Eğitim Bilgileri
Doktora NİĞDE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)/ Tez adı : Perakende Mağaza Özellikleri ve Mağazaya Karşı Tutumun, Perakendeci Markasına Yönelik Tutum ve Tercih Üzerindeki Etkisinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma 2004-2009
Yüksek Lisans GAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/ Tez adı : Tüketicinin Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktör Olarak Meslek Gruplarının Bazı Dayanıklı Tüketim Malları Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi 2002-2004
Lisans ATILIM ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (ÜCRETLİ)/ 1997-2002
Akademik Unvanlar
DOÇENT NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI 2022-
DOÇENT KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2018-2022
YARDIMCI DOÇENT AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ 2012-
YARDIMCI DOÇENT BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2010-
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI 2004-2009
Yönetilen Tezler
İSMAİL BOZYİĞİT Yüksek Lisans Satın alma karar tarzlarının coğrafi işaretli ürün ve ulusal markalı ürün tercihleri üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi 2022
TÜLİN YÜKSEL Yüksek Lisans Sendikaların sundukları hizmetlere yönelik kalite algısı, tutum ve üye olma davranışının değerlendirilmesi 2021
TUĞBA KÖYSÜREN Yüksek Lisans Sosyal medya kullanımının elektronik ağızdan ağıza iletişim ve satın alma niyeti üzerindeki etkilerinin tespit edilmesi 2019
KÜRŞAT ÖZER Yüksek Lisans Örgüt içi çatışmaların, çalışanların iş memnuniyeti ile davranışları üzerindeki etkisi: Ankara ilinde bir kamu kurumu örneği 2016
Projeler
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı Ticaret Bakanlığı, Esnaf ve Sanatkarlara Yönelik Pazarlama ve Markalaşma Projesi (01.01.2019-21.12.2019)
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Tekno Yatırım Projesi (Mali Hakemlik) (01.01.2014-31.12.2017)
Diğer (Ulusal) Tamamlandı Türkiye İş Kurumu İş ve Meslek Danışmanlığı Eğitimi Projesi, Zonguldak (01.01.2012-)
Diğer (Ulusal) Tamamlandı Türkiye Taşkömürü Kurumu Görevde Yükseltme ve Unvan Değişikliği Eğitim Projesi, Zonguldak (01.01.2011-)
Diğer (Ulusal) Tamamlandı Türkiye İş Kurumu Özelleştirme ve Sosyal Destek Programı Çerçevesinde Satış Elemanı Yetiştirme Projesi (01.01.2007-)
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı TÜBİTAK Araştırma Projesi Proje Adı Günlük Şehir İçi Toplu Ulaşım Yolcularının Tahmini İçin Yapay Zekaya Dayalı Otomatik Talep Tahmin Sistemi PROJE NO SOBAG 104 K 065 (01.01.2005-)
İdari Görevler
Anabilim Dalı Başkanı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2023-
Dekan Yardımcısı NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ 2023-
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ 2015-2017
Yönetim Kurulu Üyeliği KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ 2015-2017
Anabilim Dalı Başkanı AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ 2013-2022
Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ 2013-2022
Ödüller
22. Pazarlama Kongresi En İyi Bildiri Ödülü 22. Pazarlama Kongresi Diğer, TÜRKİYE 2017
23. Pazarlama Kongresi En İyi Bildiri Ödülü 23. Pazarlama Kongresi Diğer, TÜRKİYE 2018
İngilizce İşletme Bölümü Birincilik Ödülü Üniversite, TÜRKİYE 2002
The University of Incarnate World, San Antonio, USA, Double Graduate Degree Award (Çift Diploma Ödülü) Üniversite, TÜRKİYE 2002
Makaleler
Evaluating The Effects of Retail Store Attribute on Consumer Complaint and Switching Behaviors KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus - Özgün Makale - Journal of Management, Marketing and Logistics 2023
Tüketicilerin Ulusal Markalı ve Coğrafi İşaretli Ürün Tercihlerinin Satın Alma Karar Tarzları Açısından Değerlendirilmesi KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, BOZYİĞİT İSMAİL Ulusal - Hakemli - ASOS Index - Özgün Makale - Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2022
Sosyal Ticaret Uygulamalarından Beklenen Faydaların Tespiti: Perakende Mağazalar Üzerine Bir Araştırma KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL,SÖYLEYİCİ GÜLİN TUĞÇE Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi - Doi: 10.15659 2020
Sosyal Medya Kullanımının Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Tespit Edilmesi Köysüren Tuğba,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Researchbib - Özgün Makale - Uluslararası Turizm, İşletme, Ekonomi Dergisi 2019
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanıcı Deneyimi, Tatmin ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AÇAR MEHMET FATİH Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2019
Mobil Uygulama Reklam Türlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Reklam Kabülüne Etkisi AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,YENİLMEZ GÜLHAN Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Business and Economics Research (BER) Journal - Doi: 10.20409/berj.2018.148 2018
Instagram Reklamlarında Ürün Destekçisi Olarak Sosyal Medya Fenomeni Kullanımının Reklama Yönelik Tutum ve E-wom Niyetine Etkilerinin İncelenmesi AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AÇAR MEHMET FATİH Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2018
Determination of factors that cause shopping hesitation KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - ECONLIT - Özgün Makale - METU Studies in Development 2018
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabulllenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bİr Uygulama KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL Uluslararası - Hakemli - EBSCOHOST - Özgün Makale - Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 2017
Exploring the Effect of Concumers' Food-Related Decision Making Styles on National Brand vs. Store Brand Choice KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZSAÇMACI BÜLENT Uluslararası - Hakemli - EconBiz Google Scholar open J-GATE Ulrich’xxs Periodicals WorldCat - Özgün Makale - International Journal of Marketing Studies - Doi: 10.5539/ijms.v9n1p46 2017
The Effect of Cognitive Dissonance on External Information Search and Consumer Complaint Responses KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL Uluslararası - Hakemli - ECONLIT EconPapers Index Copernicus - Özgün Makale - International Journal of Business Administration - Doi: 10.5430/ijba.v8n2p57 2017
Developing Perceived Greenwash Index and Its Effect on GreenBrand Equity A Research on Gas Station Companies in Turkey AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Ebsco,Econlit, EconBiz, ERA - Özgün Makale - International Business Research - Doi: 10.5539/ibr.v10n1p222 2017
Evaluating Trust and Perceived Risk Dimensions in Online Clothing Shopping ALKİBAY SANEM,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - ECONLIT; Ulrich's Directory; Proquest; Open J-Gate - Özgün Makale - Research Journal of Business and Management - Doi: 10.17261/pressacademia.2016219838 2016
Analyzing the Effects of Personality Traits on Motivations for Using Social Media AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - ECONLIT; Ulrich's Directory; Proquest; Open J-Gate - Özgün Makale - Journal of Management, Marketing and Logistics - Doi: 10.17261/pressacademia.2016321982 2016
İnternet Alışverişlerinde Hedonik ve Faydacı Değer Algılarının Davranışsal Sonuçları: E-Sadakat ve Ağızdan Ağıza İletişim KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - EBSCO - Özgün Makale - Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2016
Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Tutumun, Satın Alma Davranışı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Doi: 10.17065/huiibf.89064 2015
Ethical Behavior of Salesperson: The Impact of Consumers' Perception on Trust, Satisfaction and Repeat Purchasing Behavior KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus; Proquest; Index Islamicus - Özgün Makale - Turkish Journal of Business Ethics - Doi: 10.1271/tjbe.2015.8.1.0009 2015
Relative Importance of Perceived Value, Satisfaction and Perceived Risk on Wilingness to Pay More KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Scopus; DOAJ; Index Copernicus; Proquest; Open J-Gate - Özgün Makale - International Review of Manegement and Marketing 2015
Social Marketing Concept & Application of Social Marketing on Organizations KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZDEMİR SAMİ SONAT Uluslararası - Hakemli - Scopues; Ulrich's Periodicals; DOAJ - Özgün Makale - International Journal of Advances in Management and Economics 2014
The Antecedents of Store Image and Customer Satisfaction KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Proquest; DOAJ; EconPapers; RePEC - Özgün Makale - International Journal of Research in Business and Social Science 2014
Ethical Issues in Marketing: An Application for Understanding Ethical Decision Making PARILTI NURETTİN,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZSAÇMACI BÜLENT Uluslararası - Hakemli - ECONLIT - Özgün Makale - Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi - Doi: 10.14780/iibd.22226 2014
Mağaza Özelliklerinin Perakendeci Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Ulusal - Hakemli - ASOS Index - Özgün Makale - Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2011
Potansiyel Genç Seçmenler Gözüyle Siyasal Ürün (Siyasi Lider) Özellikleri: Lise Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - EBSCO - Özgün Makale - Akademik Araştırmalar Dergisi 2009
Genç Seçmenler Gözüyle Siyasal Ürün (Siyasi Lider Özellikleri): Ankara'daki Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Hakemli - Index Copernicus; DOAJ; Open J-Gate; WorldCat - Özgün Makale - Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi (Journal of Human Sciences) 2008
Perakendeci Firmalarda Karlılığı Etkileyen Değişkenler: Hisse Senetleri İMKB'de İşlem Gören Perakendeci Firmalar Üzerinde Ampirik Bir Çalışma KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,DEMİRGÜNEŞ HÜSEYİN NAZMİ KARTAL Ulusal - Hakemli - ASOS Index - Özgün Makale - Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2007
Tüketicilerin Perakende Mağaza Tercihini Etkileyen Faktörler: Niğde İli Örneği POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2007
Franchise Değeri ve Franchise Değerinin Tespit Edilmesine Yönelik Bir Uygulama KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,DEMİRGÜNEŞ HÜSEYİN NAZMİ KARTAL Uluslararası - Hakemli - EBSCOHOST - Özgün Makale - Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2006
Genç ve Potansiyel Seçmenler Gözüyle Siyasi Lider Özelliklerinin Değerlendirilmesi: Siyasal Pazarlama Bakış Açısıyla Lise ve Üniversite Üğrencileri Üzerine Bir Uygulama POLAT CİHAT,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 2006
Değer Temelli Pazarlama (Finansal Boyut ve Müşteri Boyutu) KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,DEMİRGÜNEŞ HÜSEYİN NAZMİ KARTAL Ulusal - Hakemli - TR DİZİN - Özgün Makale - Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 2006
Bildiriler
Müşteri Deneyimi ve İlişki Kalitesinin Sadakat Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma Dağıstan Mustafa Taylan, KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Tam metin bildiri - (27.01.2023 - ) - V. International Ankara Multidisciplinary Studies Congress
The Effect of Customer Experience and Relationship Quality on Loyalty: A Research on Accommodation Businesses Dağıstan Mustafa Taylan, KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Tam metin bildiri - (23.01.2023 - ) - 5. International Ankara Multidisciplinary Studies Congress
Covid-19 Sürecinde Tüketicilerin Sürdürülebilir Sorumluluklarının ve Tüketim Davranışlarının Değerlendirilmesi KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, AKYÜZ MUSTAFA Uluslararası - Tam metin bildiri - (17.04.2021 - ) - IV. International Conference on COVID-19 Studies
Tüketici Karar Tarzlarının Belirleyicisi Olarak Tüketici Yenilik Arayışı ve Bağımlı Yenilikçilik KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, ÖZOĞLU BUKET Ulusal - Tam metin bildiri - (30.07.2020 - ) - 25. Pazarlama Kongresi
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Kararları ve Satın Alma Kararından Duydukları Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Bir Uygulama KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Tam metin bildiri - (27.09.2019 - ) - 2. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanıcı Deneyimi Tatmin ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi AVCILAR MUTLU YÜKSEL,KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AÇAR MEHMET FATİH Ulusal - Tam metin bildiri - (27.06.2018 - 30.06.2018) - 23. Pazarlama Kongresi
İnstagram Reklamlarında Ürün Destekçisi Olarak Sosyal Medya Fenomeni Kullanımının Reklama Yönelik Tutum ve E-WOM Niyetine Etkilerinin Tespiti AVCILAR MUTLU YÜKSEL, KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, AÇAR MEHMET FATİH Ulusal - Tam metin bildiri - (28.09.2017 - ) - 22. Pazarlama Kongresi
A Research to Determine The Factors Causing Shopping Hesitation KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Tam metin bildiri - (14.10.2016 - 16.10.2016) - 2nd International Conference on the Changing World and the Social Research (ICWSR 2016 BARCELONA))
Mobil Reklam Değeri ve Akış Deneyiminin, Mobil Reklamları Kabullenme Üzerindeki Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, AVCILAR MUTLU YÜKSEL Ulusal - Tam metin bildiri - (06.09.2016 - ) - 21. Pazarlama Kongresi
Şehir Markası Oluşturma: Şehirde Oturanların Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Bir Uygulama KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL Ulusal - Tam metin bildiri - (18.06.2014 - 22.06.2014) - 19. Ulusal Pazarlama Kongresi
Applying Social Marketing Mix on Organ Donation: A Descriptive Case Study KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Tam metin bildiri - (02.10.2013 - 04.10.2013) - Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC2013 ROME)
Kitap
Verilerle Pandemi Sürecinde Türkiye KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Covid-19 Pandemi Sürecinde Tüketicilerin Plansız Satın Alma Davranış ve Nedenlerinin Tespiti - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Nobel Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:815 - ISBN:978-605-70670-0-5 - (Bölüm Sayfaları:501 - 522) 2021
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, Köysüren Tuğba Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Tüketicilerin Sürdürülebilir Modaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitabevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:514 - ISBN:978-625-8443-09-7 - (Bölüm Sayfaları:337 - 374) 2021
Studies at the Crossroads of Management Economics KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:A Review of Advertising Effectiveness within Social Marketing - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IJOPEC Publication - Basım Sayısı:1 - ISBN:978-1-912503-92-6 - (Bölüm Sayfaları:421 - 441) 2020
Deneyimsel Perakendecilik: Hazır Giyim Perakende Mağazaları Üzerine Bir Uygulama KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,AVCILAR MUTLU YÜKSEL Ulusal - Kitap Tümü - - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Gazi Kitabevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:196 - ISBN:978-605-344-495-4 2017
Social Media Analytics in Predicting Consumer Behavior KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Formulating A Social Media Strategy - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Taylor & Francis Group, CRC Press - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:26 - ISBN:978-1-032-05990-7 2023
Theories and Critics in Economics Management KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU,ÖZOĞLU BUKET Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:DIFFUSION OF INNOVATION THEORY AND CONSUMER INNOVATIVENESS - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IJOPEC - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:551 - ISBN:978-1-912503-80-3 - (Bölüm Sayfaları:473 - 492) 2019
Sosyal ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar KÜLTER DEMİRGÜNEŞ BANU, DAĞIŞTAN MUSTAFA TAYLAN Uluslararası - Kitap Bölümü - Bölüm Adı:Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılarının, Marka İmajı ve Pazarlama Performansı Üzerindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:Hiper Yayınevi - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:1006 - ISBN:978-625-8244-40-3 2022