Eğitim Bilgileri
Doktora MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (DR)/ Tez adı : İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki 2007-2012
Yüksek Lisans MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/ 2005-2007
Lisans NİĞDE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./ 1999-2003
Akademik Unvanlar
DOÇENT NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2019-
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2013-2019
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MARMARA ÜNİVERSİTESİ/ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2005-2013
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2003-2005
Yönetilen Tezler
SÜMEYYE BAYTÜRE Yüksek Lisans Müzik Destekli Etkinliklerin (Karaoke Tekniği) İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerileri Ve Okuma Tutumlarına Etkisi 2023
EMİNE YUNLU Yüksek Lisans Sınıf öğretmeni adaylarının dijital okuma tutumlarının dijital okuryazarlıklarını yordama gücü 2023
MERYEM DURAK Yüksek Lisans Sınıf Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Tutum ve Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişki 2023
GÖKHAN ÖZENÇ Yüksek Lisans Çizgi roman tabanlı dijital öykü anlatımının yazmaya yönelik tutuma ve yaratıcı yazma becerisine etkisi: Öğrenci görüşleriyle desteklenmesi 2023
MUSTAFA ESAT SARIKAYA Yüksek Lisans REHABİLİTASYONA DEVAM EDEN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN POTANSİYEL GELİŞİM ALANI BAĞLAMINDA DESTEKLENME SÜRECİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI 2023
BÜŞRA EVGİNCAN Yüksek Lisans Ana dili Türkçe olmayan ilkokul öğrencilerinin metni tahtadan bakarak ve dikte yoluyla yazma çalışmaları: Nicel ve nitel yöntemleri bütünleştirme 2022
TUĞBA KOYUNCU Yüksek Lisans WEB 2 ARAÇLARI UYGULAMALARININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA HIZI VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ 2022
MUCAHİT MUHAMMED HAYDARLI Yüksek Lisans PQ4R okuma stratejisinin ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına, okuma motivasyonlarına ve okumaya yönelik tutumlarına etkisi: Bir karma yöntem çalışması 2022
EBRU GÜNEY Yüksek Lisans Sınıf öğretmenlerinin işlevsel okuryazarlık yaşantıları ve işlevsel okuryazarlığa ilişkin görüşleri 2019
ZEYNEL ERSİN ÖZCAN Yüksek Lisans İlkokul öğrencilerinin bilgilendirici metin türündeki okuma hatalarının değerlendirilmesi 2019
FERHAT SAAT Yüksek Lisans İlkokulda öz değerlendirmeye dayalı sesli okuma yönteminin akıcı okuma ve okuduğunu anlamaya etkisi 2019
ABDULLAH ŞAHİN Yüksek Lisans İlk okuma ve yazma öğretiminde eğitim yazılımlarının kullanımının öğretmen görüşleri açısından incelenmesi 2019
HARUN DURSUN Yüksek Lisans İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma kaygıları ile Türkçe dersine yönelik tutumları arasındaki ilişki 2018
Projeler
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı Doğamda Matematik Var 2 (05.09.2022-10.09.2022)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı Tübitak Bilim Söyleşileri 2023 (02.10.2023-19.10.2023)
İdari Görevler
Komisyon Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2023-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2023-
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2020-2023
Komisyon Başkanlığı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2019-2023
Komisyon Üyeliği NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2017-2019
Bologna Koordinatörü NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2017-
Topluma hizmet koordinatörü NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2016-
Erasmus Koordinatörü NİĞDE ÜNİVERSİTESİ 2013-
Ödüller
Tübitak Yayın Teşvik Ödülü NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2015
Katılım belgesi MARMARA ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2010
Teşekkür belgesi MARMARA ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2010
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi katılım belgesi MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2006
Teşekkür belgesi NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2015
I uluslararası Bilim Çalıştayı katılım belgesi ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ Üniversite, TÜRKİYE 2007
Makaleler
İlkokulda Görev Yapan Öğretmen ve Öğrencilerin Etkili Okulun Fiziksel Özelliklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Kocaaslan Rukiye, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Hakemli - DRJI - Özgün Makale - İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi - Doi: 10.29129/inujgse.1275527 2023
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİLENDİRİCİ METİN TÜRÜNDEKİ OKUMA HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÖZCAN Zeynel Ersin, ÖZENÇ EMİNE GÜL Ulusal - Hakemli - Endekste taranmıyor - Özgün Makale - Hakkari Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2023
Effect of Self-Evaluation-Based Oral Reading Method in Elementary School on Reading Fluency and Reading Comprehension SAAT FERHAT, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Participatory Educational Research - Doi: 10.17275/per.22.48.9.2 2022
The effects of speaking instruction via whole language approach collaborative instructional design on pre-service teachers’ speaking anxiety and speaking self-efficacy ÖZENÇ EMİNE GÜL, KARSAK HANİFE GÜLHAN, ÖZENÇ MEHMET Uluslararası - Hakemli - Eric - Özgün Makale - International Journal of Curriculum and Instruction 2021
The Use Of Educational Software In Teaching Initial Reading and Writing ŞAHİN Abdullah, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Hakemli - Eric - Özgün Makale - International journal of Progressive Education 2021
İlkokul birinci ve ikinci sınıf Türkçe ders kitaplarında milli ve kültürel kavramlara yer verilme durumu ÖZENÇ EMİNE GÜL,KARSAK HANİFE GÜLHAN Ulusal - Hakemli - Ulakbim - Özgün Makale - Değerler Eğitimi Dergisi - Doi: 10.34234/ ded.547761 2019
Türkçe ders kitaplarında milli ve kültürel kavramların incelenmesi KARSAK HANİFE GÜLHAN,ÖZENÇ EMİNE GÜL Ulusal - Hakemli - Ulakbim - Özgün Makale - Ana Dili Eğitimi Dergisi - Doi: https://doi.org/10.16916/aded.543678 2019
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Kaygıları İle Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki (Kayseri İli Örneği) DURSUN HARUN,ÖZENÇ EMİNE GÜL Ulusal - Hakemli - Ulakbim - Özgün Makale - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Doi: DOI:10.21764/ maeuefd.498346 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlar ÖZENÇ EMİNE GÜL,SAAT FERHAT Uluslararası - Hakemli - SIS, Akademik research index - Özgün Makale - International Journal of Active Learning 2019
Türkçe Öğretimi Dersini Alan ve Almayan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dersle İlgil ÖZENÇ EMİNE GÜL,HARUN DURSUN Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - Journal of Turkish Studies - Doi: 10.7827/TurkishStudies.14084 2018
2015 ile 2017 İlkokul Türkçe Öğretim Programının Karşılaştırılmalı Olarak Değerlendirilmesi ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Hakemli - DRJI - Özgün Makale - Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 2018
Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı’nda Yapılan Lisansüstü Eğitim Tez Yönelimlerinin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Düzeyinde Bir Analizi ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZENÇ MEHMET Uluslararası - Hakemli - Turkish Education index , Scientific Indexing Services (SIS) - Özgün Makale - International Journal of Active Learning 2018
Classroom Teacher Candidates’ Metaphoric Perceptions Regarding the Concepts of Reading and Writing: A Comparative Analysis ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZENÇ MEHMET Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - International Education Studies - Doi: 10.5539/ies.v11n1p100 2018
Bitişik Eğik Yazı İle İlgili Olarak Yapılan Araştırmalara Tümdengelimci Bir Bakış ÖZENÇ MEHMET,ÖZENÇ EMİNE GÜL Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2016
4 4 4 Eğitim Sisteminin Beşinci Sınıf Öğrencilerine Yansıması: Öğretmen Görüşleri ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZCAN ZEYNEL ERSİN,GÜÇLÜ FERAMUZ,KESER GÜNEY EBRU Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - İlköğretim Online - Doi: 10.17051/io.2016.91808 2016
The Effect of Process Oriented Writing Activities on the Achievement and Attitude of the Preservice Primary School Teachers: An Example of Mixed Method Study ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Education and Training Studies - Doi: 10.11114/jets.v4i11.1736 2016
The Correlation between the Fourth Grade Students’ Level of Functional Literacy and Metacognitive Awareness ÖZENÇ EMİNE GÜL,DİKİCİ HİDAYET Uluslararası - Hakemli - Journals Indexed in Eric - Özgün Makale - Journal of Education and Training Studies - Doi: 10.11114/jets.v4i12.1977 2016
The Development of the Functional Literacy Experience Scale based upon Ecological Theory (FLESBUET) and Validity-Reliability Study ÖZENÇ EMİNE GÜL, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR Uluslararası - Hakemli - SSCI - Özgün Makale - Educational Sciences: Theory and Practice - Doi: 10.12738/estp.2014.6.1791 2014
Akıllı Tahta ile İşlenen Fen ve Teknoloji Dersinin Öğrencilerin Başarısına ve Derse Karşı Tutumlarına Etkisi ÖZENÇ EMİNE GÜL,ZEHRA ÖZMEN,K Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 2014
Ekolojik Kurama Dayalı İşlevsel Okuryazarlık YaşantısıÖlçeği’nin (EKDİOYÖ) Geliştirilmesi ve GeçerlikGüvenirlik Çalışması ÖZENÇ EMİNE GÜL,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR Uluslararası - Hakemli - SSCI - Özgün Makale - Kuram ve uygulamada eğitim bilimleri - Doi: DOI: 10.12738/estp.2014.6.1791 2014
Sınıf öğretmenleriyle ilgili yapılan lisansüstü eğitim tezlerinin yöntem bölümü açısından incelenmesi ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZENÇ MEHMET Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2013
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeylerinin aile değişkeninin özelliklerine göre incelenmesi ÖZENÇ EMİNE GÜL Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi 2013
Türkiye’de üstün yetenekli öğrencilerle ilgili yapılan lisansüstü eğitim tezlerinin çok boyutlu olarak incelenmesi ÖZENÇ EMİNE GÜL,MEHMET ÖZENÇ Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 2013
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi ÖZENÇ EMİNE GÜL,AŞICI MURAT Ulusal - Hakemli - ULAKBİM - Özgün Makale - Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2012
Sınıf öğretmenlerinin ilk okuma ve yazma öğretiminde oyunla öğretim yöntemine ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ÖZENÇ EMİNE GÜL Ulusal - Hakemli - Ulakbim - Özgün Makale - E-Journal of New World Sciences Academy 2011
Bildiriler
Sınıf Öğretmenleri 21. Yüzyıl Yetkinlikleri Açısından Kendilerini Nasıl Görüyorlar? ÖZENÇ EMİNE GÜL, Ulucan Sevinç Uluslararası - Özet bildiri - (09.04.2023 - 10.04.2023) - International Congress On Social Sciences 10. March 9-10 Konya Turkey
Salgın Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadığı Zorluklar ve Sürecin Getirileri SARIKAYA MUSTAFA ESAT, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Tam metin bildiri - (12.11.2021 - ) - 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) 12-14 Kasım Urfa
Pandemi Sonrası İlkokul Öğrenci Davranışları Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri KARACA ABDURRAHMAN, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Özet bildiri - (12.11.2021 - ) - 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) 12-14 Kasım Urfa
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Konuşma Etkinliklerinin Konuşma Özyeterlik ve Konuşma Kaygılarına Etkisi KARSAK HANİFE GÜLHAN, ÖZENÇ EMİNE GÜL, ÖZENÇ MEHMET Uluslararası - Tam metin bildiri - (23.09.2020 - 25.09.2020) - Atlas 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi 23-25 Eylül 2020
The Effect of Speaking Instruction Based on Whole Language Approach-Collaborative Instructional Design on Pre-Service Teachers' Speech Self-Efficiacy and Speaking Anxiety: Expanding Through Telephone Interviews ÖZENÇ EMİNE GÜL, ÖZENÇ MEHMET, KARSAK HANİFE GÜLHAN Uluslararası - Özet bildiri - (16.07.2020 - ) - ICLEL 2020 16-18 Temmuz Sakarya
İlkokuma ve Yazma Öğretiminde Eğitim Yazılımlarının Kullanımının Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi ŞAHİN Abdullah, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Özet bildiri - (07.11.2019 - ) - Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi (KAPSOSBİL) 2019, 7-9 Kasım 2019 Niğde
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi DURSUN HARUN, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Özet bildiri - (03.05.2019 - ) - Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Yenilikler Sanal Sempozyum (IVSESS) 2019, 3-5 Nisan Ankara
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Kaygıları ileTürkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki DURSUN HARUN,ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Özet bildiri - (04.10.2018 - 06.10.2018) - Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Geçmişten Günümüze Türkiye’de Okuma ve Yazma Kampanyalarına Genel Bir Bakış ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Özet bildiri - (04.10.2018 - 06.10.2018) - Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlar ÖZENÇ EMİNE GÜL, SAAT FERHAT Uluslararası - Özet bildiri - (27.04.2018 - ) - X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 27-30 Nisan Nevşehir 2018
Türkçe Öğretimi Dersi Alan ve Almayan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Derse İlişkin Beklenti ve Önerileri ÖZENÇ EMİNE GÜL, DURSUN Harun Uluslararası - Özet bildiri - (27.04.2018 - ) - X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 27-30 Nisan Nevşehir 2018
Sözlü Anlatım Ürünü Olarak Öyküleri İle Ağıt Örnekleri: Avşar Türkmenleri Sarız Kemer Mahallesinden Örnekler ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Tam metin bildiri - (18.04.2018 - 22.04.2018) - Uluslararası Tarihi ve Gelişim Sürecince Avşar Türkmenleri Kongresi
Çocuk Oyunlarında Söylenen Tekerlemelerin Yeri:Sarız Kemer Mahallesi ve Çevresinden Örnekler ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Tam metin bildiri - (18.04.2018 - 21.04.2018) - Uluslararası Tarihi ve Kültürel Gelişim Sürecinde Avşar Türkmenleri Kongresi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Yazma Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları: Karşılaştırmalı İnceleme ÖZENÇ EMİNE GÜL,özenç mehmet Uluslararası - Özet bildiri - (05.10.2017 - 08.10.2017) - Bilimsel ve Mesleki Araştırmalar Kongresi
Okuryazarlık ve okuryazarlıkla ilişkili kavramlar ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Tam metin bildiri - (05.10.2017 - 08.10.2017) - Bilimsel ve Mesleki Araştırmalar Kongresi
4 4 4 Eğitim Sisteminin Beşinci Sınıf Öğrencilerine Yansıması Öğretmen Görüşleri ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZCAN ZEYNEL ERSİN,GÜÇLÜ FERAMUZ,KESER EBRU Ulusal - Özet bildiri - (16.04.2015 - 19.04.2015) - 24.Ulusal eğitim bilimleri kongresi
İlköğretim Türkçe dersi (1-5) programında okuryazarlığa ulaşmada okuma alışkanlığını kazandırmak Uygulamalı Örnekler KARSAK HANİFE GÜLHAN,ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZENÇ MEHMET Ulusal - Tam metin bildiri - (20.06.2007 - 22.06.2007) - Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, UMES’ 2007, İzmit
Kitap
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Dil Öğretimi- Çocuklarda Dil Gelişimi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:17 - ISBN:9786257880336 - (Bölüm Sayfaları:1 - 16) 2020
İlkokullarda Dil Öğretimi ÖZENÇ EMİNE GÜL, Yunlu Emine Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:İlkokulda Okul Kütüphanesi ve Sınıf Kitaplıkları - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:340 - ISBN:978-625-6613-26-3 - (Bölüm Sayfaları:211 - 226) 2023
İlkokulda Öğrenme ve Öğretme Uygulamaları ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Kullanabilecekleri Web 2.0 Araçları - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğiten - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:250 - ISBN:9786256480681 - (Bölüm Sayfaları:163 - 179) 2023
İlkokullarda Dil Öğretimi HAYDARLI MUCAHİT MUHAMMED, ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:İlkokulda Dil Gelişimi Açısından Atasözleri ve Deyimlerin Önemi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:340 - ISBN:978-625-6613-26-3 - (Bölüm Sayfaları:293 - 315) 2023
Araştırma Makaleleri, Tezler ve Bitirme Tezleri Yazarları için El Kitabı ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Araştırma nedir ve araştırmacılar araştırma hakkında neler düşünmektedir? - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Eğitim - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:5 - ISBN:978 625 6489 53 0 - (Bölüm Sayfaları:5 - 10) 2023
İlkokuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:İlkokuma Yazma Öğretimi ve Oyun - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel - Basım Sayısı:28 - Sayfa Sayısı:232 - ISBN:9786254272318 - (Bölüm Sayfaları:232 - 260) 2022
Çocuk Edebiyatı ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Çocuk Yaratıcılığını Geliştirmeye Yönelik Yazınsal, İletişimsel ve Sosyal Etkinlikler - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:PegemA - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:330 - ISBN:ISBN 978-625-7582-39-1 - (Bölüm Sayfaları:293 - 307) 2021
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaratıcı Drama ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Erken Çocukluk Eğitiminde Yaratıcı Dramada Kullanılan Teknikler - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:368 - ISBN:9786254393761 - (Bölüm Sayfaları:137 - 149) 2021
Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Almanya Eğitim Sistemi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK - Basım Sayısı:2 - Sayfa Sayısı:15 - ISBN:978-605-5885-58-8 - (Bölüm Sayfaları:99 - 114) 2013
Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Öğretmenlik Uygulamasında sınıf yönetimi becerisi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:19 - ISBN:978-605-364-808-6 - (Bölüm Sayfaları:366 - 385) 2014
İlkokul Öğrencilerine Türkçe’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi ÖZENÇ MEHMET,ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:İlkokul Öğrencilerine Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Okuma Becerisi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:17 - ISBN:9786257052979 - (Bölüm Sayfaları:117 - 133) 2020
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Okuryazarlık - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:11 - ISBN:9786257880336 - (Bölüm Sayfaları:201 - 211) 2020
Okuma Eğitimi ÖZENÇ EMİNE GÜL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Akıcı Okuma - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Pegem Akademi Yayıncılık - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:20 - ISBN:9786257880220 - (Bölüm Sayfaları:175 - 195) 2020
Editör
İlkokuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları ÖZENÇ MEHMET, ÖZENÇ EMİNE GÜL, CİĞERCİ FATİH MEHMET Uluslararası - Kitap - Yayın Evi: Nobel - Editör - ISBN:9786254272318 2022
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi ÖZENÇ EMİNE GÜL,ÖZENÇ MEHMET Uluslararası - Kitap - Yayın Evi: PegemA Yayıncılık - Editör - ISBN:978-625-7880-33-6 - Doi: 10.14527/9786257880336 2020