Evaluating The Effects of Retail Store Attribute on Consumer Complaint and Switching Behaviors
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus -
Özgün Makale - Journal of Management, Marketing and Logistics
|
2023
|
Tüketicilerin Ulusal Markalı ve Coğrafi İşaretli Ürün Tercihlerinin Satın Alma Karar Tarzları Açısından Değerlendirilmesi
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, BOZYİĞİT İSMAİL
Ulusal -
Hakemli -
ASOS Index -
Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2022
|
Sosyal Ticaret Uygulamalarından Beklenen Faydaların Tespiti: Perakende Mağazalar Üzerine Bir Araştırma
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL,SÖYLEYİCİ GÜLİN TUĞÇE
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
- Doi: 10.15659
|
2020
|
Sosyal Medya Kullanımının Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Tespit Edilmesi
Köysüren Tuğba,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Researchbib -
Özgün Makale - Uluslararası Turizm, İşletme, Ekonomi Dergisi
|
2019
|
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanıcı Deneyimi, Tatmin ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AÇAR MEHMET FATİH
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
|
2019
|
Mobil Uygulama Reklam Türlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Reklam Kabülüne Etkisi
AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,YENİLMEZ GÜLHAN
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Business and Economics Research (BER) Journal
- Doi: 10.20409/berj.2018.148
|
2018
|
Instagram Reklamlarında Ürün Destekçisi Olarak Sosyal Medya Fenomeni Kullanımının Reklama Yönelik Tutum ve E-wom Niyetine Etkilerinin İncelenmesi
AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AÇAR MEHMET FATİH
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
|
2018
|
Determination of factors that cause shopping hesitation
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
ECONLIT -
Özgün Makale - METU Studies in Development
|
2018
|
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabulllenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bİr Uygulama
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCOHOST -
Özgün Makale - Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
|
2017
|
Exploring the Effect of Concumers' Food-Related Decision Making Styles on National Brand vs. Store Brand Choice
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZSAÇMACI BÜLENT
Uluslararası -
Hakemli -
EconBiz Google Scholar open J-GATE Ulrich’xxs Periodicals WorldCat -
Özgün Makale - International Journal of Marketing Studies
- Doi: 10.5539/ijms.v9n1p46
|
2017
|
The Effect of Cognitive Dissonance on External Information Search and Consumer Complaint Responses
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL
Uluslararası -
Hakemli -
ECONLIT EconPapers Index Copernicus -
Özgün Makale - International Journal of Business Administration
- Doi: 10.5430/ijba.v8n2p57
|
2017
|
Developing Perceived Greenwash Index and Its Effect on GreenBrand Equity A Research on Gas Station Companies in Turkey
AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Ebsco,Econlit, EconBiz, ERA -
Özgün Makale - International Business Research
- Doi: 10.5539/ibr.v10n1p222
|
2017
|
Evaluating Trust and Perceived Risk Dimensions in Online Clothing Shopping
ALKİBAY SANEM,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
ECONLIT; Ulrich's Directory; Proquest; Open J-Gate -
Özgün Makale - Research Journal of Business and Management
- Doi: 10.17261/pressacademia.2016219838
|
2016
|
Analyzing the Effects of Personality Traits on Motivations for Using Social Media
AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
ECONLIT; Ulrich's Directory; Proquest; Open J-Gate -
Özgün Makale - Journal of Management, Marketing and Logistics
- Doi: 10.17261/pressacademia.2016321982
|
2016
|
İnternet Alışverişlerinde Hedonik ve Faydacı Değer Algılarının Davranışsal Sonuçları: E-Sadakat ve Ağızdan Ağıza İletişim
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCO -
Özgün Makale - Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2016
|
Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Tutumun, Satın Alma Davranışı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
- Doi: 10.17065/huiibf.89064
|
2015
|
Ethical Behavior of Salesperson: The Impact of Consumers' Perception on Trust, Satisfaction and Repeat Purchasing Behavior
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus; Proquest; Index Islamicus -
Özgün Makale - Turkish Journal of Business Ethics
- Doi: 10.1271/tjbe.2015.8.1.0009
|
2015
|
Relative Importance of Perceived Value, Satisfaction and Perceived Risk on Wilingness to Pay More
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Scopus; DOAJ; Index Copernicus; Proquest; Open J-Gate -
Özgün Makale - International Review of Manegement and Marketing
|
2015
|
Social Marketing Concept & Application of Social Marketing on Organizations
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZDEMİR SAMİ SONAT
Uluslararası -
Hakemli -
Scopues; Ulrich's Periodicals; DOAJ -
Özgün Makale - International Journal of Advances in Management and Economics
|
2014
|
The Antecedents of Store Image and Customer Satisfaction
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Proquest; DOAJ; EconPapers; RePEC -
Özgün Makale - International Journal of Research in Business and Social Science
|
2014
|
Ethical Issues in Marketing: An Application for Understanding Ethical Decision Making
PARILTI NURETTİN,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZSAÇMACI BÜLENT
Uluslararası -
Hakemli -
ECONLIT -
Özgün Makale - Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
- Doi: 10.14780/iibd.22226
|
2014
|
Mağaza Özelliklerinin Perakendeci Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Ulusal -
Hakemli -
ASOS Index -
Özgün Makale - Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2011
|
Potansiyel Genç Seçmenler Gözüyle Siyasal Ürün (Siyasi Lider) Özellikleri: Lise Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCO -
Özgün Makale - Akademik Araştırmalar Dergisi
|
2009
|
Genç Seçmenler Gözüyle Siyasal Ürün (Siyasi Lider Özellikleri): Ankara'daki Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Uluslararası -
Hakemli -
Index Copernicus; DOAJ; Open J-Gate; WorldCat -
Özgün Makale - Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi (Journal of Human Sciences)
|
2008
|
Perakendeci Firmalarda Karlılığı Etkileyen Değişkenler: Hisse Senetleri İMKB'de İşlem Gören Perakendeci Firmalar Üzerinde Ampirik Bir Çalışma
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,DEMİRGÜNEŞ HÜSEYİN NAZMİ KARTAL
Ulusal -
Hakemli -
ASOS Index -
Özgün Makale - Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2007
|
Tüketicilerin Perakende Mağaza Tercihini Etkileyen Faktörler: Niğde İli Örneği
POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2007
|
Franchise Değeri ve Franchise Değerinin Tespit Edilmesine Yönelik Bir Uygulama
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,DEMİRGÜNEŞ HÜSEYİN NAZMİ KARTAL
Uluslararası -
Hakemli -
EBSCOHOST -
Özgün Makale - Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2006
|
Genç ve Potansiyel Seçmenler Gözüyle Siyasi Lider Özelliklerinin Değerlendirilmesi: Siyasal Pazarlama Bakış Açısıyla Lise ve Üniversite Üğrencileri Üzerine Bir Uygulama
POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
|
2006
|
Değer Temelli Pazarlama (Finansal Boyut ve Müşteri Boyutu)
KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,DEMİRGÜNEŞ HÜSEYİN NAZMİ KARTAL
Ulusal -
Hakemli -
TR DİZİN -
Özgün Makale - Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
|
2006
|