Eğitim Bilgileri
Doktora SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM (DR)/ Tez adı : Kurum personelinin kurum imajı oluşumundaki rolü üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma (sağlık ocakları) 2003-2008
Doktora SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM (DR)/ Tez adı : Modernizm ekseninde doğa içerikli reklâmların göstergebilimsel incelenmesi 2003-2008
Lisans SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/ 1996-2000
Akademik Unvanlar
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. 2012-
YARDIMCI DOÇENT FIRAT ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/KİŞİLERARASI İLETİŞİM ANABİLİM DALI 2009-2012
Yönetilen Tezler
SONGÜL DEMİR Yüksek Lisans South Park çizgi dizisindeki toplumsal norm mesajlarının göstergebilimsel analizi 2014
MEHMED DEMİREL Yüksek Lisans Reklamda slogan etkeni üzerine bir alan araştırması: GSM operatörlerinde numara taşıma örneği 2012
İLYAS GÜLER Yüksek Lisans Televizyon bağımlılığından internette video izleme bağımlılığına geçiş 2012
PINAR AKYAR Yüksek Lisans 2000 sonrası Türk Korku Sinemasında yer alan dini göstergeler 2012
ALİ DOĞAN GÜR Yüksek Lisans Suç soruşturmasında mülâkat ve ikna amaçlı iletişim (ikna yöntemleri ile itiraf ettirme stratejileri oluşturulması) 2011
İdari Görevler
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2018-
Bölüm Başkanı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2016-2016
Erasmus Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2013-
Dekan Yardımcısı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2012-2016
Dekan Yardımcısı FIRAT ÜNİVERSİTESİ 2009-2012
Makaleler
Kişilerarası İletişimde Aşk İle Var Olmak, Var Saymak HORZUM KOŞAR IŞIL Uluslararası - Hakemli - ASCI, ESJI, Europub, ResearchBible - Özgün Makale - Kronotop 2025
Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisi ile Freud’un yapısal benlik kuramı (id, ego, süperego) bağlamında kişilararası iletişimde saldırganlık: Doktorlara karşi şiddetin güdümleyicilerini yordamak HORZUM IŞIL Uluslararası - Hakemli - ASOS, Academic Journal, DRJI, Paperity, EuroPub, Journal Factor, OCLC Worldcat, Idealonline - Özgün Makale - Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi - Doi: 10.54089/ecider.1286971 2023
Grup iletişimi temelinde önyargı, açı sadakati, kutuplarda düşünmek, ayrımcılık ve sosyal medyada linç: Fazıl Say örneği HORZUM IŞIL Uluslararası - Hakemli - ASOS,CITEFACTOR,ROOTINDEXING,INDEX COPERNICUS,DRJI,SCIENTIFIC INDEXING SERVICES,ACADEMIC RESOURCE INDEX, EUROPUB, I2OR - Özgün Makale - Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi - Doi: ulasbid.823962 2020
Televizyon reklamlarında yer alan ünlülerin marka farkındalığı yaratmada etkisi ŞIKER PERİHAN,HORZUM TAYLOR IŞIL Ulusal - Hakemli - TR dizin - Özgün Makale - Erciyes İletişim Dergisi Akademia 2016
Human Relations and Communication in Globalisation Process ERTÜRK KAZIM ÖZKAN,HORZUM TAYLOR IŞIL Uluslararası - Hakemli - EBSCO - Özgün Makale - Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi 2016
Reklâmlarda İşlenen Modern Mitler ve Yeşil Mitin Göstergebilimsel İncelemesi HORZUM TAYLOR IŞIL Uluslararası - Hakemli - Bilinmiyor - Özgün Makale - e-Journal of New World Sciences Academy 2011
Dövüş Kulübü Filminin Ruhbilimsel Çözümlemesi HORZUM TAYLOR IŞIL Uluslararası - Hakemli - ASOS - Özgün Makale - Akademik Bakış Dergisi 2011
Bildiriler
Facebook and The Being Liked Motive HORZUM TAYLOR IŞIL Uluslararası - Tam metin bildiri - (29.10.2015 - ) - International Conference on Social Sciences and Education Research
Az Sonra Haberciliği ve Etik HORZUM TAYLOR IŞIL,DEMİR SONGÜL Ulusal - Tam metin bildiri - (13.10.2011 - 14.10.2011) - Fırat Üniversitesi, İletişim Fakültesi, II. Ulusal Medya ve Etik Sempozyumu
Yeşil Reklâmlarda Tanıtılan Ürünlerin Gerçekten Doğa Dostu Olma Durumunun Sorgulanması HORZUM TAYLOR IŞIL Ulusal - Tam metin bildiri - (07.10.2009 - 09.10.2009) - Fırat Üniversitesi, İletişim Fakültesi I. Ulusal Medya ve Etik Sempozyumu
Kitap
Sınıf Öğretmenleri ve Adayları İçin Hayat Bilgisi Öğretimi HORZUM TAYLOR IŞIL Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Hayat Bilgisi Öğretiminde Film ve Animasyonların Kullanımı - Ders Kitabı - Yayın Evi:Anı - Basım Sayısı:1 2014