ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)/
2019-
Yüksek Lisans
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)/
2005-2010
Akademik Unvanlar
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR.
2017-
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI (DR)
2013-2017
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/TİREBOLU İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
2011-2011
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
2005-2007
Kitap
E-Ticaretin İletişim Teorisi
AĞAN MEHMET
Uluslararası -
Kitap Tümü -
- Bilimsel Kitap- Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler- Basım Sayısı:1- Sayfa Sayısı:196- ISBN:9786257492782
2021
Mobil Reklamlar ve Tüketicinin Kabulünü Etkileyen Faktörler
AĞAN MEHMET
Uluslararası -
Kitap Tümü -
- Araştırma (Tez Hariç) Kitabı- Yayın Evi:Türkiye Alim Kitapları- Basım Sayısı:1- Sayfa Sayısı:148- ISBN:3639674081