Yapay Zekâ Çağında Z Kuşağının Sosyal Medya Bağımlılığı ve Sosyotelist Davranış Özellikleri: Dijital Dönüşümün Yansımaları
BAYRAK ALİ,KOÇYİĞİT MURAT,AKSU HASAN SUAT,KOÇYİĞİT AHMET
Uluslararası
-
Özet bildiri - (29.05.2024 - 31.05.2024) - 5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu
|
Yapay Zekâ ve Yeni Medya: Fırsatlar, Tehditler ve Gelecek Perspektifi
KOÇYİĞİT AHMET,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (29.05.2024 - 31.05.2024) - 5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu
|
Dijitalleşme Sürecinde Teknostres'in Sosyal Etkileri Üzerine Kuramsal Bir İnceleme
GARGALIK ESRA, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, KOÇYİĞİT MURAT
Ulusal
-
Özet bildiri - (19.10.2023 - 20.10.2023) - 7. Alâeddin Asna İletişim Bilimleri Sempozyumu
|
Sosyal Medya İletişimi İçin En İyi Köşe Taşı: Netiket
KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA, KOÇYİĞİT MURAT
Ulusal
-
Özet bildiri - (19.10.2023 - 20.10.2023) - 7. Alâeddin Asna İletişim Bilimleri Sempozyumu
|
Liderlik Davranışı ve Sosyal Beceriler Arasındaki İlişki: Serbest Zaman Etkinliklerine Katılan Bireyler Üzerinde Bir Araştırma
UMAÇ HULİSİ HABİB, KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (06.11.2021 - 07.11.2021) - 1. International Hasankeyf Scientific Research and Innovation Congress
|
Kentsel Rekreasyon Alanlarının Kent Tanıtımına Katkısında Halkla İlişkilerin Aracılık Rolü
AKAR YASİN, KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (30.09.2021 - 01.10.2021) - International Congress of Emerging Trends in Tourism
|
Rekreasyon Pazarlaması ve Şehir Markalaşması İlişkisinin İncelenmesi
KAYA BERKAN, KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (30.09.2021 - 01.10.2021) - International Congress of Emerging Trends in Tourism
|
Şehir Pazarlamasında Kentsel Rekreasyon Alanlarının Rolü
ÖZDEMİR YASİN, KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (30.09.2021 - 01.10.2021) - International Congress of Emerging Trends in Tourism
|
Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Liderlik Davranışlarını ve Sosyal Becerilerini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
UMAÇ HULİSİ HABİB, KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (16.09.2021 - 17.09.2021) - 10th International Congress on Social Sciences - Humanities and Education
|
COVID-19 Pandemi Sürecinde Fiyat Duyarlılığının ve Algılanan Kalitenin Satın Alma Davranışına Etkisi
ÇAKIRKAYA MURAT, KOÇYİĞİT MURAT, YİĞİT MÜKREMİN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (09.07.2021 - 11.07.2021) - International Paris Conference On Social Sciences-VI
|
COVID-19 Pandemi Sürecinde Tüketici Yaşam Yönelimi İle Panik Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişki
KOÇYİĞİT MURAT, ÇAKIRKAYA MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (09.07.2021 - 11.07.2021) - International Paris Conference On Social Sciences-VI
|
“Lovemark” Oluşum Sürecinde Marka İmajı İle Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkinin Z Nesli Örnekleminde İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (16.04.2021 - 18.04.2021) - International Kosovo Congress on Culture, Arts and Multi-Disciplinary Studies
|
COVID–19 Pandemi Sürecinde Eğitimde Dijitalleşme: Halkla İlişkiler Eğitimi Üzerine Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (16.04.2021 - 18.04.2021) - International Kosovo Congress on Culture, Arts and Multi-Disciplinary Studies
|
Markaların Dijital DNA’sı Olan QR Kod Uygulamalarına Yönelik Tüketici İlgilenimi
KOÇYİĞİT MURAT, ÇAKIRKAYA MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (26.03.2021 - 28.03.2021) - 6.İKSAD International Congress on Social Sciences
|
Fijital Pazarlama İletişimi Bağlamında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Tüketici İlgilenimi
ÇAKIRKAYA MURAT, KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (26.03.2021 - 28.03.2021) - 6.İKSAD International Congress on Social Sciences
|
Krize Yanıt Verme Stratejileri: COVID–19 Pandemi Sürecinde Sağlık Bakanlığı’nın Instagram Paylaşım Analizi
KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (22.02.2021 - 23.02.2021) - 9. International Congress on Social Sciences Humanities and Education
|
“Lovemark” Oluşum Süreci ve Instagram Kullanım İlişkisi: Türk Hava Yolları Üzerine Bir Analiz
KOÇYİĞİT MURAT, KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (22.02.2021 - 23.02.2021) - 9. International Congress on Social Sciences Humanities and Education
|
COVID–19 Sürecinde Medya Ekolojisindeki Değişimin Gündem Belirleme Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT,MELEK AKTAŞ KOÇ
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (25.12.2020 - 27.12.2020) - 3. Uluslararası Covid-19 Çalışmaları Kongresi / 3. International Conference on Covid-19 Studies
|
COVID–19 Pandemi Sürecinde Boş Zaman Faaliyeti Olarak Sosyal Medya Kullanımı ve Yemek Kültürü İlişkisi
KOÇYİĞİT MURAT,ATEŞ AYŞE
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (25.12.2020 - 27.12.2020) - 3. Uluslararası Covid-19 Çalışmaları Kongresi / 3. International Conference on Covid-19 Studies
|
COVID–19 Sürecinde Tüketici Karar Verme Stilleri İle Mağaza İçi Tüketici Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,YİĞİT MÜKREMİN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (06.11.2020 - 08.11.2020) - 13th International Congress on Social Studies with Recent Researches
|
Siyasal Pazarlamanın Siyasal Rıza Üzerindeki Etkisinde Viral İletişimin Aracılık Rolü: Z Nesli Üzerinde Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (06.11.2020 - 08.11.2020) - 13th International Congress on Social Studies with Recent Researches
|
COVID–19 Sürecinde Kullanım ve Bağımlılık Modeli Kapsamında Sosyal Medya Kullanımının İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT,AKTAŞ MELEK
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (26.08.2020 - 27.08.2020) - 2. International Conference on COVID-19 Studies / 2. Uluslararası Covid-19 Çalışmaları Kongresi
|
Konya’daki Kentsel Rekreasyon Alanlarına Yönelik Algının Sosyo-Demografik Özellikler Bağlamında İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT,COŞKU EREN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (05.06.2020 - 07.06.2020) - 12. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
|
“Rekreasyon” Kavramına Yönelik Metaforik Algıların İncelenmesi: Turizm Fakültesi Rekreasyon Yönetimi Bölümü Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,COŞKU EREN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (05.06.2020 - 07.06.2020) - 12. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi
|
Dijital İçerik Pazarlamasının Müşteri Sadakati Üzerindeki Rolü: E-Ticaret Sitesi Müşterileri Üzerinde Bir Araştırma
ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (01.05.2019 - 04.05.2019) - PPAD Pazarlama Kongresi
|
Online Alışveriş Yapan Tüketicilerin eWOM Arama Motivasyonlarının Sosyo-Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (22.10.2018 - 24.10.2018) - 2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
|
Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Uygulamalarına Yönelik Tüketici Algılarının SosyoDemografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT,KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (22.10.2018 - 24.10.2018) - 2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
|
Dijital İletişim Bağlamında eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İmaj Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (18.10.2018 - 19.10.2018) - International Symposium on Communication in the Digital Age
|
Kent İmajının Sosyo-Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi: Konya Mevlana Müzesi Ziyaretçileri Üzerinde Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,DİKER ERSİN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (27.09.2018 - 29.09.2018) - International Brand and Brand City Congress
|
Kent Markalaşması Bağlamında Tematik Parkların Kent İmajı Üzerindeki Rolü: Konya Kelebekler Vadisi Ziyaretçileri Üzerinde Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (27.09.2018 - 29.09.2018) - International Brand and Brand City Congress
|
eWOM Arama Motivasyonları ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT
Ulusal
-
Özet bildiri - (27.06.2018 - 29.06.2018) - 23. Pazarlama Kongresi
|
Halkla İlişkiler Dersi Alan ve Almayan İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Halkla İlişkiler Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
AKTAN ERCAN,KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKMAK VEYSEL
Uluslararası
-
Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
|
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğrencilerinin Halkla İlişkiler Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN,ÇAKMAK VEYSEL
Uluslararası
-
Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
|
eWOM Arama Motivasyonları ile Online Kurumsal İtibar Algısı Arasındaki İlişkiyi Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,ÇAKIRKAYA MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
|
Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisi
KOÇYİĞİT MURAT,KÜÇÜKCİVİL BÜŞRA
Uluslararası
-
Özet bildiri - (12.05.2018 - 13.05.2018) - 1’st International Public Relations and Advertising Congress
|
Spor Pazarlamasında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka İmajındaki Rolü: Konyaspor Taraftarı Üzerinde Bir Araştırma
Güneş İzzet,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (25.04.2018 - 28.04.2018) - 16th International Symposium “Communication in the Millennium”
|
Futbol ve Futsal Branşlarında Spor Yapan Genç Kadınların Saldırganlık Yaklaşımları
ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,KAYIŞOĞLU NUMAN BAHADIR,YILMAZ BAKİ
Uluslararası
-
Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 6th International Conference on Science Culture and Sport
|
Sosyal Medya Pazarlaması Bağlamında İnteraktif İletişimin Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
ÇAKIRKAYA MURAT,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 6th International Conference on Science Culture and Sport
|
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET,ÖZEL GİZEM
Uluslararası
-
Özet bildiri - (25.04.2018 - 27.04.2018) - 6th International Conference on Science Culture and Sport
|
Kişilerarası İletişim Bağlamında Rekreatif Faaliyetlere Katılan Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Sosyalleşme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT,Çınar Muhsin,Uyar Mustafa
Uluslararası
-
Özet bildiri - (05.04.2018 - 08.04.2018) - Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi
|
Üniversite Öğrencilerinin Rekreatif Etkinliklerle Sosyalleşme Düzeylerinin İletişim Becerileri ve Duygusal Zekâları Üzerine Etkisi
KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT,Uyar Mustafa,Çınar Muhsin
Uluslararası
-
Özet bildiri - (05.04.2018 - 08.04.2018) - Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi
|
Kent Kimliği ve Belediyelerin Sosyal Medya Kullanımı Aksaray Belediyesi Örneği
AKTAN ERCAN,ÇAKMAK VEYSEL,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (26.10.2017 - 28.10.2017) - II. Uluslararası Aksaray Sempozyumu
|
Halkla İlişkiler Algısı ve Marka İtibarı Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
DİKER ERSİN,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (19.05.2017 - 22.05.2017) - International Congress On Political, Economic And Social Studies (ICPESS)
|
A Research on Investigating the Relation of Service Quality and Corporate Reputation in Tourism Management
KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT,Karagülle Özgen
Uluslararası
-
Özet bildiri - (19.05.2017 - 21.05.2017) - International Congress on Cultural Heritage and Tourism (ICCHT)
|
The Analysis of the Relation Between the Communication Skills of Individuals and their Stress Management Levels within the Context of Interpersonal Communication: A Research on National Athletes
KOÇYİĞİT MURAT,KOÇYİĞİT AHMET,Özsoy Enes
Uluslararası
-
Özet bildiri - (19.05.2017 - 22.05.2017) - International Congress On Political, Economic And Social Studies (ICPESS)
|
Sosyal Ağlardaki İnteraktif İletişimin Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,DİKER ERSİN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (04.05.2017 - 05.05.2017) - 1st International Conference on New Trends in Communication
|
Rekreatif Faaliyetlerle Sosyalleşmenin Bireyin Empati Eğilimi Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,Özel Gizem
Uluslararası
-
Özet bildiri - (21.04.2017 - 23.04.2017) - 4th International Sport Science, Tourism and Recreation Congress of Students
|
Bireylerin Yalnızlık Algısı ile Rekreasyonel Faaliyetlerle Sosyalleşme Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT,Karagülle Özgen
Uluslararası
-
Özet bildiri - (21.04.2017 - 23.04.2017) - 4th International Sport Science, Tourism and Recreation Congress of Students
|
The Effect Of Service Quality In Tourism Businesses On Customer Satisfaction
KOÇYİĞİT MURAT,AKTAN ERCAN
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (19.10.2016 - 23.10.2016) - 2nd International Conference on Sustainable Development
|
A Theoretical Analysis For The Role Of Social Media On Touristic Activities
AKTAN ERCAN,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (05.10.2016 - 09.10.2016) - The International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS)
|
The Relationship of Religious Tourism with Social Peace in Terms of Intercultural Communication
KAYNAK İBRAHİM HAKKI,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (01.06.2016 - 04.06.2016) - 8th Annual International Religious Tourism and Pilgrimage Conference
|
The Analysis of the Effect of Brand Image on Creating Brand Loyalty with the Structural Equation Model A Research Study on the Sports Equipment Brand Users
ERDOĞDU MURAT,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (05.10.2015 - 06.10.2015) - World Academy of Science, Engineering and Technology, International Science Index, Sport and Exercise Sciences
|
Measurement of The Relationship Between Service Quality and Brand Loyalty with Structural Equation Modeling A Research on Users of Smartphone Brands
ÖZÜPEK MEHMET NEJAT,KOÇYİĞİT MURAT,ERDOĞDU MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (16.09.2015 - 19.09.2015) - 19th International Academic Conference, Florence
|
The Role of Religious Tourism in Creating Destination Image Sample of Konya
KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (10.06.2015 - 13.06.2015) - 7th Annual International Religious Tourism and Pilgrimage Conference
|
Konaklama İşletmelerinin Sosyal Ağ Kullanımına Yönelik Bir Araştırma Facebook Örneği
KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (28.05.2015 - 30.05.2015) - I. Eurasia International Tourism Congress:Current Issues, Trends, and Indicators(EITOC-2015)
|
Personality Factors That Affect The Use Of Facebook: A Research On University Students
KOÇYİĞİT MURAT,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT
Uluslararası
-
Özet bildiri - (11.09.2014 - 11.09.2014) - V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
|
The Web Based Corporate Social Responsibility Reporting: A Research On The CSR Reporting Levels Of Companies Traded At The Borsa Istanbul BIST
PARLAKKAYA RAİF,ÇETİN HÜSEYİN,KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (10.07.2014 - 13.07.2014) - The Economics, Finance, MIS and International Business Research Conference
|
The Recreation Applications in Local Administrations The Model of Ankara City
KOÇYİĞİT MURAT,YILDIZ MUSTAFA
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (03.06.2014 - 06.06.2014) - The International Institute of Social and Economic Sciences Vienna 10th Academic Conference
|
Yerel Yönetimlerde Rekreasyon Uygulamaları Konya Örneği
KOÇYİĞİT MURAT,YILDIZ MUSTAFA
Uluslararası
-
Özet bildiri - (21.05.2014 - 23.05.2014) - 1. Uluslararası Spor Bilimleri, Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi
|
Sağlık İşletmelerinde Aşırı Çalışmanın Neden Olduğu Sağlık Problemleri Karoshi
KOÇYİĞİT MURAT,ÜNLÜÖNEN MÜCAHİT BURAK
Ulusal
-
Özet bildiri - (15.11.2013 - 16.11.2013) - 1. Örgütsel Davranış Kongresi
|
Halkla İlişkiler Bağlamında Konaklama İşletmelerinin Müşterileri ile İletişim Kurma Biçimleri Web Siteleri Üzerinde Bir İnceleme
KOÇYİĞİT MURAT
Uluslararası
-
Tam metin bildiri - (09.05.2013 - 12.05.2013) - Uluslararası İnanç Turizmi ve Hoşgörü Konferansı
|