Eğitim Bilgileri
Doktora İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/ Tez adı : Sanal hizmetlerde kalite belirleyicileri: İnteraktif bankacılık alanında bir uygulama 1995-2001
Yüksek Lisans ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Reklamın etkinliğinin ölçülmesinde üniversite öğrencilerinin banka reklamlarını hatırlamalarına etki eden faktörler ve bir uygulama 1993-1995
Lisans ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./ 1991-1993
Lisans ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./ 1988-1991
Akademik Unvanlar
PROFESÖR NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2017-
DOÇENT NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2012-2017
YARDIMCI DOÇENT NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2002-2012
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 1997-2002
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 1993-1997
Yönetilen Tezler
HİLAL KARACA Yüksek Lisans Kişisel Bakım ve Güzellik Sektöründeki Influencerların Olumlu Marka İmajına Etkisi 2023
MAHMUT ESAT YILDIZER Yüksek Lisans MOBİLYA SEKTÖRÜNDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN DEĞERİNİN VE TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNDE DEMOGRAFİK FARKLILIKLARIN BELİRLENMESİ 2023
GÜL SENİR Doktora İhracatçı firmalar açısından lojistik hizmet sağlayıcıların performansının değerlendirilmesi 2021
AHMET ESAD YURTSEVER Doktora Cep telefonu sektöründe kullanılan manipülatif tekniklerin Z Kuşağının tüketim alışkanlıkları ve davranışsal niyetleri üzerindeki etkileri 2021
CANSU GÜNAYDIN Yüksek Lisans ÖZEL MARKALI SÜT ÜRÜNLERİ TERCİHİNDE HEDONİK TÜKETİMİN Z KUŞAĞI YAŞAM TARZINA ETKİSİ 2020
SEDEF ÜSTÜN Yüksek Lisans ONLİNE ALIŞVERİŞTE TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN, KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA FARKLILIK OLUŞTURUP OLUŞTURMADIĞININ İNCELENMESİ 2020
PELİN ÇELİK Yüksek Lisans Sosyal medyada yapılan özel gün indirimlerinin tüketici satın alma davranışına etkisi: Türkiye genelinde bir araştırma 2020
NİHAL ALİZADA Yüksek Lisans Tüketicilerin demografik özelliklerinin tüketici temelli marka değerinin boyutlarını algılamalarında oluşturduğu farklılığın belirlenmesi: Alman otomobil markaları üzerine bir araştırma 2019
LUMNİJE GASHİ Yüksek Lisans Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinin marka sadakatleri üzerindeki farklılığının belirlenmesi 2019
NESİBE ÇİLKAYA Yüksek Lisans SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN MEMNUNİYET VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA 2019
İBRAHİM BEKLERİŞ Yüksek Lisans Dolaylı vergilerin tüketici tercihleri üzerindeki rolü 2019
KEZBAN ÖZTÜRK Yüksek Lisans Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanımlarının satın alma davranışlarının demografik özelliklerine göre karşılaştırılması 2018
BEHİCE BÖREKCİ Yüksek Lisans TÜKETİCİ ETNOSENTRİZM EĞİLİMİNİN AKARYAKIT İSTASYONLARININ MARKA DEĞERİNİN ÜZERİNE ETKİSİ 2018
SERVET SEDA FİLİK Yüksek Lisans Tüketici etnik kökencilik düzeyi ve sadakat ile demografik özellikler arasındaki farklılığın belirlenmesi: İç Anadolu örneği 2018
YELDA AKTAŞLIOĞLU Yüksek Lisans Sağlık sektöründe marka kişiliğinin müşteri memnuniyetine etkisi: Antalya Atatürk Devlet Hastanesi örneği 2016
MUHAMMET ESAT BOLAT Yüksek Lisans Tüketicilerin demografik özelliklerinin ve marka tercihlerinin marka değeri üzerinde oluşturduğu farkındalığın belirlenmesi: Cep telefonu sektörü üzerine bir araştırma 2015
GÜL SENİR Yüksek Lisans Tüketici etnosentrizmi ve menşe ülke etkisinin satın alma kararı üzerindeki etkisi 2014
HİCRAN AYASUN Yüksek Lisans Üniversite öğrencilerinin kullandıkları cep telefonu ile cep telefonu marka kişiliği arasındaki farklılığın belirlenmesi 2014
NESLİHAN DEMİR Yüksek Lisans Genç tüketicilerin demografik özelliklerinin marka tercih etme nedenlerinde ve marka sadakatlerinde oluşturduğu farklılığın belirlenmesi 2013
SERDAR ÇUKUR Yüksek Lisans Ağızdan ağıza pazarlama ve otomobil sektörü üzerine bir uygulama 2013
AYŞEGÜL İNCE Yüksek Lisans Market markalarının tercih edilme nedenleri ve Niğde ilinde bir uygulama 2013
PERİHAN ŞIKER Doktora Konaklama işletmelerinde konumlandırmanın tüketici algılamaları üzerinde etkinliğinin incelenmesi 2012
AYŞENUR FERVEREN Yüksek Lisans Sanal mağazacılıkta fiyatlandırma stratejileri: Niğde ilinde bir uygulama 2011
OYA ÇARPANALI Yüksek Lisans Yerel medyanın seçmenlerin siyasi tercihlerine etkisinin belirlenmesi: 29 Mart 2009 Yerel Seçimleri Niğde örneği 2010
MUTLU YÜKSEL AVCILAR Doktora Tüketici temelli perakendeci değerinin ölçümü: Adana ilinde bir araştırma 2010
ARİF NİHAT SAMUR Yüksek Lisans Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları ile rekabet üstünlüğü arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Nevşehir otelleri üzerine bir uygulama 2009
PERİHAN GÜNGÖR Yüksek Lisans Küçük ve orta ölçekli işletmelerin karşılaştıkları pazarlama problemleri ve çözüm önerileri Niğde ilinde bir uygulama 2006
İdari Görevler
Bölüm Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2017-
Enstitü Müdür Yardımcısı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2004-2010
Makaleler
CEP TELEFONU ŞİRKETLERİNİN KULLANDIKLARI MANİPÜLATİF SATIŞ TEKNİKLERİNİN Z KUŞAĞINDAKİ TÜKETİCİLERİN DAVANIŞSAL NİYETLERİ VE TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ YURTSEVER AHMET ESAD, AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - Directory of Indexing and Impact Fact, Eurasian Scientific Journal Index, - Özgün Makale - SOCIAL SCIENCE DEVELOPMENT JOURNAL - Doi: 10.31567/ssd.712 2022
İHRACATÇI FİRMALARIN LOJİSTİK SEKTÖRÜYLE İLGİLİ DEVLETTEN BEKLENTİLERİ* SENİR GÜL, AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Doi: 10.25287/ohuiibf.1010988 2022
Sanal Mağazacılıkta E-Hizmet Kalitesinin E-Sadakate Etkisi AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Ulusal - Hakemli - DOAJ GENAMICS GOOGLE-SCHOLAR ISSN-PORTAL INDEX-COPERNICUS REPEC-IDEAS SOBIAD - Özgün Makale - İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 2017
“A Research on Measuring E-Service Quality in E-Retailing” AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - Sc⼀ent⼀f⼀c Index⼀ng (ISI), Global Impact Factor (GIF), Ulr⼀chsweb, JGate,SSRN, ProQuest, DOAJ, IndexCopern⼀cus, D⼀rectory of Research Journal Index⼀ng (DRJI), Reg⼀onal Informat⼀on Center for Sc⼀ence and Technology (RICeST), JournalSeek,Google Scholar, OA Journals, Un⼀verse D⼀g⼀tal L⼀brary, Islam⼀c World Sc⼀ence C⼀tat⼀on Center (ISC), ResearchGate, Academ⼀c JournalsDatabase, Electron⼀c Journals L⼀brary, Un⼀vers⼀ty L⼀brary Clausthal, Un⼀vers⼀ty of Educat⼀on He⼀delberg, L⼀brary of the Un⼀vers⼀ty of Appl⼀edSc⼀ences W⼀ldau (TH W⼀ldau), Un⼀vers⼀ty of Hamburg L⼀brary System, Dresden State and Un⼀vers⼀ty L⼀brary (SLUB) and ResearchB⼀b. It ⼀s ⼀nProcess for ⼀ndex⼀ng ⼀n EBSCO Host, Cabell’xxs D⼀rector⼀es, Contemporary Sc⼀ence Assoc⼀at⼀on and Scopus - Özgün Makale - International Review of Management and Business Research 2017
Sanal Mağazacılıkta E Hizmet Kalitesinin E Sadakate Etkisi AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Hakemli - RePEc and IDEAS, ASOS Index, DOAJ, IndexCopernicus - Özgün Makale - İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 2017
Cep Telefonu Markalarına Yönelik Memnuniyetin Genç Tüketicilerin Marka Sadakatine Etkisi AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - Akademi Sosyal Bilimler Endeksi (ASOS), IndexCopernicus, Sobiad, CAB Abstracts, ProQuest - Özgün Makale - Ömer Halisdemir Üniversitesi İİBF Dergisi 2017
A Research on The Impacts of The Young People’s Internet Addiction Levels and Their Social Media Preferences AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - SCOPUS (under evaluation)EBSCODOAJIndexCopernicusProQuest ABI/INFORMUlrich’xxs Periodicals DirectoryCabell’xxs Directory of Publishing Opportunities in Management MarketingRePEc (Research Papers in Economics) and IDEAS (Impact factor: 0.052)Academic Journals DatabaseJournalSeekGoogle Scholar - Özgün Makale - International Review of Management and Marketing 2017
The Effects of Young Consumers’ Love for Smart Mobile Phone Brands on Brand Loyalty AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - Internat⼀onal Sc⼀ent⼀f⼀c Index⼀ng (ISI), Global Impact Factor (GIF), Ulr⼀chsweb, JGate,SSRN, ProQuest, DOAJ, IndexCopern⼀cus, D⼀rectory of Research Journal Index⼀ng (DRJI), Reg⼀onal Informat⼀on Center for Sc⼀ence and Technology (RICeST), JournalSeek,Google Scholar, OA Journals, Un⼀verse D⼀g⼀tal L⼀brary, Islam⼀c World Sc⼀ence C⼀tat⼀on Center (ISC), ResearchGate, Academ⼀c JournalsDatabase, Electron⼀c Journals L⼀brary, Un⼀vers⼀ty L⼀brary Clausthal, Un⼀vers⼀ty of Educat⼀on He⼀delberg, L⼀brary of the Un⼀vers⼀ty of Appl⼀edSc⼀ences W⼀ldau (TH W⼀ldau), Un⼀vers⼀ty of Hamburg L⼀brary System, Dresden State and Un⼀vers⼀ty L⼀brary (SLUB) and ResearchB⼀b. It ⼀s ⼀nProcess for ⼀ndex⼀ng ⼀n EBSCO Host, Cabell’xxs D⼀rector⼀es, Contemporary Sc⼀ence Assoc⼀at⼀on and Scopus - Özgün Makale - International Review of Management and Business Research 2017
“Futbol Pazarlamasında Sponsorluk AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Uluslararası Spor Araştırmaları Dergisi 2017
The Impacts of Brand Personality on Brand Loyalty: A Research on Automobile Brands in Turkey AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - BASECrossrefEBSCOhostEconBizElectronic Journals LibraryGoogle ScholarJournalTOCsLOCKSSNewJourOpen JGatePKP Open Archives HarvesterRePEcSHERPA/RoMEOThe Excellence in Research for Australia (ERA)UC Riverside LibraryUlrich’xxsUniverse Digital LibraryWorldCat - Özgün Makale - International Journal of Marketing Studies 2017
Measuring Spectator Based Brand Equity In Turkish Professional Soccer Clubs AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - International Scientific Indexing, Index Copernicus, The Global Impact Factor, Thomson Reuters Researcher ID, ProQuest, Ulrichsweb, EconBiz - Özgün Makale - International Review of Management and Business Research 2016
Impact of Brand Experience Built by GSM Operators in Turkey on Young Consumers Brand Loyalty AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - International Scientific Indexing, Index Copernicus, The Global Impact Factor, Thomson Reuters Researcher ID, ProQuest, Ulrichsweb, EconBiz - Özgün Makale - International Review of Management and Business Research 2016
The Relationship Between Ethnocentric Tendencies of Turkish Consumers and Socio Psychological Factors AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - International Scientific Indexing, Index Copernicus, The Global Impact Factor, Thomson Reuters Researcher ID, ProQuest, Ulrichsweb, EconBiz - Özgün Makale - International Review of Management and Business Research 2016
Konaklama İşletmelerinde Konumlandırmanın Tüketici Algılamaları Üzerinde Etkinliğinin İncelenmesi AKIN MURAT,ŞIKER PERİHAN Ulusal - Hakemli - ASOS, EBSCO, Index Copernicus, New Jour - Özgün Makale - Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi 2012
Türk Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi Yapısal Eşitlik Modeli ile Bir İnceleme BÜLBÜL HASAN,AKIN MURAT,DEMİRER ÖMÜR,İsmail Can DOĞAB Uluslararası - Hakemli - Econlit, DOAJ - Özgün Makale - Doğuş Üniversitesi Dergisi 2012
Content Analysis of Green Claims in Advertisement GÜRBÜZ ESEN,AKIN MURAT,Karabağ Özgür Uluslararası - Hakemli - Scopus - Özgün Makale - European Journal of Social Sciences 2012
Kamu Hastanelerinde Dış Kaynak Kullanımı:Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi Örneği AKIN MURAT,YALÇIN İBRAHİM,ŞEKER Mustafa Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - , Karamanoğlu MehmetbeyÜniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi 2011
Predicting Consumers Behavioral Intentions with Perceptions of Brand Personality A Study in Cell Phone Markets AKIN MURAT Uluslararası - Hakemli - AMICUS; APAIS; Cabell's; Canadiana; DOAJ - Özgün Makale - International Journal of Business and Management 2011
Tüketicilerin Psikografik Özelliklerinin Market Markalı Ürün Satın Alma Eğilimlerine Etkisi AKIN Murat, YOLDAŞ M Asıf Uluslararası - Hakemli - Index Islamicus - Brill Bibliographies - Özgün Makale - Akademik Bakış Dergisi, 2010
Niğde İlindeki Tüketicilerin Sosyo Demografik Özellikleri ile Organik Gıdalara İlişkin Tutum ve Bireysel Değerleri Arasındaki Farklılığın İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - ASOS - Özgün Makale - Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2010
Tüketici Etnosentrizmi ve Davranış Niyetleri Arasındaki Farklılığın Belirlenmesinde CETSCALE Ölçeği AKIN Murat, Çiçek Recep, Gürbüz Esen, M Emin İNAL Ulusal - Hakemli - Director of Open Access Journals - Özgün Makale - Ege Akademik Bakış 2009
Tüketici Algılamalarının Market Markalı Ürün Tercihlerindeki Etkisinin Belirlenmesi Niğde İlinde Bir Uygulama AKIN Murat, ÇİÇEK Recep, DEMİRER Ömür Ulusal - Hakemli - TÜBİTAK / ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanına (SBVT) - Özgün Makale - Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2009
İçsel Pazarlama Anlayışı Bağlamında Kamu Sektörü Çalışanlarının Kurumsal Algılamalarının Değerlendirilmesi: Niğde Örneği/An Evaluation of the Institutional Perceptions of the Public Sector Workers Within the Context of Internal Marketing Approach: A Cas AKIN MURAT, İNAL MEHMET EMİN, ÇİÇEK RECEP Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2008
Pazarlama Dünyası AKIN MURAT,AVCILAR MUTLU YÜKSEL Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası 2007
Günümüzde Kullanılan Nihai Tüketicinin Satın Alma Davranış Modelleri AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Derleme Makale - Pazarlama Dünyası 1998
İnternetin İşletmelere Sunduğu Yeni Ufuk: Sanal Pazarlama AKIN MURAT Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Derleme Makale - Pazarlama Dünyası 1998
Bildiriler
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ERCAN ELMAS,AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Tam metin bildiri - (17.04.2019 - 21.04.2019) - V HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST TO FUTURE (INES)
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN ONLİNE GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Uluslararası - Özet bildiri - (17.04.2018 - 21.04.2019) - V Human Civilization Congress from Past to Future
Exploring Ethical Awareness in Business: Global, Local, or Business? Thach Sharon,Lukosius Vaidas,Rizzo AnnMarie,AKIN MURAT,RuedaGarcia Ana Uluslararası - Özet bildiri - (04.01.2017 - 07.01.2017) - International Business Economy Conference (IBEC)
Kitap
Güncel İşletme Yönetimi Yaklaşımları: Teori ve Uygulamalar ERDOĞAN ZEYNEP, AKIN MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:PAZARLAMA STRATEJİSİ VE UYGULAMALARINA GÜNCEL BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:260 - ISBN:978-625-365-364-4 - (Bölüm Sayfaları:43 - 71) 2023
İktisadi ve Idari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar: Teori ve Uygulamalar AKIN SİBEL, AKIN MURAT Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:E-TİCARET VE UYGULAMALARI - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:264 - ISBN:978-975- - (Bölüm Sayfaları:1 - 15) 2023
Güncel İşletmecilik Konuları AKIN MURAT Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:İlişkisel Pazarlama - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Tablet Yayınları - Sayfa Sayısı:364 - ISBN:9786055948061 2008
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler AKIN MURAT Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Doğrudan Pazarlama - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Detay Yayıncılık - Sayfa Sayısı:544 - ISBN:9944223362 2008
Sanal Hizmetlerde Hizmet Kalitesi AKIN MURAT Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitapevi - Sayfa Sayısı:150 - ISBN:9789944165549 2007
Editör
Journal of Tourism Management Research AKIN MURAT Uluslararası - Dergi - Yayın Evi: The Pak Publishing Group - Yrd. Editör 2017
MANİPÜLATİF PAZARLAMANIN Z KUŞAĞININ DAVRANIŞSAL NİYETLERİ VE TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINA ETKİLERİ AKIN MURAT Uluslararası - Kitap - Yayın Evi: iksad publishing house - Editör - ISBN:978-625-367-212-6 - Doi: 10.5281/zenodo.8250397 2023
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar AKIN MURAT,TOKSARI MURAT Ulusal - Kitap - Yayın Evi: Paradigma Yayın Evi - Editör 2015