MASLOW’un İHTİYAÇLAR HİYERARŞİSİ ile FREUD’un YAPISAL BENLİK KURAMI (İD, EGO, SÜPEREGO) BAĞLAMINDA KİŞİLARARASI İLETİŞİMDE SALDIRGANLIK: DOKTORLARA KARŞI ŞİDDETİN GÜDÜMLEYİCİLERİNİ YORDAMAK
HORZUM IŞIL
Uluslararası -
Hakemli -
ASOS, Academic Journal, DRJI, Paperity, EuroPub, Journal Factor, OCLC Worldcat, Idealonline -
Özgün Makale - ELEKTRONİK CUMHURİYET İLETİŞİM DERGİSİ
- Doi: 10.54089/ecider.1286971
|
2023
|
GRUP İLETİŞİMİ TEMELİNDE ÖNYARGI, AÇI SADAKATİ, KUTUPLARDA DÜŞÜNMEK, AYRIMCILIK VE SOSYAL MEDYADA LİNÇ: FAZIL SAY ÖRNEĞİ
HORZUM IŞIL
Uluslararası -
Hakemli -
ASOS,CITEFACTOR,ROOTINDEXING,INDEX COPERNICUS,DRJI,SCIENTIFIC INDEXING SERVICES,ACADEMIC RESOURCE INDEX, EUROPUB, I2OR -
Özgün Makale - ULUSLARARASI ANADOLU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
- Doi: ulasbid.823962
|
2020
|
TELEVİZYON REKLAMLARINDA YER ALAN ÜNLÜLERİN MARKA FARKINDALIĞI YARATMADA ETKİSİ
ŞIKER PERİHAN,HORZUM TAYLOR IŞIL
Ulusal -
Hakemli -
ASOS -
Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi Akademia
|
2016
|
Human Relations and Communication in Globalisation Process
ERTÜRK KAZIM ÖZKAN,HORZUM TAYLOR IŞIL
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCO -
Özgün Makale - Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi
|
2016
|
Reklâmlarda İşlenen Modern Mitler ve Yeşil Mitin Göstergebilimsel İncelemesi
HORZUM TAYLOR IŞIL
Uluslararası -
Hakemli -
Bilinmiyor -
Özgün Makale - e-Journal of New World Sciences Academy
|
2011
|
Dövüş Kulübü Filminin Ruhbilimsel Çözümlemesi
HORZUM TAYLOR IŞIL
Uluslararası -
Hakemli -
ASOS -
Özgün Makale - Akademik Bakış Dergisi
|
2011
|