Eğitim Bilgileri
Doktora ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)/ 2019-
Yüksek Lisans AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)/ 2005-2010
Akademik Unvanlar
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR. 2017-
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI (DR) 2013-2017
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/TİREBOLU İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 2011-2011
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ) 2005-2007
Kitap
E-Ticaretin İletişim Teorisi AĞAN MEHMET Uluslararası - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel Bilimsel Eserler - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:196 - ISBN:9786257492782 2021
Mobil Reklamlar ve Tüketicinin Kabulünü Etkileyen Faktörler AĞAN MEHMET Uluslararası - Kitap Tümü - - Araştırma (Tez Hariç) Kitabı - Yayın Evi:Türkiye Alim Kitapları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:148 - ISBN:3639674081 2015