Eğitim Bilgileri
Doktora DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/ Tez adı : Tüketicilerin korunması yönünden aldatıcı yanıltıcı reklamların etkileri: Gıda maddeleri üzerine bir araştırma 1993-1997
Yüksek Lisans SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İKTİSAT (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Medyanın tüketici davranışları üzerindeki etkisi ve pazarlama yönetimi açısından önemi 1990-1993
Lisans SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./ 1986-1990
Akademik Unvanlar
PROFESÖR NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2013-
Yönetilen Tezler
MERVE ÖNER Yüksek Lisans Y kuşağının spor ayakkabısı markalarına sadakatinde marka aşkının aracılık etkisinin araştırılması 2023
MERVE ECEMİŞ Yüksek Lisans Tarım ürünleri pazarlamasında Instagram kullanımının tüketici tercihlerine etkisinin araştırılması 2023
LAZZAT KAKEN Doktora Türkiye ve Kazakistan'da Tüketimi Teşvik Eden Motivasyonel Faktörlerin Kültürlerarası Farklılıklarının ve Benzerliklerinin Araştırılması 2023
ZEYNEP ERDOĞAN Doktora TÜKETİCİLERİN METAVERSE TEKNOLOJİ HAZIRLIĞININ BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULU VE KULLANIM TEORİSİ -2 (UTAUT-2) MODELİ VE DAVRANIŞ NİYETLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ 2023
ŞÜKRAN ERDAL AYTAÇ Yüksek Lisans Yabancı Uyruklu Üniversite Öğrencilerinin Tüketim Tercihi Ve Davranış Niyetlerinde Kültürel Farklılıklarının Etkisinin Araştırılması 2022
SİBEL AKIN Doktora İnternet bankacılığı kullanan tüketicilerin duygusal marka deneyimlerinin tüketici temelli marka değerine etkisi 2022
SEDA ETİKOĞLU Yüksek Lisans Covid-19 Salgınının Tüketici Davranışlarında Yarattığı Değişim ve Etkinin Araştırılması 2022
YEŞİM TUBA ÜLGER Doktora Tarım Ürünlerinin E-Ticaret Ortamlarında Pazarlanmasında Finansal ve Finansal Olmayan Performans Etkinliğine İlişkin Bir Model Önerisi 2021
MUHAMMET BAYRAKTAR Doktora Algılanan hizmet kalitesi ölçümünde yükseköğretim performansı (HEdPERF) ölçeği uygulaması 2021
ADEM BÜYÜKVADI Yüksek Lisans COVID-19 SALGINININ TÜKETİCİLERİN KAÇINMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN ONLINE VE OFFLINE ALIŞVERİŞLERİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZİ 2021
GİZEM ASLIHAN ORMANKIRAN Yüksek Lisans Otel işletmelerinde sosyal medya pazarlamasının etkinliğinin pazarlama performans değerlendirme sistemleriyle ölçümü 2021
LAZZAT KAKEN Yüksek Lisans Türkiye ve Kazakistan'da tüketicilerin satın alma kararında sosyal medya kullanımının karşılaştırmalı bir analizi 2020
HATİCE ELANUR KAPLAN Doktora Mobil bankacılık kullanım niyeti ve davranışında birleştirilmiş teknoloji kabul ve kullanım teorisi-2 ve güven faktörlerinin etkisinin araştırılması 2018
LAZZAT KAKEN Yüksek Lisans TÜRKİYE VE KAZAKİSTAN'DA SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZİ 2018
RUHAN İRİ Doktora İşletmelerin ihracat performansına ülke kredi notunun etkisi: Ampirik bir araştırma 2018
YAHYA İMAMOĞLU Yüksek Lisans Üniversitelerde öğrencilerin aldıkları hizmetlerle ilgili memnuniyet düzeyleri: Niğde Üniversitesi örneği 2016
HARUN DUMLU Yüksek Lisans Etkinlik değerlendirme yöntemi olarak veri zarflama analizi: BIST sürdürülebilirlik endeksinde bir uygulama 2016
ALİ ILGAZ Yüksek Lisans Destinasyon pazarlamasında kent markası ve kent imajının rolü: Nevşehir örneği 2014
ELİF TURHAL UÇURUM Yüksek Lisans Niğde bölgesinde üniversite-sanayi işbirliğinin geliştirilmesinde ortak araştırma merkezinin önemine ilişkin bir model önerisi 2011
FATIMANA SAĞTAŞ ÖZKUL Yüksek Lisans Niğde'de üretilen organik ve organik olmayan tarım ürünlerinin üretim ve pazarlama sürecindeki farklılıklar belirlenmesi 2010
HAYRİ ÇETİNKUŞ Yüksek Lisans Niğde'nin sosyolojik yapısının seçmenlerin siyasal tercihlerine etkisi 2010
ÖMÜR DEMİRER Doktora İleri üretim teknolojileri, rekabet öncelikleri ve firma performansı arasındaki ilişkiler üzerine amprik bir inceleme 2010
ESRA ERİŞ Yüksek Lisans Seçmenlerin etik kimlikleri ve etik inançları ile siyasal tercihleri arasındaki ilişki: 22 temmuz 2007 genel seçimleri Niğde örneği 2009
PINAR DEMİRÖREN Yüksek Lisans Türk bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarının müşteri tatmini ve müşteri sadakatine etkileri 2009
MUHAMMET BAYRAKTAR Yüksek Lisans Otel işletmelerinde kişisel satış faaliyetlerine ilişkin bir araştırma 2007
SEVİLAY DİVANOĞLU Doktora Seçim kampanyalarında milletvekili adaylarının ve partilerin kullandıkları pazarlama karması elemanları üzerine bir çalışma 2007
TUNAY BOZKURT GÜRELİ Yüksek Lisans Sağlık sektörünün avrupa birliğine giriş sürecine uyumuna yönelik bir araştırma 2006
CUMA ERŞANGUR Yüksek Lisans İşletmede çalışanların performanslarını artırma ve performanslarını değerlendirmede katılımlı yönetimin önemi ve Niğde sanayi işletmelerinde uygulama 2003
MEHMET TUNÇ Yüksek Lisans Avrupa Birliği'ne tam üyelik sürecinde üretim işletmelerimizin rekabet gücünü yükseltecek kalite yönetim stratejileri ve Adana Organize Sanayi Bölgesi'nde bir uygulama 2001
YASİN ŞENEL Yüksek Lisans Turizm pazarlaması ve turizm sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin karşılaşmış oldukları sorunlara ilişkin Nevşehir bölgesinde bir uygulama 2001
Projeler
BAP Tamamlandı Üniversite Sanayi İşbirliğinin Geliştirilmesinde Ortak Araştırma Merkezi (-)
İdari Görevler
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2022-
Komisyon Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2021-
Komisyon Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2016-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2016-2017
Kalite Kurulu Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2014-2019
Senato Üyeliği NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2013-2017
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2013-2018
Farabi Koordinatörü NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2013-2018
Fakülte Kurulu Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2012-2022
Bölüm Başkan Yardımcısı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2009-2009
Bölüm Başkanı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2009-2018
Dekan Yardımcısı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2008-2009
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2008-2011
Makaleler
Endüstri 4.0 ve 5.0 Kullanımının Matematiksel Küme Teorisi ile Modellenmesi GÜRBÜZ ESEN,ALP Alp Eren Ulusal - Hakemli - DOAJ Directory of Open Acces Journals, EBSCO - Business Source Ultimate, ProQuest | Business Collection - Özgün Makale - SOSYAL EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ - Doi: 10.30976/susead.1553208 2024
The relationship of internet banking users' emotional brand experiences and consumer-based brand equity AKIN SİBEL,GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Australian Business Deans Council (ABDC) Journal Quality List, CrossRef, of Open Access Journals (DOAJ,Econbiz,ERIH Plus,,Research Papers in Economics (RePEc),WorldCat - Özgün Makale - European Journal of Management Studies , - Doi: 10.1108/EJMS-03-2023-0013 2024
VEGAN VE VEJETARYEN TÜKETİM ANLAYIŞININ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ROLÜNDE VEGAN MARKALARIN ANALİZİ ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Asos,Index, Ebsco - Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.15659/ppad.16.3.1257014 2023
Türkiye ve Kazakistan’da Tüketicilerin Satın Alma Kararında Sosyal Medya Kullanımının Etkisinin Karşılaştırmalı Analizi GÜRBÜZ ESEN, KAKEN LAZZAT Uluslararası - Hakemli - DOAJ Directory of Open Acces Journals, SOBIAD,DRJI | Directory of Research Journals Indexing - Özgün Makale - Yönetim Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.29226/TR1001.2023.331 2023
Y Kuşağının Spor Ayakkabısı Markalarına Sadakatinde Marka Aşkının Etkisinin Araştırılması ÖNER MERVE, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Crossref, Index Copernicus, Academic Keys, OpenAIRE, Asos İndeks - Özgün Makale - Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Doi: 10.31006/gipad.1372827 2023
Enflasyon dönemlerinde pazarlama karması uygulamalarını etkileyen küçültme enflasyonu (shrinkflation) ve nitelik kaybı enflasyonu (skimpflation) stratejileri ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Asos,Index Copernicus, ResearchBib - Özgün Makale - Journal of Politics Economy and Management 2023
Tuning Journal for Higher Education GÜRBÜZ ESEN, BAYRAKTAR MUHAMMET Uluslararası - Hakemli - ESCI ve SCOPUS - Özgün Makale - Tuning Journal for Higher Education - Doi: 10.18543/tjhe1022023 2023
The Impact of Countries’ Credit Rating Scores on the Export Performance of Companies İRİ RUHAN, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Istanbul business research - Doi: 10.26650/ibr.2022.51.912569 2022
An Extended Utaut2 Perspectıve - Determınants of Mobıle Bankıng Use Intentıon And Use Behavıor KAPLAN HATİCE ELANUR,GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Doi: 10.25287/ohuiibf.737996 2021
Journal of Applied Tourism Research GÜRBÜZ ESEN,ORMANKIRAN GİZEM ASLIHAN Uluslararası - Hakemli - Open Academic Journals Index (OAJI) ISI (International Scientific Indexing), ESJI, ASOS, Academic Resource Index, Academic Scientific Journals - Özgün Makale - Journal of Applied Tourism Research 2020
BİST Sürdürülebilirlik Endeksindeki Şirketlerin Etkinliklerinin Ölçülmesi: Veri Zarflama Analizi İle Bir Uygulama GÜRBÜZ ESEN,DUMLU HARUN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İşletme Araştırmaları Dergisi 2018
Pazarlama Karması Elemanları ve Güven GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Turkish Studies 2018
REKABETÇİ ÖNCELİKLER VE FİRMA PERFORMANSI ÜZERİNDE İLERİ İMALAT TEKNOLOJİLERİNİN ARACILIK ETKİSİ GÜRBÜZ ESEN,DEMİRER ÖMÜR Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - Doi: 10.17218/hititsosbil.482932 2018
The Effect of Personal Idealism Relativism and Machiavellianism on Voting Tendency A Turkish Study GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Journal of Political Marketing - Doi: 10.1080/15377857.2014.959683 2016
Content Analysis of Green Claims in Advertisements GÜRBÜZ ESEN, AKIN MURAT, KARABAĞ ÖZGÜR Uluslararası - Hakemli - European Journal of Social Sciences is indexed by EBSCO, SSRN, DOAJ, Ulrich, Cabell's Directory of Publishing Opportunities in Economics and Finance, 10th edition (online edition) and is monitored by Social Sciences Citation Index (SSCI). The journal is indexed by SHERPA/RoMEO. - Özgün Makale - European Journal of Social Sciences 2012
Üniversite Sanayi İşbirliğinin Geliştirilmesinde Ortak Araştırma Merkezinin Kurulmasına İlişkin Model Önerisi GÜRBÜZ ESEN, UÇURUM ELİF TURHAL Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2012
Retail store branding in Turkey ıts effect on perceived quality satisfaction and loyalty GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - Cabell's Directory of Publishing Opportunities in Management & Marketing EconLit Electronic Collections Online Emerging Sources Citation Index (Clarivate Analytics) Scimago Scopus Zetoc (British Library) ABS AIDEA (Italy) ANVUR (Italy) Australian Business Deans Council (ABDC) Journal Quality List BFI (Denmark) Chartered Association of Business Schools (CABS, UK) Academic Journal Guide Index Copernicus (Poland) Norwegian Social Science Data Services Publication Forum (Finland) - Özgün Makale - EuroMed Journal Of Business 2010
Reklamların Aldatıcı Yanıltıcı Yönlerine Kavramsal Bir Yaklaşım GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Bahçeşehir Üniversitesi Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi 2010
Tüketici Etnosentrizmi ve Davranış Niyetleri Arasındaki Farklılığın Belirlenmesinde CETSCALE Ölçeği AKIN MURAT, ÇİÇEK RECEP, GÜRBÜZ ESEN, İNAL MEHMET EMİN Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Ege Akademik Bakış Dergisi 2009
Algılanan Hizmet Kalitesinin Tatmin ve Davranışsal Niyet Üzerine Etkisi Niğde İlindeki Süpermarketler Üzerine Ampirik Bir Çalışma GÜRBÜZ ESEN, BÜYÜKKEKLİK ARZUM, AVCILAR MUTLU YÜKSEL, TOKSARI MURAT Uluslararası - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - Ege Akademik Bakış Dergisi 2008
Halkın Polis Güçlerine ve Polis Hizmetlerine Bakış Açısı Üzerine Bir Araştırma Niğde Örneği İNAL MEHMET EMİN, GÜRBÜZ ESEN, PEŞMEN MEHMET Uluslararası - Hakemli - Uluslararası Yönetim Bilimleri Enstitüsü (IIAS) Avrupa Kamu Yönetimi Grubu, (EGPA) Anadilde Yayınlanan Kamu Yönetimi Dergileri Veri Tabanı, TÜBİTAK – ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı - Özgün Makale - Todaie Amme İdaresi Dergisi 2006
ve Enerji Sektöründe Beton Direk Üretimi Planlamasına Örnek Bir Model Önerisi Tamsayılı Doğrusal Programlama ERGÜLEN AHMET, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - “EconLit Veri Tabanı”, “EBSCO Veri Tabanı”, “ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı" "Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS)" ve "Directory of Open Access Journals (DOAJ) Veri Tabanı - Özgün Makale - Celal Bayar Üniversitesi İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi 2006
Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Grönroos Modeli Üzerine Bir Araştırma GÜRBÜZ ESEN, ERGÜLEN AHMET Ulusal - Hakemli - ESCI - Özgün Makale - İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 2006
Ürünlerin Ekonomik Sosyal ve Çevresel Başarılarının Belirlenmesi Türkiye Gıda Sektörü Araştırması GÜRBÜZ ESEN, DEMİRER ÖMÜR Uluslararası - Hakemli - DOAJ (Directory of Open Access Journals)JournalTOCsArastirmax-İndeks, Arastirmax İktisadi Bilimler İndeksi, Arastirmax Sosyal Bilimler İndeksiASOS (Sosyal Bilimler indeksi - Özgün Makale - Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2006
İşletme ve İktisat Bölümlerinde İstatistik Eğitiminin Verilme Düzeyi Türkiye Üniversiteleri Araştırması GÜRBÜZ ESEN, UÇAN OKYAY Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005
Devlet ve Özel İlköğretim Okullarında Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmasına İlişkin Bir Araştırma GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - TÜBİTAK-ULAKBİM (SBVT), ASOS Index ve EBSCO - Özgün Makale - Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005
Pazarlama Eğitiminin Üniversitelerde Verilme Düzeyine İlişkin Pazarlama Anabilim Dalı Öğretim Üyelerinin Görüşlerinin Araştırılması Türkiye Üniversiteleri Örneği Esen GÜRBÜZ, Murat AKIN Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Bahçeşehir Üniversitesi Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi 2004
Pazarlama Miyopisine İlişkin Kavramsal Açıklamalar ve Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları Örneği GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 2003
Reklam Etkinliğinin Ölçülmesi Esen GÜRBÜZ, Mehmet Emin İNAL Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi 2002
Kişisel Satışın Önemi ve Niğde Beton Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi nin Verimliliği Üzerindeki Etkisi GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi 1996
İşletme Kararlarında Etiksel Uygulamaların Toplumsal Önemi ve Tüketiciler Üzerindeki Etkisi GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi 1996
Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri İNAL MEHMET EMİN, GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1995
Satış Gücünün Bölgelere Göre Örgütlenmesinde Ölçütler Uygulanan Yöntemler ve Birleşik Koyunlular Mensucat Ticaret ve Sanayii A Ş nde Bir Araştırma GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi 1995
Medyanın Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi İle İlgili Bir Araştırma GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Pazarlama Dünyası Dergisi 1993
Bildiriler
Pazarlama giderleri ve hasılatın talep ve maliyet enflasyonuna etkisinin analizi ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Tam metin bildiri - (19.10.2023 - 21.10.2023) - 3rd USBED/IJSES Conference 19-21 October 2023, İstanbul, Türkiye
Banka İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarının Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatine Etkisinin Araştırılması Esen GÜRBÜZ, Pınar DEMİRÖREN Uluslararası - Tam metin bildiri - (16.06.2011 - ) - 9.Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
Ahlaki Davranış Niyetinin Belirleyicileri Pazarlama Dersi Alan Öğrenciler Üzerine Bir Uygulama AVCILAR MUTLU YÜKSEL, GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Tam metin bildiri - (14.05.2008 - ) - 13. Ulusal Pazarlama Kongresi
Siyasal Reklam Araçlarının Etkinliği Üzerine Bir Çalışma 3 Kasım 2002 Milletvekili Genel Seçimleri Niğde Örneği Mehmet Emin İNAL, Cihat POLAT, Esen GÜRBÜZ, Murat AKIN Ulusal - Tam metin bildiri - (07.05.2003 - ) - 8. Ulusal Pazarlama Kongresi
Hizmet Organizasyonlarında Kısıtlar Teorisi Uygulaması ve Banka Sektöründen Örnekler GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Tam metin bildiri - (04.04.2002 - ) - 1. Ulusal Kalite Fonksiyon Göçerimi Sempozyumu,
Üniversitelerde Pazarlama Eğitimi ve Sanayinin Beklentilerini Karşılama Düzeyi GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Poster - (04.04.2002 - ) - 8. Ulusal Pazarlama Kongresi
Pazarlama Ders İçeriklerinin Verilme Düzeyleri Konusunda İşletmelerin Üniversitelerden Taleplerine İlişkin Bir Araştırma Ferhat ECER, Murat AKIN, Esen GÜRBÜZ Ulusal - Tam metin bildiri - (04.04.2002 - ) - 7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyon Kocatepe Üniversitesi
Üniversite Eğitiminde Verimlilik ve Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğrencilerinin Değerlendirmeleri Üzerine Bir Araştırma Esen GÜRBÜZ, Şemsettin USLU Ulusal - Tam metin bildiri - ( - ) - 2. Ulusal Orta Anadolu Kongresi
Kitap
Sürdürülebilir Pazarlama ERDOĞAN ZEYNEP, GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Döngüsel Ekonomi Modeli ve Pazarlama Kapsamında Değerlendirilmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:223 - ISBN:978-625-6802-25-4 - (Bölüm Sayfaları:25 - 58) 2023
Örgütsel Etik GÜRBÜZ ESEN, ERDOĞAN ZEYNEP Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama Karar ve Uygulamalarında Etik - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Hipokrat - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:288 - ISBN:978-625-7399-67-8 - (Bölüm Sayfaları:121 - 168) 2022
Akademide Etik İhlalleri Yaşanmış Vakalar I GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Yükseköğretim Kurumlarında Cinsel Tacize İlişkin Etik Sorunlar - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:371 - ISBN:978-625-439-345-7 - (Bölüm Sayfaları:89 - 97) 2021
Pazarlama Teorileri 2 GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Tüketici Kültürü Teorisi-CCT - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:MediaCat - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:554 - ISBN:978-605-2314-47-0 - (Bölüm Sayfaları:100 - 114) 2021
Marketing GÜRBÜZ ESEN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Theory of New Product Development and Its Applications - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IntechOpen - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:149 - ISBN:978-1-78923-437-4 / 978-1-78923-436-7 - (Bölüm Sayfaları:57 - 75) 2018
Siyasal Pazarlama Stratejik Bir Yaklaşım GÜRBÜZ ESEN,İNAL MEHMET EMİN Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:200 - ISBN:975 591 649 0 2004
Pazarlama Araştırmaları GÜRBÜZ ESEN Ulusal - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Pazarlama Araştırması Süreci, Pazarlama Araştırmasının Planlanması ve Pazarlama Araştırması Hataları - Ders Kitabı - Yayın Evi:Lisans Yayıncılık - Sayfa Sayısı:23 2011
Yüksek Öğretim Kurumlarında Hizmet Kalitesi Ölçü Ve Modelleri Esen GÜRBÜZ, Ahmet ERGÜLEN Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Detay Yayınevi - Sayfa Sayısı:166 - ISBN:978 9944 223 00 0 2008
Hedef Seçmen Siyasal Pazarlama Yaklaşımı Cihat POLAT, Esen GÜRBÜZ, Mehmet Emin İNAL Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:330 - ISBN:975 591 650 4 2004
Editör
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Editörlüğü Uluslararası - Dergi - Yayın Evi: Niğde Haber Gazetecilik - Editör 2010