International Conference on New Trends in Communication
Rekreatif Faaliyetlerle Sosyalleşmenin Bireyin Empati Eğilimi Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,Özel Gizem Uluslararası - Özet bildiri - (21.04.2017 - 23.04.2017) - 4th International Sport Science, Tourism and Recreation Congress of Students
Bireylerin Yalnızlık Algısı ile Rekreasyonel Faaliyetlerle Sosyalleşme Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT,Karagülle Özgen Uluslararası - Özet bildiri - (21.04.2017 - 23.04.2017) - 4th International Sport Science, Tourism and Recreation Congress of Students
The Effect Of Service Quality In Tourism Businesses On Customer Satisfaction KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN Uluslararası - Tam metin bildiri - (19.10.2016 - 23.10.2016) - 2nd International Conference on Sustainable Development
A Theoretical Analysis For The Role Of Social Media On Touristic Activities AKTAN ERCAN,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (05.10.2016 - 09.10.2016) - The International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS)
The Relationship of Religious Tourism with Social Peace in Terms of Intercultural Communication KAYNAK İBRAHİM HAKKI,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (01.06.2016 - 04.06.2016) - 8th Annual International Religious Tourism and Pilgrimage Conference
The Analysis of the Effect of Brand Image on Creating Brand Loyalty with the Structural Equation Model A Research Study on the Sports Equipment Brand Users ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (05.10.2015 - 06.10.2015) - World Academy of Science, Engineering and Technology, International Science Index, Sport and Exercise Sciences
Measurement of The Relationship Between Service Quality and Brand Loyalty with Structural Equation Modeling A Research on Users of Smartphone Brands ÖZÜPEK MEHMET NEJAT,KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (16.09.2015 - 19.09.2015) - 19th International Academic Conference, Florence
The Role of Religious Tourism in Creating Destination Image Sample of Konya KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (10.06.2015 - 13.06.2015) - 7th Annual International Religious Tourism and Pilgrimage Conference
Konaklama İşletmelerinin Sosyal Ağ Kullanımına Yönelik Bir Araştırma Facebook Örneği KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (28.05.2015 - 30.05.2015) - I. Eurasia International Tourism Congress:Current Issues, Trends, and Indicators(EITOC-2015)
Personality Factors That Affect The Use Of Facebook: A Research On University Students KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT Uluslararası - Özet bildiri - (11.09.2014 - 11.09.2014) - V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
The Web Based Corporate Social Responsibility Reporting: A Research On The CSR Reporting Levels Of Companies Traded At The Borsa Istanbul BIST PARLAKKAYA RAİF,ÇETİN HÜSEYİN,KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (10.07.2014 - 13.07.2014) - The Economics, Finance, MIS and International Business Research Conference
The Recreation Applications in Local Administrations The Model of Ankara City KOÇYİĞİT MURAT,YILDIZ MUSTAFA Uluslararası - Tam metin bildiri - (03.06.2014 - 06.06.2014) - The International Institute of Social and Economic Sciences Vienna 10th Academic Conference
Yerel Yönetimlerde Rekreasyon Uygulamaları Konya Örneği KOÇYİĞİT MURAT,YILDIZ MUSTAFA Uluslararası - Özet bildiri - (21.05.2014 - 23.05.2014) - 1. Uluslararası Spor Bilimleri, Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi
Sağlık İşletmelerinde Aşırı Çalışmanın Neden Olduğu Sağlık Problemleri Karoshi KOÇYİĞİT MURAT,ÜNLÜÖNEN MÜCAHİT BURAK Ulusal - Özet bildiri - (15.11.2013 - 16.11.2013) - 1. Örgütsel Davranış Kongresi
Halkla İlişkiler Bağlamında Konaklama İşletmelerinin Müşterileri ile İletişim Kurma Biçimleri Web Siteleri Üzerinde Bir İnceleme KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (09.05.2013 - 12.05.2013) - Uluslararası İnanç Turizmi ve Hoşgörü Konferansı
Kitap
Dijital Çağın Karanlık Yüzü Teknoloji, Siyaset ve Güvenlikte Dezenformasyon KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Kriz ve Afet Durumlarında Dezenformasyonla Mücadele Stratejileri - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:252 - ISBN:978-625-365-590-7 - (Bölüm Sayfaları:133 - 160) 2024
Dijital Çağda Medya Araştırmaları KOÇYİĞİT AHMET, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dijital Çağda Sosyal Medyada Dezenformasyonla Mücadele - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Paradigma Akademi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:231 - ISBN:978-625-6905-57-3 - (Bölüm Sayfaları:177 - 207) 2023
Şehir İmajı: Markalaşma Sürecinde Kentsel Rekreasyon Alanları KOÇYİĞİT MURAT, COŞKU EREN Uluslararası - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:76 - ISBN:978-625-6489-76-9 2023
Covid Communication III KOÇYİĞİT MURAT, DİKER ERSİN, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Digitalization in Communication Education During the Covid19 Pandemic Period - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:SRA Academic Publishing - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:164 - ISBN:978-625-7148-58-0 - (Bölüm Sayfaları:55 - 78) 2022
Handbook of Research on Digital Communications, Internet of Things, and the Future of Cultural Tourism KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Social Media and Cultural Tourism - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IGI Global - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:587 - ISBN:978-179-9885-30-6 - (Bölüm Sayfaları:363 - 384) 2022
Turizm Sektöründe Güncel Konu ve Yaklaşımlar KOÇYİĞİT MURAT, ATEŞ AYŞE Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Sosyal Medya Kullanımı ile Yemek Kültürü İlişkisinin Boş Zaman Faaliyeti Kapsamında İncelenmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:2022 - Sayfa Sayısı:186 - ISBN:978-625-8223-45-3 - (Bölüm Sayfaları:87 - 99) 2022
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar DİKER ERSİN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Sosyal Medya Pazarlaması - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:264 - ISBN:978-625-8275-68-1 - (Bölüm Sayfaları:119 - 139) 2022
Pazarlama ve Turizm: Alternatif Konular AKAR YASİN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Kentsel Rekreasyon Alanlarının Kent Tanıtımına Katkısında Halkla İlişkilerin Aracılık Rolü - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:NEÜ Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:189 - ISBN:978-625-7517-77-5 - (Bölüm Sayfaları:161 - 175) 2021
Akademik Serbest Zaman ve Rekreasyon Araştırmaları ÖZDEMİR YASİN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Şehir Pazarlamasında Kentsel Rekreasyon Alanlarının Rolü - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:NEÜ Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:144 - ISBN:978-625-7517-76-8 - (Bölüm Sayfaları:66 - 85) 2021
Akademik Serbest Zaman ve Rekreasyon Araştırmaları KAYA BERKAN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Rekreasyon Pazarlaması ve Şehir Markalaşması İlişkisinin İncelenmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:NEÜ Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:144 - ISBN:978-625-7517-76-8 - (Bölüm Sayfaları:86 - 100) 2021
Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları: Örnek Olaylar KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dijital Halkla İlişkiler ve Kriz Yönetimi: Pandemi Sürecinde Sağlık Bakanlığı Üzerine Bir İnceleme - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:256 - ISBN:978-625-8468-20-5 - (Bölüm Sayfaları:139 - 169) 2021
COVID–19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü KOÇYİĞİT MURAT, AKTAŞ KOÇ MELEK Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:COVID–19 Sürecinde Kullanım ve Bağımlılık Modeli Kapsamında Sosyal Medya Kullanımının İncelenmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:419 - ISBN:978-625-7316-25-5 - (Bölüm Sayfaları:308 - 326) 2021
Dijital Yönetim KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dijital İtibar ve Marka Yönetimi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel Akademik Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:828 - ISBN:978-625-406-773-0 - (Bölüm Sayfaları:227 - 252) 2021
Etkili İletişim ve Duygusal Zekâ (Genişletilmiş 4.Baskı) KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:4 - Sayfa Sayısı:336 - ISBN:978-605-9831-62-8 2020
Etkili İletişim ve Duygusal Zekâ KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:256 - ISBN:978-605-9831-62-8 2016
Etkili İletişim ve Duygusal Zekâ (Genişletilmiş 2. Baskı) KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:2 - Sayfa Sayısı:310 - ISBN:978-605-9831-62-8 2017
Handbook of Research on Narrative Advertising KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:New Communication Strategies and the Future of Advertising Narration - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IGI Global - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:400 - ISBN:978-152-2597-90-2 - (Bölüm Sayfaları:333 - 340) 2019
İmaj ve Türleri: İmaja Dair Her Şey KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Şehir İmajı - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:172 - ISBN:978-975-2475-97-7 - (Bölüm Sayfaları:97 - 138) 2018
Handbook of Research on Narrative Advertising KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:New Communication Techniques and Online Image Management via Narrative Advertising - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IGI Global - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:400 - ISBN:978-152-2597-90-2 - (Bölüm Sayfaları:211 - 218) 2019
Handbook of Research on Narrative Advertising KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Digital Advertising Narration and Online Reputation Management - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IGI Global - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:400 - ISBN:978-152-2597-90-2 - (Bölüm Sayfaları:219 - 226) 2019
Halkla İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:256 - ISBN:978-975-2475-92-2 2018
Kurumsal İletişimin El Kitabı KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:369 - ISBN:978-625-7915-29-8 - (Bölüm Sayfaları:165 - 195) 2020
Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dijital Çağın İletişim Sanatı: Transmedya Hikâyeciliği ve Dijital Halkla İlişkiler - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Literatürk academia - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:424 - ISBN:978-605-337-164-9 - (Bölüm Sayfaları:217 - 254) 2018
Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:A Literature Review on the Viral Advertising Narrative Structure - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IGI Global - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:360 - ISBN:978-1-5225-2373-4 - (Bölüm Sayfaları:167 - 183) 2017
Etkili İletişim ve Duygusal Zekâ (Gözden Geçirilmiş 3. Baskı) KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:3 - Sayfa Sayısı:304 - ISBN:978-605-9831-62-8 2018
Dijital Kültür ve İletişim KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Değişen ve Gelişen Dijital İletişim: Yazılabilir Web Teknolojisi (Web 2.0) - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Literatürk academia - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:344 - ISBN:978-605-337-147-2 - (Bölüm Sayfaları:19 - 48) 2018
Consumer Behavior Models KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Extended Technology Acceptance Model [TAM2] - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Peter Lang GmbH - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:220 - ISBN:978-3-631-80493-3 - (Bölüm Sayfaları:153 - 168) 2020
Siyasal İletişimin Dijital Dönüşümü KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Siyasal İletişimde Algı Yönetiminin Dijital Dönüşümü - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Literatürk academia - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:359 - ISBN:978-605-337-241-7 - (Bölüm Sayfaları:281 - 314) 2020
Current Issues in Economy and Management: Multidisciplinary Perspectives KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:A Research on Evaluating the Effect of Interactive Communication on Consumer-Based Brand Equity in Terms of Social Media Marketing - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Peter Lang GmbH - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:246 - ISBN:978-3-631-80554-1 - (Bölüm Sayfaları:219 - 240) 2019
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:416 - ISBN:978-975-2475-34-2 2017
Sosyal Ağ Pazarlaması: Marka Bağlılığı Oluşturmada Yeni Bir Pazarlama Stratejisi KOÇYİĞİT MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:176 - ISBN:978-605-9831-08-6 2015
Contextual Approaches in Communication KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Personality Factors that Affect the Use of Facebook: A Research Study on University Students - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:PL Academic Research Peter Lang GmbH - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:572 - ISBN:978-3-631-66609-8 - (Bölüm Sayfaları:323 - 332) 2015
Editör
Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları: Örnek Olaylar ÖZÜPEK MEHMET NEJAT, AKTAN ERCAN, KOÇYİĞİT MURAT Uluslararası - Kitap - Yayın Evi: Eğitim Yayınevi - Editör - ISBN:978-625-8468-20-5 2021